Oss testetøser imellom

Begynte å blø for 3 dager siden. Tok en test samme dagen (litt før jeg begynte å blø) for å se om testen enda var positiv. Den var negativ. Hadde et håp om at det var pga blødninga at jeg fikk negativ test (ble fortalt av ei venninne at det kunne være tilfelle)
Men denne ser negativ ut for meg:/
Hva ser dere ?

IMG_1403.JPG

IMG_1404.JPG

IMG_1405.JPG

Er bare så usikker på om det er farge, og i det heletatt ekte. Har lest mye om disse testene i det siste, og det var ikke mye positivt der. Bare en test i morgen som vil vise.
Jeg aner dessverre ikke. har ingen lang erfaring med disse testene. Har bare testa som e gal siste dagene... får bare negativ, selv om IKM var på lørdag. (Har aldri vært sein før). Enten så kan jeg få mensen eller så kan den bli positiv. Blir tussete i hodet av å vente slik.

Jeg aner dessverre ikke. har ingen lang erfaring med disse testene. Har bare testa som e gal siste dagene... får bare negativ, selv om IKM var på lørdag. (Har aldri vært sein før). Enten så kan jeg få mensen eller så kan den bli positiv. Blir tussete i hodet av å vente slik.
Man må bare holde motet oppe og fortsette å håpe,selv om man blir frustrert av å ikke vite.

Jeg ville absolutt tatt en annen test i tillegg til disse. Jeg har fått positiv med denne uten å være gravid..
så kjøpt deg en cb + eller digital og ta i tilegg på neste testing[emoji4]
Takk for svar. Har aldri fått positiv uten å være gravid på disse før, men jeg har lest mye negativt om disse i det siste. Grunnen til at jeg tok en i dag var for å se om det var noe stigning fra i går. Vil ikke bruke penger på flere tester før jeg eventuelt får noen kjempepositive av disse testene (kun de jeg har igjen).

Takk for svar. Har aldri fått positiv uten å være gravid på disse før, men jeg har lest mye negativt om disse i det siste. Grunnen til at jeg tok en i dag var for å se om det var noe stigning fra i går. Vil ikke bruke penger på flere tester før jeg eventuelt får noen kjempepositive av disse testene (kun de jeg har igjen).

Ja de er også litt trege på utslag disse testene her. Så kan vær du må vente en stund før du får klart utslag på den[emoji4] Har sett eksempler der folk har tatt denne med nesten ingen strek og fått 1-2 på digital.
Legger ved bilde av det e fant på Google. (Altså ikke mitt bilde)
CE1C1D89-3531-46A9-9DC1-9C72347EEF31-3098-000001D4FFE2418E.jpeg

Ja de er også litt trege på utslag disse testene her. Så kan vær du må vente en stund før du får klart utslag på den[emoji4] Har sett eksempler der folk har tatt denne med nesten ingen strek og fått 1-2 på digital.
Legger ved bilde av det e fant på Google. (Altså ikke mitt bilde)
Vis vedlegget 271671
Får prøve meg litt frem. Har hayt skygger på nesten alle testene jeg har tatt denne perioden, så vet ikke helt hva jrg skal tro. Får prøve meg på digital om et par dager hvis de fortsetter å vise strek.

Back
Topp