Jeg ser på den øverste...10 dpo. Sikkert ingen som ser noe. Går vell over i pp12 snart.Vis vedlegget 271095
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på den øverste...10 dpo. Sikkert ingen som ser noe. Går vell over i pp12 snart.Vis vedlegget 271095
Klarte ikke å se noe på den selv.Jeg ser på den øverste...
Jeg ser ingenting11 dpo, ser dere noe? Vis vedlegget 271100Vis vedlegget 271101
Hvordan vet du det?Her enda det i kjemisk igjen. Barre og vente på heksa.
Så vit jeg ser strek på 3 tester. Urin på 6 timer burde streken vist godt ( morgon urin). Klarer ikkje og fange det på bilde.Hvordan vet du det?
Hei flotte jenter. Har et lite spørsmål som jeg ikke helt vet hvor jeg skal stille, men siden dere er aktive prøvere satser jeg på å spør dere, blir det helt feil håper jeg dere kan guide meg til riktig plass å spør.
Ser ut som pp 9 ikke hadde hellet med seg og jeg begynner å bli utålmodig.. jeg tenker at det kanskje kan være lurt med en kontroll for å finne ut om vi trenger noe "drahjelp" for å si det slik. Men hvor starter jeg den prosessen? Burde jeg gå til fastlege og få henvisning til noe, eller ta direkte kontakt med privat klinikk eller gynekolog. Hva er best? Og er det ikke like lurt at de tester mannens svømmere samtidig ved kjøp av en slik pakke hvor begge blir sjekket?
Jeg kjenner virkelig på skuffelsen hver gang tr kommer og jeg blir jo ikke yngre akkurat.. ble 30 i sommer..
Jeg trenger litt råd til hvilket steg som er det neste nå.
Har lest frem og tilbake på nettet. Blir ikke klok! Kan dere hjelpe?
Fikl tilbKe tr feb 2018 etter fødsel i feb 2017.
Tr har vært ustabil. Alt fra sykluser på 23-33 dager. Har tr i ca 5 dager.
Alltid hatt uslag på eltester. Pos/neg
Men så slo det meg..kan jeg ha tr uten el? Siden jeg har ustabil syklus? Samt ikke blitt gravid enda? Ikke prøvd så alt for lenge, men tenkte at jeg kanskje hadde lett for å bli gravid siden b1 satt på 1pp.
Kom frem til at det kan være usannsynlig. Ved faste sykluser, selv ved ingen utslag på el tester så måtte nokk el være tilstede. (Det jeg fant på nett)
Er CD5 i dag. Hadde spotting først på Mandag, blødning tirsdag og Onsdag og begynte med spotting igjen på Torsdag til i dag [emoji849][emoji849]
Tok gtest i går som jeg føler jeg ser noe, men føler igjen øya mine lurer meg [emoji85]
Noen av dere som kan si hva dere syns om testen, er dt øya mine eller er det noe der? [emoji85]
![]()
![]()
GratulererTydeligere strek i dag [emoji177][emoji1317] Øverste tatt i dag 11 dpo, nederst 10 dpo. Er helt i lykkerus. Håper veldig for oss alle!Vis vedlegget 271256
Gratulerer![]()
Synes jeg muligens kan skimte en strek der, men veldig vanskelig å si. Har du et litt bedre bilde?
Har du testet noe mer?Det gjør du nokIkke mist håpet
En spire får du til slutt
![]()
Klarer ikke se noeVet ikke om det syns noe bedre på disse bildene [emoji85] følte jeg ser mer på negativ bilde enn vanlig bilde [emoji38]
![]()
![]()
![]()
Bildene blir noe annet når jeg legger til i innlegg her enn når jeg ser på kamerarullen / bildene på telefonen [emoji849] rare greier [emoji28]Klarer ikke se noe![]()
Gratulerer [emoji3]Denna e vel posetiv???!! [emoji15][emoji7]Vis vedlegget 271293
Gratulerer [emoji3]