MissJuni
Betatt av forumet
Denna e vel posetiv???!! [emoji15][emoji7]Vis vedlegget 271293
Den er veldig positiv, gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denna e vel posetiv???!! [emoji15][emoji7]Vis vedlegget 271293
Gratulerer [emoji173]️ ja det vsr veldig rart med den strimmelen..Måtte jo him å ta ein test te [emoji849][emoji23]. Disse er tatt på samme urin! [emoji15] de billigtestene er ubrukelig av og til asså! Vis vedlegget 271311
Tydeligere strek i dag [emoji177][emoji1317] Øverste tatt i dag 11 dpo, nederst 10 dpo. Er helt i lykkerus. Håper veldig for oss alle!Vis vedlegget 271256

Gratulerer så mye med spire i magen![]()
Vet ikke om det bilde ble noe bedre [emoji85]Klarer ikke se noe![]()
Vet ikke om det bilde ble noe bedre [emoji85]
Blir helt surette i hudet av å se på bildene av testen, vil jo ikke bygge på forventinger av att øya mine lurer meg [emoji849]![]()

Disse to bildene da ? [emoji85]Du har ikke et bilde som ikke er så nærme da? Kanskje litt lettere å se![]()
Disse to bildene da ? [emoji85]![]()
![]()
Da er det nok bare øya mine som lurer meg [emoji21]Klarer ikke se noe desverre:/
Ser ikke noe dessverreDisse to bildene da ? [emoji85]![]()
![]()
Sånn har mine vært også og jeg var ikke gravid.
Sånn har mine vært også og jeg var ikke gravid.

Tror nok ikke jeg er gravid jeg heller men man blir jo alltid litt i tvil når man får en strek
Nå etter den har tørket så ser jeg den bedre. Er litt blå også men er fremdeles ikke så lett å få den på bilde.Vis vedlegget 271398 Vis vedlegget 271399