***skravletråden for JUNI***

Hvordan får man i en ettåring mat?
Lillejenta spiser kjøtt, og det er nesten alt. Hun stjeler gjerne knekkebrød fra sin søster, men generelt sett går det ikke mye mat inn nå. Og om hun sitter i stolen så blir hun sur, hun vil være fri!
Er hakket mer utfordrende enn sin storesøster, som var en engel hele veien ^^

Ikke lett det der[emoji38]
Her funket det å servere mat når TV var på[emoji85]

Fem timer etter at hun satte igang ligger jenta mi fortsatt på badet og har periodiske brekninger på tom mage.

Drikker litt vann innimellom og har spist en potetskru eller to, men vil ikke ha noe mer. Stakkars lille.

Au[emoji20] så kjipt å høre!

Som regel viss dyr blir sinna føler de seg truet eller redde[emoji26]

Hester er enkle dyr. Blir du redd blir de redde og instinktene kommer. Hester leser menneskekroppen bedre enn vi klarer å se lese våre egne barn.

Samme med alle andre dyr. Er du utrygg blir de veldig lett utrygge.

Ser det selv etter at jeg fikk barn og var usikker på hestene når barna var rundt. De ble nervøse. Når jeg endelig klarte å ta meg i sammen. Ble hesten min også seg selv.... den andre merra mi leser meg enda bedre en den yngste merra og lot seg ikke berøre.. litt fasinert av dyrenes ( andre dyr også) sin reaksjon på mennesker holdning[emoji848][emoji4]

Dyr er fantastiske[emoji16]
Jeg holder meg lett unna hester, de hadde nok reagert på min panikk[emoji23]

Fikk igjen bilen i går etter service og eukontroll, ikle godkjent .. 3 stk 2 feil, en er fikset , de andre må de fikse senere. En går kanskje på garanti men garantiansvarlig bar ikke på jobb denne uken

Så kjedelig da[emoji13]

Ikke lett det der[emoji38]
Her funket det å servere mat når TV var på[emoji85]

Ja det må vi gjøre. Det er vanlig der mannen kommer fra at man spiser foran TV, så det gjør vi som oftest selv om jeg egentlig synes det er en uting :P

Vært på bytur med kengubarnet, koste oss helt til formen min dalte til elendig , da dro vi hjem

God dag.
En vask fra i går er i trommelen og en ny vask godt igang.
Oppvaskmaskinen er tømt og vi har spist frokost

Mannen er på jobb og jeg steller hjemme. Planen er å dra i bhg og tømme garderoben for nå har lillemor ferie.
Og å vaske og tørke og brette og legge på plass klær. Igjen og igjen.
Og vaske badet. Og alle "ta-på-plasser". Igjen. Altså pga omgangssyke.

Huset bærer liksom litt preg av at den lille uken mannen skulle passe jentene så hadde begge jentene og han selv omgangssyke. Så det er vasket håndklær og sengetøy. Og vasket opp en del selvsagt. Men stopper liksom der.

Så det er planen min. Først bhg, etter at jeg har tatt av bordet.

Alltid litt å gjøre[emoji16]

Øs pøs plaskende regn.
Vi har tatt farvell med avdelingen og sagt god sommer og tatt med alle tingene hennes hjem. Nå er det ferie.

Jeg får ta løs på å henge opp klesvask, sette på ny. Brette det som var tørt og den runden der.
Misunner egentlig nesten mannen som er på jobb.

Når skal mannen ha ferie da?[emoji2]

Back
Topp