Oss testetøser imellom

Den ser jeg:) tror du må ta en ny for å dobbeltsjekke :)

Har selvfølgelig ikke flere tidligtester :rolleyes: Har vanlig clearblue så lurte på om jeg skulle ta en slik i kveld eller så blir det en i morgen tidlig.

Jeg så streken ganske kjapt etter jeg tok den men den var så utrolig svak. Men nå etter den tørket så ble den mer synlig.
Men er litt redd det er en lurestrek:wtf:

IMG_1398.JPG

Etter en uke med svak positive tester og et håp om at streken ville bli sterkere, fikk jeg dette resultatet i dag :/ Negativ test. Det var sånn halvveis forventet

Blir litt smågal her av denne testingen :wtf:

Nå har jeg tatt en CB early og to vanlig, å jeg får svake streker på alle. De to vanlige er veldig svak. Ser de egentlig godt men jeg ser ikke om de er blå. Tror egentlig det er skygge.

Tror ikke jeg er gravid og da er det skikkelig frustrerende å få streker på disse testene :(

Blir litt smågal her av denne testingen :wtf:

Nå har jeg tatt en CB early og to vanlig, å jeg får svake streker på alle. De to vanlige er veldig svak. Ser de egentlig godt men jeg ser ikke om de er blå. Tror egentlig det er skygge.

Tror ikke jeg er gravid og da er det skikkelig frustrerende å få streker på disse testene :(
Hvor mange dpo er du?

Ser du har fått mange gode råd allerede. Det er lurt å ikke vente for lenge med å oppsøke hjelp. Kanskje er det ikke så mye som skal til for at det klaffer [emoji4] Og du er ikke alene i frustrasjonen din. Hvis det hjelper på noe vis...

Men det jeg egentlig ville si er at du fortsatt er ung og at noe sånt som 80-85 % er gravide innen ett år. Det blir sikkert deres tur snart så stå på! [emoji5]
Takk :) ja fikk en del gode råd og har nå time på hausken neste uke. Mannen er overtalt og med på det [emoji4] greit å få sjekket ut så man enten får hjelp eller kan slappe av med tanke på at alt er i orden :)

Back
Topp