Miniknøttet
Gift med forumet
Ny privat-TUL om tre uker. Da er jeg 12+1 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det blir godt! For noen ekle greier....Blir vel godt å bli ferdig med Crinonen kan jeg tenke megTenk at du har kommet til uke 10 allerede!

To uker er jo ikke sååå lengeDet blir godt! For noen ekle greier....
Tida snegler seg avgårde. Nå venter jeg på TUL om to uker. Håper det går fort dit, og at alt ser bra ut
Nå må det snart være din tur til å komme inn i et terminforum![]()
Nei, men jeg synes det går tregtTo uker er jo ikke sååå lengeHåper tiden går fort.
Håper på et mirakel så jeg kan få flytte inn i terminforum snart![]()

Det skjønner jeg. Forestiller meg at det kommer til å gå tregt selv når det en gang klaffer.Nei, men jeg synes det går tregt
Jeg krysser fingrene for deg!
Takk, det trengs!Så gøy da!! Gratulerer. Krysser fingrene for at alt går bra![]()

Tida mot 12+0 går sakte. Håper det går litt fortere etter detDet skjønner jeg. Forestiller meg at det kommer til å gå tregt selv når det en gang klaffer.
Takk!

10+4 i dag.
Kvalm av og på.
Ei uke til med jobb, og så er det høstferie![]()
Nei, det går fort dit nå. Krysser fingrene hardt for at denne spira fortsatt lever. Det er det store sjanser for siden jeg fortsatt har symptomer. De to forrige gangene var symptomene mye sterkere enn nå, men de ble etterhvert helt borte.Nå er det ikke lenge til 12 ukers grensa! Håper kvalmen gir seg etterhvert. Men symptomene er vel velkomne så lenge spira gror og har det bra [emoji2] hørtes deilig ut med høstferie da! Skal dere være hjemme? [emoji4]

Det gjør det nok helt sikkertTida mot 12+0 går sakte. Håper det går litt fortere etter det
Det blir din tur også!
Ååh! Leste dagboken din nå! Håper at spiren sitter nå!11+0
Det nærmer seg sakte 12 uker hvor alt skal være så "trygt". Symptomene er i alle fall på plass
Måtte tida gå raskt fram til TUL neste onsdag!
Snart 12 uker!Jeg håper for deg!Det gjør det nok helt sikkert
Én dag skal det gå rett vei![]()