Det unner jeg dereDet er det.
Og derfor enda større grunn til ar jeg håper vi får til noe mer. Men i alle fall om ikke så skal jeg stå på for å få det mannen snakket på, en sydentur neste sommer. Rett og slett reise vekk. Vi fem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det unner jeg dereDet er det.
Og derfor enda større grunn til ar jeg håper vi får til noe mer. Men i alle fall om ikke så skal jeg stå på for å få det mannen snakket på, en sydentur neste sommer. Rett og slett reise vekk. Vi fem.
Fint dere holder denHan er helt fin, men smittefarlig, så her respekteres 48 timers reglen.
Blir en kosedag
Det skjønner jeg kan være frustrerendeLike vondt så jeg er en smule frustrert
Fikke litt ut av dagen du daHatt en del ærend i dag og jobb . Snart ferdig
Vi setter veldig stor pris på når andre foreldre holder den, så selvfølgelig gjør vi det ogsåFint dere holder den
Hvordan var forrige siden du får en ny?Snart ferdig med denne uke og alle kjedelig slitsomme gjøremål. Imorgen kommer ny vaskehjelp, jeg håper hun er flink..
Hvilke filmer er det som går? Hvor gammen er barnet?Noen sett barnefilmene på kino nå ? Ikke noe tillatt for alle jo. Gjelder neste uke. Usikker på om jeg skal ta han med på 6års grense
Håper vi får det til.Det unner jeg dere
Fersk fisk, det er godt detBlir en rolig dag på jobben i dag Så skal hente begge unga i bhg da mannen skal på fisketur i dag og hele helgen Da blir det kanskje en fryser full av fisk igjen
Ikke alle gjør det dessverreVi setter veldig stor pris på når andre foreldre holder den, så selvfølgelig gjør vi det også
Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.Håper vi får det til.
Sitter litt langt inne å bruke såpass mye penger. Vi er jo fem, og jeg vil ha litt standard så det kommet opp i "idioti" ifølge en viss tråd ganske fort. Helt uten reise-erfaring er nemlig charter fristende.
TakkDet skjønner jeg kan være frustrerende
Ja, blir brukt til mye den fisken vi får Enda en god grunn til både spare litt penger og spise mere fiskFersk fisk, det er godt det
Deilig med er rolig dag på jobb da, hva jobber du med?
God morgenGod morgen jenter. Helsevesenet har ikke akkurat blitt bedre ( eller sykehuset i Oslo er vel mer eller mindre blitt bedre hjalp ikke med rødgrønn styre eller blått)
Mamma kom fra sykehuset i går. Dagen etter operasjonen. Uten muligheter å bevege seg. Med plaster som gikk opp mye blod og smerter... Så da må vi dra henne til fast legen
HAr klart å tråkke kraftig over da vi var ute å gikk Ola Dilt turorientering 2.pinsedag.. Røyk to leddbånd og må gå med en **** skinne på ankelen, kjempe frustrerende og ankelen er kjempe stiv og vond.. Skulle sett den foten :O Var helt blå/svartTakk
Bryr meg ikke om idioti.Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.
Vi er sikkert idioter vi også som vurderer tur til 50 000 for 3
Hun fikk en ny protese i kneet. Har en som har gått igjennom dette og han lå i fire dager på sykehuset.God morgen
Hvordan går det an å bli sendt hjem så tidlig :O Hva er hun operert for?
Også dra til fastlegen, er jo kjempe påkjenning...
Mm det koster fort å dra på tur:/Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.
Vi er sikkert idioter vi også som vurderer tur til 50 000 for 3