IKM uke 29 <3

4dpo i dag, men tviler på at det klaffer.
Vi sendte inn svømmere 3-4 døgn før EL. Vi hadde også sex natta før EL, men ingen utløsning da. Vi får krysse fingre for at noen blindpassasjerer snek seg inn[emoji23]
 
EL-testene har blitt positive, så nå er det bare å legge inn askjer og vente på temp-hopp før man er i de glade dpo-tider :joyful:

IMG_20180706_094912.jpg

IMG_20180706_094950.jpg
 
4dpo i dag, men tviler på at det klaffer.
Vi sendte inn svømmere 3-4 døgn før EL. Vi hadde også sex natta før EL, men ingen utløsning da. Vi får krysse fingre for at noen blindpassasjerer snek seg inn[emoji23]
Håper er det kom noen blindpassasjerer ut[emoji28] [emoji108]
 
Trodde EL skulle være i dag, men bare negative EL-tester så langt. Hadde kjemisk sist pp, så mulig det kan ha forlenget syklusen? Hadde hvertfall TR et par dager lenger enn vanlig. Like greit at EL lar vente på seg et par dager siden mannen ikke er hjemme de neste to dagene [emoji4]
 
4dpo i dag, men tviler på at det klaffer.
Vi sendte inn svømmere 3-4 døgn før EL. Vi hadde også sex natta før EL, men ingen utløsning da. Vi får krysse fingre for at noen blindpassasjerer snek seg inn[emoji23]

Min søster fortalte meg akkurat i går at hennes to siste barn er laget ved aksjelegging 5 og 4 dager før EL [emoji1303][emoji4]
 
Jeg er antakeligvis rundt 4 dpo i dag. Har ikke begynt å tempe enda, så blir bare cirka. Veldig rart å være tilbake på FS og spent på hvor lang tid det kommer til å ta denne gangen [emoji51]
 
Skulle i teorien hatt eggløsning i går, men digital har gitt negativ siden tirsdag. Kanskje sa-en tullet til syklusen?
 
Skulle i teorien hatt eggløsning i går, men digital har gitt negativ siden tirsdag. Kanskje sa-en tullet til syklusen?

Samme her. Tok 39 dager fra MA i uke 11+3 i mai til jeg fikk tilbake mensen. Normalt har jeg syklus på 28/29 dager og EL skulle vært i går eller i dag, men ikke lar vente på seg. Øverste test på ca 2 timers urin i ettermiddag og nederste på 3 1/2 urin i kveld. Kan kanskje se ut som det nærmer seg :D (glemte de litt bort så er tørket på bilde:rolleyes:)
 

Vedlegg

  • BFD8BA28-1A85-4A33-A8C4-CBDFB17DBF5F.jpeg
    BFD8BA28-1A85-4A33-A8C4-CBDFB17DBF5F.jpeg
    209,8 KB · Visninger: 39
Samme her. Tok 39 dager fra MA i uke 11+3 i mai til jeg fikk tilbake mensen. Normalt har jeg syklus på 28/29 dager og EL skulle vært i går eller i dag, men ikke lar vente på seg. Øverste test på ca 2 timers urin i ettermiddag og nederste på 3 1/2 urin i kveld. Kan kanskje se ut som det nærmer seg :D (glemte de litt bort så er tørket på bilde:rolleyes:)

Ser veldig ut som EL er rett rundt hjørnet for deg ja. Bare å stå på i helgen [emoji6] Her er også EL sen, mulig pga kjemisk forrige pp.

Ser forresten at jeg fortsatt ikke er på listen:
MissJuni - pp2 - B3 - EL 8/7(?) - IKM 20/7
 
Ser veldig ut som EL er rett rundt hjørnet for deg ja. Bare å stå på i helgen [emoji6] Her er også EL sen, mulig pga kjemisk forrige pp.

Ser forresten at jeg fortsatt ikke er på listen:
MissJuni - pp2 - B3 - EL 8/7(?) - IKM 20/7

Unnskyld, lagt deg til nå:):) ja, ikke så mye planer for helgen, så passer fint:p
 
Samme her. Tok 39 dager fra MA i uke 11+3 i mai til jeg fikk tilbake mensen. Normalt har jeg syklus på 28/29 dager og EL skulle vært i går eller i dag, men ikke lar vente på seg. Øverste test på ca 2 timers urin i ettermiddag og nederste på 3 1/2 urin i kveld. Kan kanskje se ut som det nærmer seg :D (glemte de litt bort så er tørket på bilde:rolleyes:)

Ser absolutt ut som om det nærmer seg[emoji2][emoji173]️
 
Back
Topp