Egentlig var planen fra helga. Men det ble visst fra neste helg. Altså jobber han uke 27 og vi har 28 og 29 sammen før jeg begynner å jobbe uke 30 mens han skal ha ungene den uka.Når skal mannen ha ferie da?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig var planen fra helga. Men det ble visst fra neste helg. Altså jobber han uke 27 og vi har 28 og 29 sammen før jeg begynner å jobbe uke 30 mens han skal ha ungene den uka.Når skal mannen ha ferie da?[emoji2]
Litt og litt til og alltid enda mer virker det som når det gjelder klesvaskenAlltid litt å gjøre[emoji16]
Hihi og i går var mc Donalds. Nå er det snart innbakt pizza herÅåh....kinamat!![emoji7] er Såå sulten[emoji28]
Huff hva galt ?Vært på bytur med kengubarnet, koste oss helt til formen min dalte til elendig , da dro vi hjem
Går bra?God ettermiddag[emoji16]
Bare sånn den er om dagen dessverre. Håper snart det kommer noe svarHuff hva galt ?
Hvor er du?Må prøve komme meg opp på lista Hehe ikke lett

Og, mannen sovnet nettopp på gulvet med lille hahaDa har vi hatt en lang dag idag lille ville stå opp 04.50 nemlig. Og vi har til nå vært på stranda, dysjet og vært å kjøpt is, gått en lang tur, spist med venner på en fiskerestaurant, vært med hunden til dyrlegen (flåttkur) og levert hunden tilbake ,kjørt en tur imellom og handlet. Begge vil gjerne legge seg nå![]()
Håpe på det. Nettop startet opp med medisiner selvBare sånn den er om dagen dessverre. Håper snart det kommer noe svar
Aner ikke. Ikke på topp 100 engang hahaHvor er du?
For hva?Håpe på det. Nettop startet opp med medisiner selv
Uff daAner ikke. Ikke på topp 100 engang haha
Sleng deg med på lekene eller noe så kommer du deg vel opp på lista i det minste. Så et det lettere å se hvor mye du må klatre.Aner ikke. Ikke på topp 100 engang haha
Lavt stoffskifteFor hva?
Hehe henger ikke med lengerUff da
Jepp kanskje det. Ikke vært på listen på noen mndSleng deg med på lekene eller noe så kommer du deg vel opp på lista i det minste. Så et det lettere å se hvor mye du må klatre.