IKM uke 29 <3

Ja, virkelig! Sist hadde jeg «bare» ett modent egg, men regner med at sjansene mine teoretisk sett er tre ganger så store?[emoji2]

Ja, siden du skal ta dobbel dose ovitrelle så er jo sjangsen stor for at det er trippel sjangse[emoji846]

Jeg selv ønsker å ha bare ett egg - fordi mine blir aldri enig om hvem som skal slippe om flere blir klare og da føler jeg kroppen bare tuller og konsentrerer seg mer om eggene enn å bli befruktet [emoji23] Om du skjønner?

Jeg skal på UL imorgen [emoji16]
 
Jippiiii, TRE modne follikler og endometrium på 9,3 mm[emoji7][emoji1317][emoji1319] Så skal sette dobbel dose Ovitrelle - en i kveld og en i morgen. Er så glad[emoji173]️

Så spennende!
Håper du ikke får for mange plagsomme symptomer med dobbel dose Otrivelle.
Krysser fingrene for at det er minst ett gull-egg der :)
 
Ja, siden du skal ta dobbel dose ovitrelle så er jo sjangsen stor for at det er trippel sjangse[emoji846]

Jeg selv ønsker å ha bare ett egg - fordi mine blir aldri enig om hvem som skal slippe om flere blir klare og da føler jeg kroppen bare tuller og konsentrerer seg mer om eggene enn å bli befruktet [emoji23] Om du skjønner?

Jeg skal på UL imorgen [emoji16]

Skjønner hva du mener[emoji6]Spent på å se utfallet av dette. Skal måle progesteron dag 20 denne gangen, det har jeg ikke gjort før! Å, masse lykke til i morgen, du må holde oss oppdatert[emoji173]️
 
Takk, så god du er [emoji173]️ Håper på to streker for deg også om to ukers tid[emoji4]

Takk, håper på det jeg også:happy:
Blir så spennende å følge med alle framover nå :joyful:

Når du skal måle progesteron, er det for å se om du produserer nok selv, eller bruker du støttemedisin og skal måle effekten av den?
 
Takk, håper på det jeg også:happy:
Blir så spennende å følge med alle framover nå :joyful:

Når du skal måle progesteron, er det for å se om du produserer nok selv, eller bruker du støttemedisin og skal måle effekten av den?

Jeg skal se om jeg har EL[emoji4] Skal bruke støttemedisin fra dag 23[emoji4]
 
Skjønner hva du mener[emoji6]Spent på å se utfallet av dette. Skal måle progesteron dag 20 denne gangen, det har jeg ikke gjort før! Å, masse lykke til i morgen, du må holde oss oppdatert[emoji173]️

Spennende ja! Håper der går vår vei nå![emoji173]️
Hvilken støttemedisin har su?

Takk for det, skal straks inn for sjekk nå..
 
Spennende ja! Håper der går vår vei nå![emoji173]️
Hvilken støttemedisin har su?

Takk for det, skal straks inn for sjekk nå..

Jeg bruker Letrozol dag 5-7 og dag 7 setter jeg sprøyte med 100 ie Gonal-f. Deretter er det Ovitrelle, også Lutinus fra syklusdag 23[emoji4] Krysser fingrene for deg
 
Jeg bruker Letrozol dag 5-7 og dag 7 setter jeg sprøyte med 100 ie Gonal-f. Deretter er det Ovitrelle, også Lutinus fra syklusdag 23[emoji4] Krysser fingrene for deg

Ganske likt hos oss, bruker letrozol dag 3-7 så tester etter EL før ovitrelle settes! Nå skal jeg også prøve lutinus fra dagen etter sprøyta er satt, ca syklusdag 13/14 til evt mens eller en tidlig UL i uke 6..
Spennende å prøve noe nytt da! Håper det gjør «susen»

Egget mitt idag var 14 mm på syklusdag 10.. vil tro kroppen henger litt etter pga kjemisk[emoji846]
 
Ganske likt hos oss, bruker letrozol dag 3-7 så tester etter EL før ovitrelle settes! Nå skal jeg også prøve lutinus fra dagen etter sprøyta er satt, ca syklusdag 13/14 til evt mens eller en tidlig UL i uke 6..
Spennende å prøve noe nytt da! Håper det gjør «susen»

Egget mitt idag var 14 mm på syklusdag 10.. vil tro kroppen henger litt etter pga kjemisk[emoji846]

14 mm er jo kjempebra[emoji2] Skal du på ny UL om noen dager, eller skal du bare ta EL-tester?
 
For oss med IKM i uke 29 [emoji14]
Legg igjen en kommentar, så fører jeg dere opp på listen:
Nick - PP - B? - EL - IKM

Lykke til, alle sammen[emoji813]red

Mandag 16.07

Bamsemums2019 - PP1 etter MA - B1 - EL ca. 01.07

Mamma13,16&19? - PP2 - B3 - EL 02.07
Miniknøttet - pp5 etter to MA - B1 - EL ca 2.juli - IKM ca. 16.07
Twinni- pp7- b3- el 2.7- ikm 16.7

Tirsdag 17.07

Gresstust - PP2 - B2 - EL 02.07

Onsdag 18.07

Rainbowdash ~ PP 25~ B+(første felles) ~ EL 04.07


Torsdag 19.07
Prøver på 2019 baby - PP2 - B5 - EL 04.07

Fredag 20.07
Oslo1989 - PP2 etter MA (PP 9 totalt) - B1 - EL ca 05.07

Irlie87- PP7( etter MA)- B1- EL ca 8/7

Lørdag 21.07
Lillespøn - PP12 - B1 - EL ca 07.07

Ønskedrømmen2019 - PP3 -B1 - EL ca 6/7

Lavendel89 - PP2 (første PP etter MA i april) - B0 - El. Ca 06. Juli


Søndag 22.07


Prøvemilla - PP 2 år og 4 mnd -B2 - EL ca 07.07 IKM 22.07

Belka87 - PP5 - B2 - EL ca 08.07 - IKM 23.07.
Oi, lenge siden jeg var med i en IKM-tråd sist. [emoji28] Antar jeg har IKM i uke 29, jeg òg :) Enkefalos - PP1 - B2 - EL ca. 2/7 - IKM 16. juli.
 
Spøkelse - PP1 - B1 - EL 8/7 (forhåpentligvis, uregelmessig) - IKM 22/7
 
Estimert EL i går på meg, men negative EL-tester, så ser ut som denne syklusen også blir lengre. Fikk bare testet rett etter jobb i går på ca 2 timers urin, men så ut som det var lenge til EL. Får teste igjen i ettermiddag :)
 
Back
Topp