IKM uke 29 <3

Hva er din progesteron støtte?
Jeg fikk beskjed om å spørre etter progesteron gele ved neste kontroll? Har du erfaring?
Jeg tar utrogrestan, tabletter som skal opp vaginalt.
Har ikke prøvd noe annet, så kan ikke si noe om andre merker.
Men den er lite grisete, enkel å bruke. Så langt, prøvd bare i forrige pp. Fikk 3 dager lengre luteralfase av det da og en kjemisk graviditet.
 
Jeg tar utrogrestan, tabletter som skal opp vaginalt.
Har ikke prøvd noe annet, så kan ikke si noe om andre merker.
Men den er lite grisete, enkel å bruke. Så langt, prøvd bare i forrige pp. Fikk 3 dager lengre luteralfase av det da og en kjemisk graviditet.

Ok, skjønner [emoji848]

Jeg får høre me GU på torsdag når jeg skal inn å sjekke egg...
 
Hvordan går det med dere damer?[emoji4] Jeg er på cd 7, og venter på UL på onsdag for å se om jeg har klart å lage noen modne egg.

Spennende![emoji846]

CD 5, dag 2 på letrozol - venter på time på torsdag og er LIVREDD mannen ikke kommer hjem før etter neste helg..(jobber på fiskebåt 5 uker på 4 hjemme)

Om han ikke rekker denne runden får vi ikke «prøvd» mere før i sept![emoji24]
 
Hvordan går det med dere damer?[emoji4] Jeg er på cd 7, og venter på UL på onsdag for å se om jeg har klart å lage noen modne egg.

Spennende, håper UL avdekker fine og store egg :)

Jeg er også på CD 7. Er veldig spent, da jeg har våget meg til å prøve uten Letrozol denne måneden. Blir spennende å se om og når EL kommer og om jeg får tilbake de symptomene jeg pleide å ha på EL før jeg ble gravid første gang for 3år siden.
Prøver meg også på temping for første gang nå, da det viste seg at EL kom senere enn vanlig sist måned.

Så jeg både gleder og gruer meg til de kommende ukene :wacky:
 
Her er jeg på CD16 (klokken er jo over 12) og jeg tørr si 1 dpo. Har blitt en del runder i senga. Tirsdag og onsdag kveld, 2 ganger fredag (CD14)og 1 gang lørdag. EL var nok lørdag morgen så da håper jeg svømmerne fra alle gangene lå klare på vent! Vi har prøvd på mer, men presset blir litt mye for mannen min. Blir en gang i dag (søndag) og for sikkerhetsskyld en på mandag. Hvis egget ble sluppet lørdag så lever det jo hvertfall utover dagen i dag. Håper det rekker!

Så - da kom EL når den skulle denne måneden så da hører jeg ikke til her lenger, men jeg følger dere gjerne likevel hvis jeg får lov. Er spennende! [emoji4]
 
Spennende![emoji846]

CD 5, dag 2 på letrozol - venter på time på torsdag og er LIVREDD mannen ikke kommer hjem før etter neste helg..(jobber på fiskebåt 5 uker på 4 hjemme)

Om han ikke rekker denne runden får vi ikke «prøvd» mere før i sept![emoji24]

Ååå, så fælt at noe så «enkelt» potensielt kan ødelegge for dere! Hååååper han kommer hjem i tide[emoji173]️ Har du mye bivirkninger av Letrozol? Jeg har mye hodepine og svimmelhet, men det kan jeg leve med[emoji4]
 
Spennende, håper UL avdekker fine og store egg :)

Jeg er også på CD 7. Er veldig spent, da jeg har våget meg til å prøve uten Letrozol denne måneden. Blir spennende å se om og når EL kommer og om jeg får tilbake de symptomene jeg pleide å ha på EL før jeg ble gravid første gang for 3år siden.
Prøver meg også på temping for første gang nå, da det viste seg at EL kom senere enn vanlig sist måned.

Så jeg både gleder og gruer meg til de kommende ukene :wacky:

Oi, håper virkelig du får EL av deg selv denne mnd! Spennende med temping, ja! Har gjort det selv noen sykluser, og begynte på nytt igjen nå når jeg begynte med Letrozol[emoji4]
 
Oi, håper virkelig du får EL av deg selv denne mnd! Spennende med temping, ja! Har gjort det selv noen sykluser, og begynte på nytt igjen nå når jeg begynte med Letrozol[emoji4]

Håper jeg også. Hun mente det ikke var noen grunn til at jeg ikke skulle kunne få EL av meg selv nå, selv om hun anbefalte meg å fortsette med kuren i 2 mnd til. Vil gjerne at kroppen min skal ta hånd om det selv nå,håper kanskje da også at se gamle symptomene kommer tilbake. Håper bare det ikke "back fires" :shy:
 
Ååå, så fælt at noe så «enkelt» potensielt kan ødelegge for dere! Hååååper han kommer hjem i tide[emoji173]️ Har du mye bivirkninger av Letrozol? Jeg har mye hodepine og svimmelhet, men det kan jeg leve med[emoji4]

Ja, håper så inderlig Jeg hadde mye de første 7 rundene - men så begynte jeg å ta de rett før leggetid, da ble det bedre.. var kvalm, svimmel, ikke matlyst og uvell før.. nå ser jeg det kun på alle kvisene [emoji20] og litt dårligere humør tror jeg..
 
Ja, håper så inderlig Jeg hadde mye de første 7 rundene - men så begynte jeg å ta de rett før leggetid, da ble det bedre.. var kvalm, svimmel, ikke matlyst og uvell før.. nå ser jeg det kun på alle kvisene [emoji20] og litt dårligere humør tror jeg..

Oi, takk for tips! Kanskje jeg skal prøve å ta de på kvelden neste pp (Gud forby at jeg må), og se om det funker bedre[emoji4]
 
Tror egentlig jeg hører til her. Positive eltester siden i går. Tror el er i dag eller i morgen.

:Twinni- pp7- b3- el 2.7- ikm 16.7
 
Kjenner kroppen jobber mot el, gleder meg til el er over. Disse dagene nå før og under el er litt ekstra press. Sex er alltid kos, men å teste etter el må jeg bare for å sette den sprøyta med ovitrelle på rett dag[emoji4]
 
Bestilte EL-tester fra billige-tester.no, og fikk bekreftelse at de var sendt 22.juni, fortsatt ikke kommet :( Blir dårlig med EL-testing denne PPen da! Har normalt 28 dagers-syklus, men forrige syklus som var første etter MA vart i 38 dager, så kunne være greit å teste for å vite. Får prøve å få til annenhver dag fremover vi da:rolleyes: CD 12 i dag!
 
Positiv eggløsningstest i dag ... Vi har ikke lagt inn aksjer siden søndag så har ikke helt trua på noe befruktning. Spennende å se hvor lenge sædcellene kan overleve i så fall .
Vi er litt sånn halvveis prøvere frem til jul så derfor vil jeg ikke nærmere enn 2-3 dager før eggløsning. CD 18 i dag så lange sykluser her, i tillegg til alder nærmer meg 35.
Spennende tider fremover,godt det snart er ferie så tankene kommer over på noe annet enn testing :banghead:
 
Positiv eggløsningstest i dag ... Vi har ikke lagt inn aksjer siden søndag så har ikke helt trua på noe befruktning. Spennende å se hvor lenge sædcellene kan overleve i så fall .
Vi er litt sånn halvveis prøvere frem til jul så derfor vil jeg ikke nærmere enn 2-3 dager før eggløsning. CD 18 i dag så lange sykluser her, i tillegg til alder nærmer meg 35.
Spennende tider fremover,godt det snart er ferie så tankene kommer over på noe annet enn testing :banghead:

Dersom dere legger inn aksjer i dag og noen dager framover, så bør dere jo kunne treffe ganske bra. Slik som jeg har skjønt det så skjer EL 12-36 timer etter positiv test :)
 
Positiv eggløsningstest i dag ... Vi har ikke lagt inn aksjer siden søndag så har ikke helt trua på noe befruktning. Spennende å se hvor lenge sædcellene kan overleve i så fall .
Vi er litt sånn halvveis prøvere frem til jul så derfor vil jeg ikke nærmere enn 2-3 dager før eggløsning. CD 18 i dag så lange sykluser her, i tillegg til alder nærmer meg 35.
Spennende tider fremover,godt det snart er ferie så tankene kommer over på noe annet enn testing :banghead:

Du har best sjans dersom du har sex før EL - så jeg vil absolutt tro at søndag holder. Er bare tirsdag i dag så hvis egget slippes i kveld ligger det noe svømmere på lur. De overlever jo 2-3 dager, og noen ganger opptil 5 (7 også hvis man har supersæd, men det er sjeldent [emoji13]). Hvis dere da i tillegg har sex i dag og i morgen så vil jeg tro det kan klaffe ganske bra! Kjør på! Ikke gi opp når det er fortsatt er en store muligheter! [emoji1]
 
Back
Topp