*Klagetråden*

Åårh.. hadde peperoni på pizzaen jeg lagde men er usikker på om den sto lenge nok i for den å bli stekt (peperonien altså) og nå har jeg spist... Den sto i i 10-15 minutter.. og lå under osten.. :eek:
 
Åårh.. hadde peperoni på pizzaen jeg lagde men er usikker på om den sto lenge nok i for den å bli stekt (peperonien altså) og nå har jeg spist... Den sto i i 10-15 minutter.. og lå under osten.. :eek:
Det tror jeg nok.. det sies vel et par minutter ved høy varme:)
 
Er det noen andre som har vært på UL på Volvat i Oslo? Vi var der på TUL, men ble møtt av ei dame som var veldig kald og virket som hun ikke kunne fått oss raskere ut av kontoret. Vi måtte selv spørre om det var mulig å få med noen bilder fra timen. Synes at det er litt drøyt når man betaler 1700kr for maks 10 min.
 
Nå er jeg skikkelig lei meg... :(
OUL idag og mannen hadde ikke sett at han måtte jobbe ekstra idag. Kommer seg ikke fra. Så jeg må gå alene... og han får ikke sett eller opplevd dette... :(
 
Prøvde meg på sushi for første gang etter at jeg ble gravid på lørdag, tok bare fritert scampi på alt, så ingen rå fisk. Har spist fra det stedet mange ganger før, går for å være den beste her jeg bor. I går var jeg uggen i magen hele dagen, endelig på kvelden så løsnet det med både luft og dobesøk. Fortsatte litt i dag tidlig. Kan der ha vært maten, eller det at jeg spiste veldig lite på lørdag før sushi, og spiste alt for mye sushi? Åååhh :(
 
Nå er jeg skikkelig lei meg... :(
OUL idag og mannen hadde ikke sett at han måtte jobbe ekstra idag. Kommer seg ikke fra. Så jeg må gå alene... og han får ikke sett eller opplevd dette... :(

Nei..!! Shit :confused: det er ingen som kan ta hans vakt en stund?
Eller har du noen god nr 2 som kan bli med å filme.. så du får fulgt med og konsentrert deg om noe annet enn å holde mobilen..?
 
Nei..!! Shit :confused: det er ingen som kan ta hans vakt en stund?
Eller har du noen god nr 2 som kan bli med å filme.. så du får fulgt med og konsentrert deg om noe annet enn å holde mobilen..?
Nei han har ikke sjangs å få fra jobb :( syns så synd på han... har spurt om søsteren min kan være med men hun har ikke svart enda... så... :(
 
Nei så kjedelig :(:( ingen andre du kan ta med?
Jo min søster kunne være med,så får hun filmet litt så mannen får se :) men det blir jo ikke det samme. Hadde håpt dette var noe vi skulle få dele sammen. Han får jo ikke høre fra legen hvilket kjønn det blir (om vi får sett det da). Føler liksom det er litt av spenningen. Men prøver å tenke at for mannfolkene så er ikke sånne ting så viktig, bare informasjonen blir delt med dem :)
 
Er det noen andre som har vært på UL på Volvat i Oslo? Vi var der på TUL, men ble møtt av ei dame som var veldig kald og virket som hun ikke kunne fått oss raskere ut av kontoret. Vi måtte selv spørre om det var mulig å få med noen bilder fra timen. Synes at det er litt drøyt når man betaler 1700kr for maks 10 min.

Gå til dr lundring på Jessheim i stedet. Blir en helt annen opplevelse.
 
Prøvde meg på sushi for første gang etter at jeg ble gravid på lørdag, tok bare fritert scampi på alt, så ingen rå fisk. Har spist fra det stedet mange ganger før, går for å være den beste her jeg bor. I går var jeg uggen i magen hele dagen, endelig på kvelden så løsnet det med både luft og dobesøk. Fortsatte litt i dag tidlig. Kan der ha vært maten, eller det at jeg spiste veldig lite på lørdag før sushi, og spiste alt for mye sushi? Åååhh :(

Sikkert bare tilfeldig. Du kan jo spise alt av sushi forutenom tunfisken
 
Sikkert bare tilfeldig. Du kan jo spise alt av sushi forutenom tunfisken
Ja, aldri blitt dårlig der før. Satser på at det bare var jeg som cravet sushi såå mye så jeg rett og slett overspist på veldig tom mage :p
 
Har såååå lyst på salami!! Herregud:nailbiting::nailbiting::smiley-angry017 Jeg spiser ikke kjøtt til vanlig så jeg har aldri hatt noe lyst på det ellers, men de siste ukene har vært ekstreeeme! Spesielt når mannen spiser det og jeg lukter det hver gang jeg åpner kjøleskapet!!:( Ingen som tilfeldigvis vet om vegetar salami ett sted i Oslo? Kjøpte fra sverige, men ikke mt igjen :(
 
Har såååå lyst på salami!! Herregud:nailbiting::nailbiting::smiley-angry017 Jeg spiser ikke kjøtt til vanlig så jeg har aldri hatt noe lyst på det ellers, men de siste ukene har vært ekstreeeme! Spesielt når mannen spiser det og jeg lukter det hver gang jeg åpner kjøleskapet!!:( Ingen som tilfeldigvis vet om vegetar salami ett sted i Oslo? Kjøpte fra sverige, men ikke mt igjen :(

Know the feeling bare at jeg har lyst på spekeskinke[emoji47] ikke smaker det like godt varmebehandlet heller[emoji849]
 
Er det mulig å være så sykt sliten?!?? :wideyed: Jobber nå 50%, og bare dét tar knekken på føttene og korsryggen. Begynner for fullt i morgen.... er spent på hvordan det vil gåo_O

Bah..!
 
Sykt med mensensmerter i dag:/ Merket det litt i går også, samtidig litt i korsrygg! Er det normalt liksom?:/
 
Back
Topp