***skravletråden for JUNI***

Når skal mannen ha ferie da?[emoji2]
Egentlig var planen fra helga. Men det ble visst fra neste helg. Altså jobber han uke 27 og vi har 28 og 29 sammen før jeg begynner å jobbe uke 30 mens han skal ha ungene den uka.

Da har vi hatt en lang dag idag lille ville stå opp 04.50 nemlig. Og vi har til nå vært på stranda, dysjet og vært å kjøpt is, gått en lang tur, spist med venner på en fiskerestaurant, vært med hunden til dyrlegen (flåttkur) og levert hunden tilbake ,kjørt en tur imellom og handlet. Begge vil gjerne legge seg nå :hilarious:

Da har vi hatt en lang dag idag lille ville stå opp 04.50 nemlig. Og vi har til nå vært på stranda, dysjet og vært å kjøpt is, gått en lang tur, spist med venner på en fiskerestaurant, vært med hunden til dyrlegen (flåttkur) og levert hunden tilbake ,kjørt en tur imellom og handlet. Begge vil gjerne legge seg nå :hilarious:
Og, mannen sovnet nettopp på gulvet med lille haha

Aner ikke. Ikke på topp 100 engang haha
Sleng deg med på lekene eller noe så kommer du deg vel opp på lista i det minste. Så et det lettere å se hvor mye du må klatre.

Blæ.
Tung dag. Ingen grunn egentlig.
Hadde tenkt meg på shopping, men med yngste med karantene utgikk jo det så jeg er stuck hjemme og har ikke engang ryddet og vasket halvparten av det som var planen.
Så sier mannen at han ikke kommer hjem og jeg leter frem fiskepinner som er det eneste jeg finner av mat i fryseren. Han ombestemmer seg og bestiller pizza som han kommer med om et kvarter (en time fra han varslet meg)

I mellomtiden kommer min kusine med invitasjon. Til 40-års dag. Og jeg innser at... Vel... At... Hun er et år eldre enn meg. Et år og en dag eldre enn meg.

Derved.
Vi fyller faktisk 40 neste år og må ha en fest da. Vi hadde felles 70 års dag for fire år siden så neste år skal vi vel ha 80 års dag da (jeg og min mann er like gamle, det er juli og to dager av august som skiller oss)

Æææææ, jeg blir 40 neste år! Jeg husker når mine foreldre ble 40!!!

Og hva søren gjør man med barnevakt? Vi burde hatt en barnevakt. For at vi skal kunne gå på fest må vi ha barnevakt. Mine foreldre skal jo dit. Min bror også. Han har en svigerfamilie. Det har jo jeg også, men den bor ikke her... Må jeg gå alene da, kanskje. (det er jo ikke like kjekt da)

Men så er det neste år da ? For da har vi altså vår dag da. Og vi har unger. Og svigers inviteres jo men svigerfar har unger på alder med våre eldste. Da vi ble 35 inviterte vi med unger. La våre, svigerfar dro vel til hotellet, noen ble lagt på loftet, og min bror sine ble hentet av barnevakten. Sånn et godt stykke utpå kvelden. Vi hadde ikke en fyllefest. Jeg drikker jo ikke. Vi hadde noe øl og vin til maten og noen hadde med seg ei flaske til kvelden. Men ikke fyll, så ungene løp ute i hagen lenge.

Siden den tid har vi fått lillemor som er 3,5 neste sommer.

Et år å tenke på. Men bare tre uker å finne en løsning til årets fest.

Det er jo egentlig kjekt

Jeg er bare. Bahh. Sliten og lei. Uten grunn

Back
Topp