Ny start fra søndag da evtJepp kanskje det. Ikke vært på listen på noen mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny start fra søndag da evtJepp kanskje det. Ikke vært på listen på noen mnd
Jepp , men blir nok ikke bedre HeheNy start fra søndag da evt
Må jo ikke ha fest om du ikke vilBlæ.
Tung dag. Ingen grunn egentlig.
Hadde tenkt meg på shopping, men med yngste med karantene utgikk jo det så jeg er stuck hjemme og har ikke engang ryddet og vasket halvparten av det som var planen.
Så sier mannen at han ikke kommer hjem og jeg leter frem fiskepinner som er det eneste jeg finner av mat i fryseren. Han ombestemmer seg og bestiller pizza som han kommer med om et kvarter (en time fra han varslet meg)
I mellomtiden kommer min kusine med invitasjon. Til 40-års dag. Og jeg innser at... Vel... At... Hun er et år eldre enn meg. Et år og en dag eldre enn meg.
Derved.
Vi fyller faktisk 40 neste år og må ha en fest da. Vi hadde felles 70 års dag for fire år siden så neste år skal vi vel ha 80 års dag da (jeg og min mann er like gamle, det er juli og to dager av august som skiller oss)
Æææææ, jeg blir 40 neste år! Jeg husker når mine foreldre ble 40!!!
Og hva søren gjør man med barnevakt? Vi burde hatt en barnevakt. For at vi skal kunne gå på fest må vi ha barnevakt. Mine foreldre skal jo dit. Min bror også. Han har en svigerfamilie. Det har jo jeg også, men den bor ikke her... Må jeg gå alene da, kanskje. (det er jo ikke like kjekt da)
Men så er det neste år da ? For da har vi altså vår dag da. Og vi har unger. Og svigers inviteres jo men svigerfar har unger på alder med våre eldste. Da vi ble 35 inviterte vi med unger. La våre, svigerfar dro vel til hotellet, noen ble lagt på loftet, og min bror sine ble hentet av barnevakten. Sånn et godt stykke utpå kvelden. Vi hadde ikke en fyllefest. Jeg drikker jo ikke. Vi hadde noe øl og vin til maten og noen hadde med seg ei flaske til kvelden. Men ikke fyll, så ungene løp ute i hagen lenge.
Siden den tid har vi fått lillemor som er 3,5 neste sommer.
Et år å tenke på. Men bare tre uker å finne en løsning til årets fest.
Det er jo egentlig kjekt
Jeg er bare. Bahh. Sliten og lei. Uten grunn
Juli et vel muligens mange litt slappe...Jepp , men blir nok ikke bedre Hehe
Vil jo det daMå jo ikke ha fest om du ikke vil![]()
15% og varsel om lite strøm. For pokkers 3. Gang i dag. Første gang ladet jeg til 80-noe .andre gang ikkr stort over 50. Jeg har jo tastet rundt på bv en del i dag, men seriøst !!!
Mhm og da reiser vi vekkJuli et vel muligens mange litt slappe...
Vi er hjemme første uken (mannen jobber) og jeg jobber siste uken. Midt på en del borte antar jeg.Mhm og da reiser vi vekk
Ah skjønnerLavt stoffskifte
Juli blir lite fra meg, ferie hele første ukaJepp , men blir nok ikke bedre Hehe
Skjønner. Jeg rømmer nok landet når jeg blir 40, sånn som mannenVil jo det da
Bare lurer på hvordan vi skal gjøre det.
Men det var bare tanker som kom mens jeg skrev. Ikke del av blæ-dagen egentlig. Jeg vet ikke. Skulle tro det var pms. Føles sånn. Sur på alt og alle uten grunn. Jeg har jo ikke syklus, jeg har hormonspiral og har ikke hatt mens siden jeg ble gravid med frøkna som er 2,5 år gammel.
Oki . Hva er planene ? Vi reiser østover 16 juliVi er hjemme første uken (mannen jobber) og jeg jobber siste uken. Midt på en del borte antar jeg.
Skjønner. Jeg rømmer nok landet når jeg blir 40, sånn som mannen
Skjønner. Får se her. Lite tid nå , men har med formen å gjøre ogsåJuli blir lite fra meg, ferie hele første uka
OkLitt vanskelig å rømme landet en helg rett før ferien (siste i juni) og en helg rett etter ferien (første i august) liksom...