*Klagetråden*

Ribe

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
En slik tråd må vi vel ha damer? :) selvom vi er lykkelig over graviditeten må det være lov å klage litt innimellom, spesielt til de som er i samme situasjon og som kan relatere til problemene ;) Det er jaggu ikke alltid en enkel jobb å gå gravid.
 
Jeg er så forbanna kåt.... og jeg får ingenting av mannen for han er skadet og har mye vondt... det KLIKKER snart for meg
 
En slik tråd må vi vel ha damer? :) selvom vi er lykkelig over graviditeten må det være lov å klage litt innimellom, spesielt til de som er i samme situasjon og som kan relatere til problemene ;) Det er jaggu ikke alltid en enkel jobb å gå gravid.

Elsker alt du åpnet åpnet denne tråden! Tenkte akkurat i natt at vi trengte en slik en :hello2:thumleft
 
Elsker alt du åpnet åpnet denne tråden! Tenkte akkurat i natt at vi trengte en slik en :hello2:thumleft

Kom på det i natt når jeg lå der dautrøtt men for kvalm til å sove [emoji23] godt å kunne klage litt til noen som forstår
 
Skikkelig trøtt i dag, hjelper ikke at det regner heller.. :bored:
 
Holdt på å kaste opp når jeg skulle steike kylling til middag. Ble ikke noe middag på meg for å si det sånn. Mannen tok over middagslaginga da
 
Holdt på å kaste opp når jeg skulle steike kylling til middag. Ble ikke noe middag på meg for å si det sånn. Mannen tok over middagslaginga da

Samme her [emoji31] all matlukt får meg til å vrenges. Tror det må bli en del middager som lager seg selv i ovnen de neste ukene
 
Skreiv dette på TUL-tråden før eg oppdaga denne:

Bestilte meg legetime på nett (for å få henvisning til TUL). Fikk time om 3,5 veke!
Ringte og høyrte om det var mulig å få time denne veka.
Lite hjelp å få, så måtte til slutt brette ut halve historia til resepsjonisten. Lite forståelse, men en turnuslege kan kanskje(!) ringe meg i løpet av veka(!) og lage en avtale..
Kan krysse fingrene for at denne legen vil sende henvisning utifrå en samtale.
Men kjenner at eg snart heller bestiller time privat, sjølv om det innebærer 6t køyring..
Avventer i dag og ser om eg får en tlf..
 
Wow. 3,5 uke [emoji28] det var lenge å vente! Håper de ringte deg opp igjen.
 
Må bare få klage litt her. Vi skaffet oss nylig en valp, og selv om det var hovedsakelig jeg som ønsket meg hund så begynner jeg å tvile litt på avgjørelsen. Valpen er til tider helt steinvill og hjemme alene-treningen går ikke så bra. I tillegg blir jeg sprø av at den skal tygge og bite på alt og alle! Vet at dette er helt normal valpeoppførsel og at det går over, men blir rimelig frustrert av og til :dead:
 
Ja, turnuslege ringte meg! [emoji122] Var kanskje hell i uhell at det måtte bli sånn, for etter en lang telefonsamtale sendte ho henvisning til TUL i dag allerede! Så slapp eg legetime, undersøkelse osv. [emoji13]
Så bra :) samme med meg, ringte bare legen å spurte om han kunne sende henvisning og det kunne han uten legetime og alt det styret. Så det var gledelig :)
 
Vet ikke hvordan jeg skal takle disse hormonene... jeg er så sliten :( og dette er ikke begynnelsen engang skulle jeg til å si... er ikke kvalm enda engang. Huff.
 
Formen min er helt rævva [emoji20] husker nå hvor lite jeg liker å gå gravid [emoji23]
 
Formen min er helt rævva [emoji20] husker nå hvor lite jeg liker å gå gravid [emoji23]

Skriver så under på den der! :confused:
Jeg husker at da jeg var mot slutten i svangerskapet med førstemann og folk sa; «Åå du kommer til å savne magen og graviditeten». Og jeg svarte: «EH, nei! Det kommer jeg IKKE til å savne. Kommer til å savne gleden av å vite hva som er på vei, men ingenting annet». Og jeg husker nå virkelig hvorfor jeg sa det :hungover: 6 uker på vei, og føles ut som influensa med av og på kvalme, bare minus hosten:inpain:. Føler meg som en elendig mor om dagen, rett og slett fordi jeg er så utrolig sliten... Håper energien kommer tilbake snart:sorry:
 
Så bra :) samme med meg, ringte bare legen å spurte om han kunne sende henvisning og det kunne han uten legetime og alt det styret. Så det var gledelig :)
Har du fått time?
Tok det lang tid før du fikk timeavtale?
Frykter eg må vente leeenge før eg får høre noko. Så det ikkje blir så tidlig UL likevel [emoji85]
 
Har du fått time?
Tok det lang tid før du fikk timeavtale?
Frykter eg må vente leeenge før eg får høre noko. Så det ikkje blir så tidlig UL likevel [emoji85]
Nei har ikke fått time enda,han sendte på fredag så regner ikke med jeg hører noe enda. Vet ikke om han er på ferie engang. Gyn altså (er bare en). Men håper han får meg inn snart
 
Back
Topp