Oss testetøser imellom

Hei flotte jenter. Har et lite spørsmål som jeg ikke helt vet hvor jeg skal stille, men siden dere er aktive prøvere satser jeg på å spør dere, blir det helt feil håper jeg dere kan guide meg til riktig plass å spør.
Ser ut som pp 9 ikke hadde hellet med seg og jeg begynner å bli utålmodig.. jeg tenker at det kanskje kan være lurt med en kontroll for å finne ut om vi trenger noe "drahjelp" for å si det slik. Men hvor starter jeg den prosessen? Burde jeg gå til fastlege og få henvisning til noe, eller ta direkte kontakt med privat klinikk eller gynekolog. Hva er best? Og er det ikke like lurt at de tester mannens svømmere samtidig ved kjøp av en slik pakke hvor begge blir sjekket?

Jeg kjenner virkelig på skuffelsen hver gang tr kommer og jeg blir jo ikke yngre akkurat.. ble 30 i sommer..
Jeg trenger litt råd til hvilket steg som er det neste nå.

Ser du har fått mange gode råd allerede. Det er lurt å ikke vente for lenge med å oppsøke hjelp. Kanskje er det ikke så mye som skal til for at det klaffer [emoji4] Og du er ikke alene i frustrasjonen din. Hvis det hjelper på noe vis...

Men det jeg egentlig ville si er at du fortsatt er ung og at noe sånt som 80-85 % er gravide innen ett år. Det blir sikkert deres tur snart så stå på! [emoji5]

Har lest frem og tilbake på nettet. Blir ikke klok! Kan dere hjelpe?

Fikl tilbKe tr feb 2018 etter fødsel i feb 2017.
Tr har vært ustabil. Alt fra sykluser på 23-33 dager. Har tr i ca 5 dager.

Alltid hatt uslag på eltester. Pos/neg
Men så slo det meg..kan jeg ha tr uten el? Siden jeg har ustabil syklus? Samt ikke blitt gravid enda? Ikke prøvd så alt for lenge, men tenkte at jeg kanskje hadde lett for å bli gravid siden b1 satt på 1pp.

Kom frem til at det kan være usannsynlig. Ved faste sykluser, selv ved ingen utslag på el tester så måtte nokk el være tilstede. (Det jeg fant på nett)

Kanskje spørre om dette i egen tråd på før svangerskap/ vi prøvere eller hva det forumet heter? Da får du sikkert flere svar.

Har ikke peiling på det du spør om [emoji15]

Er CD5 i dag. Hadde spotting først på Mandag, blødning tirsdag og Onsdag og begynte med spotting igjen på Torsdag til i dag [emoji849][emoji849]

Tok gtest i går som jeg føler jeg ser noe, men føler igjen øya mine lurer meg [emoji85]

Noen av dere som kan si hva dere syns om testen, er dt øya mine eller er det noe der? [emoji85]

f7f851b4f2a5edd2ec6cd423f698c226.jpg
7576310793878582ae53c19d58ad6b12.jpg

Er CD5 i dag. Hadde spotting først på Mandag, blødning tirsdag og Onsdag og begynte med spotting igjen på Torsdag til i dag [emoji849][emoji849]

Tok gtest i går som jeg føler jeg ser noe, men føler igjen øya mine lurer meg [emoji85]

Noen av dere som kan si hva dere syns om testen, er dt øya mine eller er det noe der? [emoji85]

f7f851b4f2a5edd2ec6cd423f698c226.jpg
7576310793878582ae53c19d58ad6b12.jpg

Synes jeg muligens kan skimte en strek der, men veldig vanskelig å si. Har du et litt bedre bilde?

Back
Topp