*Klagetråden*

Lurer sånn på hvor stor Sjangsen er for at den lille i magen min ikke er levedyktig/alvorlig syk osv... :( gruer meg sånn til UL om 6 dager... er så redd for at vi skal få beskjed om at det ikke er forenelig med liv...

Det blir født ca 60 000 babyer i året i Norge. Det er ca 250 svangerskap i året som blir avsluttet fordi det er alvorlig fosterfeil. Med andre ord er det enormt liten sjangs for at noe skal være alvorlig galt at du må avslutte svangerskapet.:) Men skjønner jo at du er nervøs. Kommer ikke til å være høy i hatten før tul jeg heller.
 
Det blir født ca 60 000 babyer i året i Norge. Det er ca 250 svangerskap i året som blir avsluttet fordi det er alvorlig fosterfeil. Med andre ord er det enormt liten sjangs for at noe skal være alvorlig galt at du må avslutte svangerskapet.:) Men skjønner jo at du er nervøs. Kommer ikke til å være høy i hatten før tul jeg heller.
Åh, det hjalp litt! Tusen takk... :) du er så flink på dette du :)
 
Fy flate for en natt!!! Har hatt så menssmerter,og angst for å begynne å blø at jeg drømte det. Drømte at jeg begynte å blø og våknet avogpå og klarte ikke helt å skille drøm fra virkelighet med engang. Forferdelig :(
 
Akkurat samme her, må holde meg hjemmefra jobb i dag. Verket i hele natt og holder på fortsatt. Skikkelig menssmerter [emoji21]
 
Sovet minimalt i natt... sett et par episoder av «åndenes makt» (den svenske versjonen) noe som har skremt skiten av meg :bag: .. er så teit å skremme seg selv opp sånn
 
Rosa utflod, fått legetime etterpå, vært mye stress i det siste med jobb og diverse.
Klassisk mitt liv at aldri noe kan gå min vei, så regner bare med at dette er starten på en sa.:sorry:
 
Rosa utflod, fått legetime etterpå, vært mye stress i det siste med jobb og diverse.
Klassisk mitt liv at aldri noe kan gå min vei, så regner bare med at dette er starten på en sa.:sorry:

Nei uff! Du har jo litt skjøre slimhinner når du er gravid så kan jo være en uskyldig blødning. Men godt du har fått legetime slik at du får svar. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Rosa utflod, fått legetime etterpå, vært mye stress i det siste med jobb og diverse.
Klassisk mitt liv at aldri noe kan gå min vei, så regner bare med at dette er starten på en sa.:sorry:
Det er veldig normalt å blø når man er gravid, krysser fingrene for deg! Jeg begynte å blø under en veldig stressende periode, og alt var bra!
 
Takk for gode svar @ThildeM og @Elida Får håpe det bare er skjøre slimhinner eller stress.
Legen tok blodprøve for å måle hcg og jeg skal tilbake i morgen for ny prøve. Så får jeg bare vente å se og håpe det ikke tar seg opp. Har jo ingen smerter enda i hvert fall...
 
Bekkenet har låst seg helt nå :( Sykt vondt! Føler meg som en gammel dame. Mannen måtte hjelpe meg opp av sofaen i går. Håper den bbhug me puten kommer på tilbud snart så jeg kan prøve den. Var helt forferdelig å sove i natt :(
 
Bekkenet har låst seg helt nå :( Sykt vondt! Føler meg som en gammel dame. Mannen måtte hjelpe meg opp av sofaen i går. Håper den bbhug me puten kommer på tilbud snart så jeg kan prøve den. Var helt forferdelig å sove i natt :(

Åh herregud hvor jeg gruer meg til jeg kommer dit. Hatt hatt bekkenløsning i begge andre svangerskap så jeg går bare å venter på st det skal gjøre vondt. Merket i dag at jeg var helt øm rundt bekkenet etter at jeg hadde vasket litt hjemme og styrt.. så i Feel you! Bbhug me var en life saver siste svangerskap. Hadde ikke klart meg en natt uten. Kanskje på tide å finne den frem igjen..
 
Åh herregud hvor jeg gruer meg til jeg kommer dit. Hatt hatt bekkenløsning i begge andre svangerskap så jeg går bare å venter på st det skal gjøre vondt. Merket i dag at jeg var helt øm rundt bekkenet etter at jeg hadde vasket litt hjemme og styrt.. så i Feel you! Bbhug me var en life saver siste svangerskap. Hadde ikke klart meg en natt uten. Kanskje på tide å finne den frem igjen..
Ja! Ikke sant:/ Klarte så vidt henge opp klær og ta ut av vaskemaskinen i dag. Håper du slipper mest mulig unna dette svangerskapet da :O

Ja, gleder neg til å prøve den puten :D
 
Synes dere er dårlige på å klage, folkens. Får ta en for laget og klage litt for alle[emoji28]

I dag er sur fordi jeg har gått opp for mye. I dag viste vekta 4 kg opp. 3 dager siden viste den bare 1 kg opp. Drittvekt, drittkropp, drittfett. Jeg ser jo at jeg har blitt tjukk. Vekta som prøvde seg på en dårlig spøk for 3 dager siden har jeg lyst til å hive ut vinduet [emoji35] Jeg liker ikke denne perioden av graviditeten. Jeg føler meg som en trøtt, kvalm, sur zombieblubbe. Nå vil jeg spole frem til OUL og forhåpentligvis få vite at alt er bra med h*n magen. Så vil jeg spole videre til magen er svær og det synes at jeg er gravid så jeg slipper å føle meg så feit. Fødselen kan jeg godt spole over også[emoji23] akkurat siste trykket når ungen kommer ut vil jeg gjerne ha med meg da[emoji14]

Også vil jeg helst slippe å fortelle sjefen at jeg er gravid igjen. Har jo bare jobbet der siden permisjonen var ferdig i april[emoji85]

Jeg vil også klage over den forbanna bronkittfaen som ikke går over og den dusteskulderen min jeg fikk ut av ledd og litt brudd her og der for snart 8 uker siden. DEN BLIR JO FAEN IKKE BEDRE[emoji35][emoji35]

Har jeg noe mer å klage over tro? Garantert! Den som leter, finner[emoji23] men nå har jeg klaget nok og sender ballen videre.

Klag i vei!
 
Er så trøtt. Begynte i ny jobb samme dag som positiv test så de må jo tro at jeg bare har for vane å gjespe hele dagen. Begynner skjønne hva jordmor sist mente da hun beskrev første svangerskap som et "luksussvangerskap". Kan jo ikke stupe i sengs like etter jobb når jeg er hjemme alene med gutten vår på halvannet.
 
Tidligere ble jeg kvalm av å ikke spise, nå blir jeg kvalm når jeg spiser!!:hungover:
 
Hater virkelig disse hormonene så jævlig. Griner av ingenting...og skal ingenting til for å gjøre meg lei meg..
 
Siden i går kveld har vi hatt en stille krangel og jeg aner ikke hvorfor. Etter middag i går, gikk samboer i dusjen og la seg uten å si natta eller noe. Jeg syns det er litt frekt å bare gå å legge seg uten å si noe, jeg sier alltid natta når jeg legger meg først. I dag når han kom hjem fra jobb, sier han ikke hei når han kommer inn døra. Dette har resultert i at vi har snakket kanskje 3 ord sammen i hele dag. Jeg er såpass sta at jeg skal faen ikke spørre hvorfor han er mugg. Er det noe sol plager han får han jammen i meg meg si det og ikkenoppgøre seg som en drittunge. Stilleleken er i gang og jeg hater å tape, så skal bli spennende å se hvor lenge dette varer!
 
Back
Topp