IKM uke 29 <3

Oii, gratulerer [emoji173]️ Det gikk fort da!
Håper det kan bli noe likt for oss også!

Vi har prøvd siden mars -16..... Vært hos privatklinikk nå i over ett år, 9 runder med letrozol, mange ovitrelle, to SA, en runde med AIH, og denne runden har jeg lutinus itillegg.. Så vi har prøvd alt annet, de på klinikken sa de hadde alt av papirer klart osv og at vi pga alt som er gjort ville få en litt kortere ventetid [emoji846] Vi velger å ta prøverør offentlig pga prisen [emoji846]

Så bra papirene er klare.

Vi har også gjort det offentlig. Holdt på med prøving litt kortere enn dere (aug 16), men fikk rask henvisning til gyn (var hos lege etter 9 mnd prøving, fikk time 3 mnd senere).

Få dem til å sende IVF-papirene, så tenker jeg dere er på forsamtale om ikke så lenge! Og begynn gjerne å spare allerede. Vi har brukt litt over 6000 på medisiner, og da tror jeg det er omtrent det minste man kan komme unna med. Har vært på kort protokoll, så ingen nesespray, og ganske lave doser med modningshormoner.

I tillegg kommer egenandelene - jeg har nå nådd frikortgrensa for 2018, så det blir i realiteten rundt 2-3000 på egenandeler i tillegg. (Mannen har også noen).

Lykke til!
 
Skal ta test i morgen da jeg ikke har fått TR enda, ikke spotting heller. Ikm i dag. Hadde ikke trodd det var noe sjans denne syklusen, men kanskje El var tidligere likevel..Spennende :rolleyes::happy:
 
Fikk dessverre negativ RFSU test i dag 13 dpo, men fremdeles ingen tegn til TR. Ikke noe spotting engang. Forrige syklus hadde jeg 31 dager før tanta kom, og nå er jeg på dag 33:sour: utrolig frustrerende, vil gjerne komme i gang med ny PP..
 
Back
Topp