Oss testetøser imellom

Måtte jo him å ta ein test te [emoji849][emoji23]. Disse er tatt på samme urin! [emoji15] de billigtestene er ubrukelig av og til asså!
IMG_0318.JPG

Hei.
Må bare spørre dere jeg regner for eksperter på området. Hvilken test er mest sikker?
IKM var igår, er alltid som ei klokke.
Har noen strimmeltester fra e-baby og RFSU, men ikke antydning til noe strek som jeg kan se.
Husker sist gang også så fikk jeg sen positiv, måtte til legen for å teste for jeg nekta å godta at den var negativ.

Vet ikke om det bilde ble noe bedre [emoji85]

Blir helt surette i hudet av å se på bildene av testen, vil jo ikke bygge på forventinger av att øya mine lurer meg [emoji849]
b1f68c1970680a090de7e779091e15a2.jpg

Du har ikke et bilde som ikke er så nærme da? Kanskje litt lettere å se:)

Da har jeg også fått denne berømte skyggen på CB early :wtf:
Har bare prøvd den en gang før og da var jeg gravid. Denne gangen har jeg ikke troen på at det har klaffet så er nok skygge fra der streken skal være hvis den er positiv. Har testet med babyplan og den er negativ. Så er jeg 11 dpo så burde fått strek på babyplan hvis jeg var gravid :)

Kjenner jeg stirer meg helt gal på denne CB testen. Altså jeg ser streken egentlig godt, må ikke i lyset for å se den. Men jeg klarer ikke å fange streken på bilde. Er kanskje en skygge da?

Back
Topp