*Klagetråden*

Hodepine fra helvete :hungover: får ikke sove.

I dag blir det neppe jobb!
 
I natt hadde jeg sykt mye luft i magen, samt veldig treg mage. Lå og vred meg i flere timer før jeg fikk til å gå på do. Uggen form i dag :depressed:
 
Har så lite lyst å være hjemme alene med 2 åringen i kveld/natt.
 
Kjeder meg så intenst. Ingen som vil være med meg, mannen jobber og vi har barnefri.
Tragisk..
 
Så typisk.. Blæ[emoji19] masse godteri og tv/Netflix frister heller ikke?[emoji28] Alltid en vinner her[emoji38]
Har handlet inn nok godteri for flere mann,men kanskje sette på noe å se på.. men finner liksom ikke noe som fenger meg.. klarer liksom ikke kose meg i eget selskap lenger når mannen jobber hjemme. Irriterer meg... :hilarious::hungover:
 
Har handlet inn nok godteri for flere mann,men kanskje sette på noe å se på.. men finner liksom ikke noe som fenger meg.. klarer liksom ikke kose meg i eget selskap lenger når mannen jobber hjemme. Irriterer meg... :hilarious::hungover:
Det er et godt utgangspunkt. Da går du i alle fall ikke tom[emoji23] jeg ser på weeds på Netflix når jeg er alene. Jeg synes det er gøy, men det betyr jo ikke at du gjør det[emoji85] har du ikke Netflix har jeg ingen andre råd enn å håpe du finner noe interessant på tv[emoji85] lykke til[emoji28]
 
Det er et godt utgangspunkt. Da går du i alle fall ikke tom[emoji23] jeg ser på weeds på Netflix når jeg er alene. Jeg synes det er gøy, men det betyr jo ikke at du gjør det[emoji85] har du ikke Netflix har jeg ingen andre råd enn å håpe du finner noe interessant på tv[emoji85] lykke til[emoji28]
Fant meg noe å se på, Sex og singelliv for sikkert 4905 gang :hilarious: men det blir jeg aldri lei av ...
 
Er så sjalu blitt.... :(
Merker ikke så mye til det i dagliglivet men når vi ser på film sammen og det er nakenhet med pene damer så kjenner jeg at det koker.... er så teit..
 
Er så sjalu blitt.... :(
Merker ikke så mye til det i dagliglivet men når vi ser på film sammen og det er nakenhet med pene damer så kjenner jeg at det koker.... er så teit..
Føler med deg! Her i huset skrur vi over/spoler når det kommer sån scene:laughing021
 
Føler med deg! Her i huset skrur vi over/spoler når det kommer sån scene:laughing021
Ja klikker for meg. Trenger ikke være nakenhet heller, bare pene damer er nok for å gjøre meg irritert. Og verre blir det vel, etterhvert som jeg vokser ...
 
Æsj. Må begynne med jerntabletter. Som om jeg ikke er treg i magen fra før :(
 
Føler med deg, fikk ikke sovet noe særlig de to siste nettene før oul. Og det er helt grusomt og mest sannsynlig helt unødvendig.
Ja er nok mest sannsynlig helt unødvendig,og jeg klarer å ikke ta helt av men noen sekunder hver dag så går hjernen min steder hvor den absolutt ikke bør gå...
 
Back
Topp