IKM uke 29 <3

Øverste før jeg la meg i går, midten i dag tidlig og siste nå nettopp! Håper den blir negativ senere i dag så jeg kommer meg over i dpo-land:rolleyes: aksjer lagt inn søndag, onsdag og i går og satser på i dag også:p
 

Vedlegg

  • E1B9E617-29A9-43F8-9590-01BB714A88F2.jpeg
    E1B9E617-29A9-43F8-9590-01BB714A88F2.jpeg
    401,9 KB · Visninger: 36
Ja, det hadde vært veldig fint! [emoji5]testet i kveld på litt utvannet urin og det kom fortsatt en svak svak strek [emoji7] Gleder meg til å teste igjen i morgen!

Hvordan går det med deg? I dpo land snart?

Så spennende! Gleder meg til å se testen i morgen :D bilde er fra tester kl 9, 14 og 19 i dag!:p Kan kanskje se ut som den begynner å bli svakere?! Får teste en siste gang i kveld, nå som jeg først har startet testekjøret:hilarious:
 

Vedlegg

  • 5624D493-DB1E-4EA2-BD2D-16401313562A.jpeg
    5624D493-DB1E-4EA2-BD2D-16401313562A.jpeg
    415,9 KB · Visninger: 42
Så spennende! Gleder meg til å se testen i morgen :D bilde er fra tester kl 9, 14 og 19 i dag!:p Kan kanskje se ut som den begynner å bli svakere?! Får teste en siste gang i kveld, nå som jeg først har startet testekjøret:hilarious:

Haha! Det er fort gjort ;)
Så bra! Da kan du begynne å teste om en ukes tid da [emoji1]
 
Enig:p
Hvordan går det med deg, er du over i dpo-land? Er ikke så godt kjent med hjelpemidlene jeg så du skulle ta!

Jeg har EL i dag eller i går[emoji4] Tester ikke da medisinene gir falske resultater på EL-testene. Veldig spent, men livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Da har vi prøvd i ett år[emoji22] Enn med deg da? Hvordan går det etter at du mistet?[emoji173]️
 
Jeg har EL i dag eller i går[emoji4] Tester ikke da medisinene gir falske resultater på EL-testene. Veldig spent, men livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Da har vi prøvd i ett år[emoji22] Enn med deg da? Hvordan går det etter at du mistet?[emoji173]️

Så spennende! Da ligger vi likt an denne PPen da:p
Uff, et helt år snart! Håper for deg denne PP:Heartred I august er det et år siden p-pilleslutt for meg også, men trøster meg veldig med at jeg faktisk har blitt gravid! Så skjønner at det er tungt for deg:( Går greit nå egentlig og føler jeg har fått det ganske på avstand. Hjelper med sommer og sol og mye hyggelig som skjer som får tankene over på andre ting,men håper jo det klaffer snart igjen:)
 
Negativ EL test i dag, så nå er det vel like før egget slipper :happy: Har lagt aksjer de siste par dagene, men det ble ingen aksje i dag, så håper på at det blir en i morgen og at det ikke er for sent....
 
Back
Topp