Skvirevippens første ❤

Så smart! Angrer litt på at vi ikke kjøpte babycall med kamera :)
Jeg så ikke behovet jeg heller med så liten avstand fra stua til soverommet helt til jeg fant han på vei ut av senga og opp i vår. Nå driver han å løfter rumpa i mageleie også, og så har jeg ikke lyst til å ødelegge leggerutina hans med å være inne hos han til han sovner. Han finner søvnen så fint på egenhånd :) Så solgte den gamle og kjøpte ny.
Denne kan man og kjøpe på flere babyenheter til, slik at om vi får en til mens vi fortsatt bruker babycall trenger vi ikke kjøpe en til :)
 
Jeg så ikke behovet jeg heller med så liten avstand fra stua til soverommet helt til jeg fant han på vei ut av senga og opp i vår. Nå driver han å løfter rumpa i mageleie også, og så har jeg ikke lyst til å ødelegge leggerutina hans med å være inne hos han til han sovner. Han finner søvnen så fint på egenhånd :) Så solgte den gamle og kjøpte ny.
Denne kan man og kjøpe på flere babyenheter til, slik at om vi får en til mens vi fortsatt bruker babycall trenger vi ikke kjøpe en til :)

Er litt uvant at småtassene begynner å bli så mobile :p Ser an behovet litt her også, mulig det blir kamera etterhvert. Hvilken babycall er det, forresten? Og jeg må jo spørre: Gjorde dere noe spesielt for at han skulle finne søvnen selv? Vi har prøvd en stund, men det er altså ikke snakk om :wacky:
 
Er litt uvant at småtassene begynner å bli så mobile [emoji14] Ser an behovet litt her også, mulig det blir kamera etterhvert. Hvilken babycall er det, forresten? Og jeg må jo spørre: Gjorde dere noe spesielt for at han skulle finne søvnen selv? Vi har prøvd en stund, men det er altså ikke snakk om :wacky:
Noenate bc-8000dv:)

Nå får lille her mme, så det er nok enklere slik sett.
Tidlig så fikk han av og til mat i senga om natta, men jeg klarte ikke holde øya oppe, satt vondt osv, så raskt begynte vi (ubevisst) å skille mating fra soverommet og da ble liksom kos og soving adskilt også. Veit ikke om det er det, men vi samsover ikke, han ligger i bedside crib, og kun i de vanskelige periodene hans har jeg ligger der med han til han har begynt å bli så trøtt at han begynner å glippe med øya.
Så har igrunn ikke gjort noe målretta for at han skal sovne selv, tror det bare er lucky coincidence [emoji14]
Men er veldig nøye på at han faktisk er trøtt når jeg legger han da :)
 
Noenate bc-8000dv:)

Nå får lille her mme, så det er nok enklere slik sett.
Tidlig så fikk han av og til mat i senga om natta, men jeg klarte ikke holde øya oppe, satt vondt osv, så raskt begynte vi (ubevisst) å skille mating fra soverommet og da ble liksom kos og soving adskilt også. Veit ikke om det er det, men vi samsover ikke, han ligger i bedside crib, og kun i de vanskelige periodene hans har jeg ligger der med han til han har begynt å bli så trøtt at han begynner å glippe med øya.
Så har igrunn ikke gjort noe målretta for at han skal sovne selv, tror det bare er lucky coincidence [emoji14]
Men er veldig nøye på at han faktisk er trøtt når jeg legger han da :)

Da er det notert [emoji28]
Kjenner meg igjen der! Skiller mellom mat og soving her også, sovner noen ganger sittende da [emoji849] Jeg går alltid ut i stua og ammer, men nå har det vært så lyst om morgenen at jeg tar det på sengekanten [emoji846] Lille sover i sprinkelsenga si, ikke noe problem når hun først har sovna. Men, som du sier, Kanskje det bare er flaks ‍♀️ Tenker vi prøver igjen når 4. Utviklingstrinn er over.
 
Da er det notert [emoji28]
Kjenner meg igjen der! Skiller mellom mat og soving her også, sovner noen ganger sittende da [emoji849] Jeg går alltid ut i stua og ammer, men nå har det vært så lyst om morgenen at jeg tar det på sengekanten [emoji846] Lille sover i sprinkelsenga si, ikke noe problem når hun først har sovna. Men, som du sier, Kanskje det bare er flaks ‍♀️ Tenker vi prøver igjen når 4. Utviklingstrinn er over.
Skulle aldri skrytt av at han sovner av seg selv [emoji23] har vært så styr i kveld.
Han ble plutselig kjempetrøtt, så da fikk han mat før jeg la han, så da bikka det selvsagt over til overtrøtt, skifta på senga to ganger fordi han absolutt skulle rulle over og se på kameraet, og da gulpa han selvsagt..
Sto til slutt opp og prøvde å gi han mer mat, men nei, selv om han åt så skulle han ikke sove [emoji30]
Pappaen tok over, og hørte masse latter fra soverommet før der ble helt stille, og da hadde han sovna [emoji7][emoji108]

Men han driver og kaver for å rulle fra mage til rygg, og er i ferd med å klare det, så kan være at han er grinete pga det, eller at han bare ble skikkelig overtrøtt.
Det positive i det er at han forhåpentligvis nå sover litt lengre i morgen :)
 
Skulle aldri skrytt av at han sovner av seg selv [emoji23] har vært så styr i kveld.
Han ble plutselig kjempetrøtt, så da fikk han mat før jeg la han, så da bikka det selvsagt over til overtrøtt, skifta på senga to ganger fordi han absolutt skulle rulle over og se på kameraet, og da gulpa han selvsagt..
Sto til slutt opp og prøvde å gi han mer mat, men nei, selv om han åt så skulle han ikke sove [emoji30]
Pappaen tok over, og hørte masse latter fra soverommet før der ble helt stille, og da hadde han sovna [emoji7][emoji108]

Men han driver og kaver for å rulle fra mage til rygg, og er i ferd med å klare det, så kan være at han er grinete pga det, eller at han bare ble skikkelig overtrøtt.
Det positive i det er at han forhåpentligvis nå sover litt lengre i morgen :)

Ånei! Det er så typisk at det blir skikkelig back fire når man snakker om sånn [emoji23]

Vi hadde også total leggekrise her i kveld [emoji849] Endte med at hun så på bursdagskonserten til dronninga av England på TV med oss (Ikke hele altså, noen sanger bare) før pappaen måtte benytte bysseskillsa sine [emoji28]

Kan hende han blir litt frustrert om han ikke kommer seg tilbake til ryggen igjen, ja [emoji846] Sliter seg kanskje ut i forsøkene også bare bikker det over til slutt. Godt han sovna etterhvert [emoji5]
 
Ånei! Det er så typisk at det blir skikkelig back fire når man snakker om sånn [emoji23]

Vi hadde også total leggekrise her i kveld [emoji849] Endte med at hun så på bursdagskonserten til dronninga av England på TV med oss (Ikke hele altså, noen sanger bare) før pappaen måtte benytte bysseskillsa sine [emoji28]

Kan hende han blir litt frustrert om han ikke kommer seg tilbake til ryggen igjen, ja [emoji846] Sliter seg kanskje ut i forsøkene også bare bikker det over til slutt. Godt han sovna etterhvert [emoji5]
Starta kl 4.30 og bable.. før han begynte å øve seg på å snu seg igjen [emoji23]
Assa, heldigvis har pappaen ferie i 4 uker [emoji14]
 
Travel gutt du har altså
 
Starta kl 4.30 og bable.. før han begynte å øve seg på å snu seg igjen [emoji23]
Assa, heldigvis har pappaen ferie i 4 uker [emoji14]

[emoji23][emoji23]
Burde slått seg sammen med min og babla i kor. Hun begynner som regel i 4.30 tiden hun også [emoji849][emoji23]

Så godt at han har så lang ferie! [emoji16]
 
Hatt en helt sykt dårlig dag. Drit lei varmen. Så skal vi på skikkelig shoppingrunde i morgen. Gruer meg da Henrik hater vogna når han er våken. Vurdert å ta i bruk sportsdelen, men så har det seg slik at vogna tar ENORM plass, plass jeg egentlig ikke bruker, og sportsdelen tar jo mindre plass, så om det er frustrasjonen generelt, at jeg er blitt gal eller at jeg bare har lyst på ny vogn er uvisst [emoji14]
Men vi (les: mor sjølvaste) har nå bestemt oss for ny vogn [emoji14]
Han er enda litt for liten til sportsdelen til emmaljunga, men med 《ergonomisk》sittedel så kan han begynne å bruke den nå, forhåpentligvis.
Så nå blir det Babyjogger city premier
461077.jpeg
Den kan brukes begge veier, er bitteliten lagt sammen, enkel å legge sammen og, ja.. Jeg er klar [emoji14] skal innom en butikk i morgen for å sjekke om de har den, så vi kanskje kan teste den, samtidig avtale 6mnd service på vogna nå før vi selger.

Angrer absolutt ikke på at vi kjøpte emmaljunga, hadde sikla på den vogna om vi kjøpte noe anna uansett, jeg ville ha den fine trillevogna mi, men nå er jeg ferdig. Nå har jeg vært mor i 4 mnd og 12 dager, nå er jeg klar for å være praktisk [emoji23]
 
Gratulerer med ny vogn! :)
 
[emoji7][emoji7][emoji7]Snapchat-893440191.jpg
Mye finere enn jeg trodde. Syntes den så litt puslete ut på bilde, men neida, føltes minst like robust ut som emmaljungaen [emoji16]
Skal prøvetrille etterpå, men han satt veldig fint oppi den :)
 
Back
Topp