Prøve på førstemann

Blir vel godt å bli ferdig med Crinonen kan jeg tenke meg :) Tenk at du har kommet til uke 10 allerede!

Blir vel godt å bli ferdig med Crinonen kan jeg tenke meg :) Tenk at du har kommet til uke 10 allerede!
Det blir godt! For noen ekle greier....
Tida snegler seg avgårde. Nå venter jeg på TUL om to uker. Håper det går fort dit, og at alt ser bra ut :happy:
Nå må det snart være din tur til å komme inn i et terminforum :happy112

20180924_215839.jpg

Det blir godt! For noen ekle greier....
Tida snegler seg avgårde. Nå venter jeg på TUL om to uker. Håper det går fort dit, og at alt ser bra ut :happy:
Nå må det snart være din tur til å komme inn i et terminforum :happy112
To uker er jo ikke sååå lenge :p Håper tiden går fort.
Håper på et mirakel så jeg kan få flytte inn i terminforum snart :)

Nei, men jeg synes det går tregt :yuck:
Jeg krysser fingrene for deg!
Det skjønner jeg. Forestiller meg at det kommer til å gå tregt selv når det en gang klaffer.
Takk!

10+4 i dag.
Kvalm av og på.
Ei uke til med jobb, og så er det høstferie :happy:

Nå er det ikke lenge til 12 ukers grensa! Håper kvalmen gir seg etterhvert. Men symptomene er vel velkomne så lenge spira gror og har det bra [emoji2] hørtes deilig ut med høstferie da! Skal dere være hjemme? [emoji4]

Nå er det ikke lenge til 12 ukers grensa! Håper kvalmen gir seg etterhvert. Men symptomene er vel velkomne så lenge spira gror og har det bra [emoji2] hørtes deilig ut med høstferie da! Skal dere være hjemme? [emoji4]
Nei, det går fort dit nå. Krysser fingrene hardt for at denne spira fortsatt lever. Det er det store sjanser for siden jeg fortsatt har symptomer. De to forrige gangene var symptomene mye sterkere enn nå, men de ble etterhvert helt borte.

Det er bare jeg som har høstferie. Samboeren må fortsatt jobbe.

Hvordan går det med deg?

11+0
Det nærmer seg sakte 12 uker hvor alt skal være så "trygt". Symptomene er i alle fall på plass :happy:
Måtte tida gå raskt fram til TUL neste onsdag!

Back
Topp