*Klagetråden*

Er så slitsomt :( satt å sippet i sofaen for ingen grunn og sipper enda mer for mannen ikke merker det å trøster meg. Når han ikke er der engang....
Off[emoji23] kjenner meg igjen. Jeg er en sipper fra før. Disse hormonene bidrar ikke akkurat positivt. Det verste for meg er at jeg ikke føler jeg sipper uten grunn når jeg gjør det. Det føles som hele verden går under og det er samboeren som gjør det med vilje.. Ser det først etterpå. Når hormonene har trukket seg tilbake[emoji15][emoji15]
 
Off[emoji23] kjenner meg igjen. Jeg er en sipper fra før. Disse hormonene bidrar ikke akkurat positivt. Det verste for meg er at jeg ikke føler jeg sipper uten grunn når jeg gjør det. Det føles som hele verden går under og det er samboeren som gjør det med vilje.. Ser det først etterpå. Når hormonene har trukket seg tilbake[emoji15][emoji15]

Jeg begynte å grine inne på en butikk idag fordi en liten gutt kom inn og det peip i alarmen.. det var en alarm på en jakke han hadde på seg, de hadde kvittering fordi de hadde nettopp kjøpt den, men jeg syns så synd i han fordi jeg syns betjeningen var unødvendig «streng» i stemmen mot han [emoji85][emoji24]
 
Off[emoji23] kjenner meg igjen. Jeg er en sipper fra før. Disse hormonene bidrar ikke akkurat positivt. Det verste for meg er at jeg ikke føler jeg sipper uten grunn når jeg gjør det. Det føles som hele verden går under og det er samboeren som gjør det med vilje.. Ser det først etterpå. Når hormonene har trukket seg tilbake[emoji15][emoji15]
Ja. Dette! Det er akkurat sånn jeg har det også.. der og da kjennes det ut som om det er grunn for å gå fra hverandre og dette er det faktisk null fremtid i og hva faen har jeg gjort med å bli gravid med han.. også for INGEN VALID REASON What so ever... det er fryktelig slitsomt :( er så lei meg der og da liksom...
 
Jeg begynte å grine inne på en butikk idag fordi en liten gutt kom inn og det peip i alarmen.. det var en alarm på en jakke han hadde på seg, de hadde kvittering fordi de hadde nettopp kjøpt den, men jeg syns så synd i han fordi jeg syns betjeningen var unødvendig «streng» i stemmen mot han [emoji85][emoji24]
Offda[emoji32] veldig slitsomt å føle at man ikke har kontroll på følelsene sine uansett hvordan man reagerer[emoji85] vi får håpe det går over snart. Forrige gang var jeg verst første og andre trimester. Tredje trimester var jeg skikkelig frekk og hissig i stedet[emoji23] bedre det[emoji28]
 
Ja. Dette! Det er akkurat sånn jeg har det også.. der og da kjennes det ut som om det er grunn for å gå fra hverandre og dette er det faktisk null fremtid i og hva faen har jeg gjort med å bli gravid med han.. også for INGEN VALID REASON What so ever... det er fryktelig slitsomt :( er så lei meg der og da liksom...
Helt enig[emoji15][emoji85] jeg har faktisk sagt at vi burde gå fra hverandre også midt oppi all deaperasjonen. Nå var han litt dust i denne situasjonen da, og forstod ikke meg i det hele tatt, men altså.. Jeg var jo helt klikk. Blåste det så totalt ut av proporsjoner[emoji51][emoji33]
 
Helt enig[emoji15][emoji85] jeg har faktisk sagt at vi burde gå fra hverandre også midt oppi all deaperasjonen. Nå var han litt dust i denne situasjonen da, og forstod ikke meg i det hele tatt, men altså.. Jeg var jo helt klikk. Blåste det så totalt ut av proporsjoner[emoji51][emoji33]
Jepp. Han har vært dust noen ganger her også men den som går helt av skaftet og starter 3 verdenskrig er meg :(
 
Jepp. Han har vært dust noen ganger her også men den som går helt av skaftet og starter 3 verdenskrig er meg :(
Her og[emoji44] what to do? Tror jeg bare må fjerne meg fra han når jeg blir sur/lei meg/sint. Jeg girer meg jo sånn opp at alt bare eskalerer så til de grader. Trenger sikkert noen min for meg selv for å roe meg ned før jeg åpner dragegapet[emoji85]
 
Her og[emoji44] what to do? Tror jeg bare må fjerne meg fra han når jeg blir sur/lei meg/sint. Jeg girer meg jo sånn opp at alt bare eskalerer så til de grader. Trenger sikkert noen min for meg selv for å roe meg ned før jeg åpner dragegapet[emoji85]
Ja jeg prøver å fjerne meg selv fra situasjonen, men da ligger jeg bare i sengen å gråter og føler hele verden raser fordi han ikke kommer etter å trøster meg og alt bare går til helvete :( skjønner ikke hvordan man kan roe ned dette jeg... Det går vel heller ikke, man må vel bare snakke om det...
 
Ja jeg prøver å fjerne meg selv fra situasjonen, men da ligger jeg bare i sengen å gråter og føler hele verden raser fordi han ikke kommer etter å trøster meg og alt bare går til helvete :( skjønner ikke hvordan man kan roe ned dette jeg... Det går vel heller ikke, man må vel bare snakke om det...
Nei, jeg er enig... Jeg kjenner meg veldig igjen. Kanskje vi bare må ligge og gråte litt og føle at hele verden raser litt før vi prater. Kanskje det faktisk er et bedre alternativ enn å skulle snakke med en gang uansett? Og kanskje vi må si at sånn kommer vi til å reagere en stund fremover og da har vi behov for sånn og sånn av dem. Jeg vet ikke. Kommunikasjon om problemet i fredstid er i alle fall sjeldent dumt, men blir gjort alt for sjeldent fra min side i alle fall. Samboeren er heller ikke flink til å ta opp sånne ting i fredstid så vi kan ha en skikkelig samtale som ikke er ødelagt av masse overintense følelser[emoji51]
 
«Uke 13, og sexlysten kan komme så smått tilbake nå»
Ja jo takk du,holder på å KLIKKE i vinkel... en ting at vi har sexforbud,det kunne jeg levd med,men at jeg ikke får kose meg alene engang?! Aldri vært med på dette før jeg?! Fytti katta altså...
 
Herregud hvor nervøs jeg er før ultralyd i morgen! Er skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke at jeg skal gå på timen alene heller...
 
«Uke 13, og sexlysten kan komme så smått tilbake nå»
Ja jo takk du,holder på å KLIKKE i vinkel... en ting at vi har sexforbud,det kunne jeg levd med,men at jeg ikke får kose meg alene engang?! Aldri vært med på dette før jeg?! Fytti katta altså...


Sexlysten er her, men mannen får meg til å brekke meg. Så blitt venn med dusjhodet.
 
Herregud hvor nervøs jeg er før ultralyd i morgen! Er skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke at jeg skal gå på timen alene heller...

Like nervøs selv, om det er noen trøst..
Får ikke sovet godt om nettene, drømmer så mye vondt. Det er nok på grunn av de bekymringene.
Får du ok søvn?
 
Like nervøs selv, om det er noen trøst..
Får ikke sovet godt om nettene, drømmer så mye vondt. Det er nok på grunn av de bekymringene.
Får du ok søvn?

Nei er ikke så ille st jeg ikke får sove, men tror at det også skylles st jeg har to jævla orkaner av noen unger, så når kvelden kommer og jeg får lagt meg blir jeg lettere komatøs for tia. :joyful:

Vil bare ha i morgen overstått. Er ikke så lenge igjen nå da. Når skal du ha ul?
 
Siden i går kveld har vi hatt en stille krangel og jeg aner ikke hvorfor. Etter middag i går, gikk samboer i dusjen og la seg uten å si natta eller noe. Jeg syns det er litt frekt å bare gå å legge seg uten å si noe, jeg sier alltid natta når jeg legger meg først. I dag når han kom hjem fra jobb, sier han ikke hei når han kommer inn døra. Dette har resultert i at vi har snakket kanskje 3 ord sammen i hele dag. Jeg er såpass sta at jeg skal faen ikke spørre hvorfor han er mugg. Er det noe sol plager han får han jammen i meg meg si det og ikkenoppgøre seg som en drittunge. Stilleleken er i gang og jeg hater å tape, så skal bli spennende å se hvor lenge dette varer!
Hvordan endte det? :p
 
Back
Topp