IKM uke 29 <3

Du har best sjans dersom du har sex før EL - så jeg vil absolutt tro at søndag holder. Er bare tirsdag i dag så hvis egget slippes i kveld ligger det noe svømmere på lur. De overlever jo 2-3 dager, og noen ganger opptil 5 (7 også hvis man har supersæd, men det er sjeldent [emoji13]). Hvis dere da i tillegg har sex i dag og i morgen så vil jeg tro det kan klaffe ganske bra! Kjør på! Ikke gi opp når det er fortsatt er en store muligheter! [emoji1]
Sitter på jobb nå med noen ekstreme smerter i livmoren. Garantert egget som er på vei.
Vil egentlig ha en høstbaby så vi legger ikke inn flere aksjer nå, enten går det med søndagens morro ellers så satser vi på neste periode :happy::happy:
 
Bestilte EL-tester fra billige-tester.no, og fikk bekreftelse at de var sendt 22.juni, fortsatt ikke kommet :( Blir dårlig med EL-testing denne PPen da! Har normalt 28 dagers-syklus, men forrige syklus som var første etter MA vart i 38 dager, så kunne være greit å teste for å vite. Får prøve å få til annenhver dag fremover vi da:rolleyes: CD 12 i dag!

Å nei, så kjedelig! Du kan ikke løpe på apoteket og kjøpe noen akuttELtester?[emoji85] Bare så du har til de andre kommer?
 
Sitter på jobb nå med noen ekstreme smerter i livmoren. Garantert egget som er på vei.
Vil egentlig ha en høstbaby så vi legger ikke inn flere aksjer nå, enten går det med søndagens morro ellers så satser vi på neste periode :happy::happy:

Om man bare kunne velge når de skal komme. Vi satset også på høstbaby, men har mistet 2 i MA allerede i år. Nå gir jeg blaffen i når en kommer så lenge det kommer en baby. Lykke til! [emoji4]
 
CD 10 i dag og håper EL kommer innen en uke. Er godt i gang med temping og startet testing i går.
Håper kroppen min klarer EL på egenhånd denne måneden :smiley-angelic001
 
Isis - PP1 etter SA- B2 - EL 5. juni - IKM 19. juni.

Akkurat fått tilbake mensen etter sa så hvis syklusen er den samme så bør dette være omtrentlig. Lagt inn aksjer i kveld.
 
Da har jeg el i morgen.
Ovitrelle sprøyten er satt, og går en kosekveld i møte. [emoji1] [emoji28] [emoji219]
 
Så spennende! Skal på UL i morgen for å se om eggene er klare for at jeg skal sette Ovitrelle, så da er vi ca like langt[emoji4]
Lykke til i dag [emoji1] [emoji106] [emoji4]
 
Jippiiii, TRE modne follikler og endometrium på 9,3 mm[emoji7][emoji1317][emoji1319] Så skal sette dobbel dose Ovitrelle - en i kveld og en i morgen. Er så glad[emoji173]️
Heia eggene, trillinger på deg da [emoji28]
 
Positiv eltest igår, så sniker meg inn hit :) (Setter eggløsning litt senere enn jeg egentlig tror, bare for å prøve å holde igjen på testinga :p)

Turkistliv - Pp1 etter at vi mistet - B4 - EL 6/7 - IKM 20/7
 
Back
Topp