For aller første gang

Så skjønn altså :Heartred
 
Nydelig frøken[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Så vakker! ❤️
 
I går sovnet hun i vogna når jeg trillet henne i gangen og sov der i 40 min helt uten skriking! Virker som det nå har snudd(bank i bordet) og at vogn-nekten nå er over :joyful: så i dag tenkte jeg vi skulle prøve oss på en tur til kjøpesenteret for lista med ting å ordne ble bare lenger og lenger. Så etter en flaske var det ut av døra for å rekke toget og krysse fingrene for at hun ikke slo seg vrang i vogna på veien siden det er tjue min å trille. Hun lå våken og rolig hele veien og sovna rett før vi kom frem. På senteret kom selvfølgelig dagens bæsjebleie men var veldig fint stellerom og tok henne i sjalet etterpå så hun ikke skulle bli så urolig. Fikk ordnet nesten alt og så fikk hun en flaske og så var det toget hjem igjen og hun sov hele veien! En time til sammen! Var helt overlykkelig da vi kom hjem:joyful: så nå er nesten alt kjøpt inn av pynt til dåpen, mangler bare duker.
Har også begynt å lese teori og øvelseskjøre med pappa for nå må jeg få tatt lappen:angelic:

Begynner å bli spent på helgen for da skal jeg være alene med J hele helgen for første gang også om natta..:confused: ingen grunn til at det ikke skal gå bra men spent for det!
 
38701983-DC2D-498B-AB0F-801BE94D0FB8.jpeg Lille J er ikke så liten lenger og ble fire mnd i går! Tiden går alt for fort!
I går var det dåp og hun var helt strålende i kirka og smilte og koste seg. Takk og lov for at hun fikk en dupp rett før!:p Ble nok litt mye folk så var litt gråt i løpet av dagen men bæresjal var redningen. Varmt og strålende sol så ble en veldig fin dag :) nå er jeg tilbake i startvekt også så kom inn i bunaden så det var stas!

På dagtid sover hun fremdeles best i bæretøy eller i vogn men nå har hun ca fire dupper om dagen så da er det ikke så pes å bære litt. Synes det er godt å ha henne litt nære og kjenne at hun fortsatt er min lille baby:love017 Skal snart investere i nytt bæresjal da hun begynner å bli litt stor for det elastiske.
nettene har kommet seg veldig og endelig kan vi også si at vi har leggetid på kvelden! Hun ligger i redet i senga vår og nå sovner hun stort sett mellom 20:15 og 20:30 hver kveld. Da sover hun helt til 5 tiden før hun skal ha mat og så videre til 8:30. Helt fantastisk!! Jeg var visst sånn når jeg var baby så kan jo håpe hun har arvet det og at det varer ;)
Hun smiler masse men er sparsom med latteren enda. Elsker å være med på det som skjer og skal helst opp å sitte. Ligger å tar « sit ups» hvis hun legges ned:hilarious: Veldig nysgjerrig og oppmerksom så det er ofte vanskelig å få henne til å spise når vi er steder det skjer mye fordi hun vil få med seg alt. Har godt grep og putter alt i munnen for tiden!

Prøver å stole på at det jeg gjør er rett for J og ikke bry meg om hva andre tenker eller hva jeg leser. Så da blir det litt stille fra meg her inne til tider for det blir så mange råd at jeg blir usikker på det jeg gjør, selv om jeg egentlig vet at det er rett for oss :) så vi samsover, og vi bærer henne mens hun sover og hun var i sola mens vi så på 17.mai toget uten solkrem og myggnetting er litt styr når vi går tur før hun sovner og jeg tar henne når hun gråter hos andre selv om de sikkert blir snurt og sikkert synes de ikke får sjansen til å være med henne, og sikkert tusen ting til andre er uenige i,men hun har det bra og vi koser oss masse :love017 ( og vil ha fokus på det som er bra, for det er jammen mange tunge stunder også!)
 
For et herlig smil på ei så fin frøken ❤️ Du gjør nok rett i å holde deg unna mammaforum, er nok altfor mange råd rundt omkring og tusenvis av forskjellige råd. Dere kjenner Johanne best, tviler ikke et sekund på at dere ikke er gode foreldre for henne:) Kos dere videre, goklem fra meg ❤️
 
Gratulerer med 4 mnd og vel overstått dåp!
Nydelig jente ❤️
 
I dag fikk jeg handla uv- telt og lystett rullegardin på tilbud. Er sykt varmt for tiden også på soverommet og det hjelper ikke akkurat å ha masse tepper hengende foran vinduet for å gjøre det mørkt:rolleyes: Merker godt på J at varmen påvirker matlysten og må tilby mat mye oftere gjennom dagen da hun spiser veldig lite av gangen. Våkner da en ekstra gang eller to om natta for påfyll.
Hver kveld blir jeg fortsatt like overraska og letta over at vi får til legging og det er så deilig! I dag var det til og med uten sutring eller gråt og jeg kunne sitte ute på verandaen og lese i varmen fra halv åtte! Mannen har vært bortreist på jobb i tre dager så det skal bli veldig godt å få han hjem nå straks:Heartred merker veldig godt at han ikke er her for han er så flink til å avlaste meg når jeg blir sliten og trenger å samle meg. Merker jo at tålmodigheten ovenfor J blir kortere når jeg også blir mer trøtt og sliten og det er jo naturlig men ingen god følelse.Men i dag har vi kost oss masse og sovinga har gått bra og vi har kommet oss litt ut så denne dagen skal jeg ta vare på :)
Og så har jeg kjøpt meg nytt brukt bæresjal som jeg gleder meg masse til å prøve ut!:smiley-bounce012 J begynner å bli litt for sterk og stor for cabooen nå så er så spent på å lære meg å knyte selv og også etterhvert begynne med ryggbæring :)
 
I dag fikk jeg handla uv- telt og lystett rullegardin på tilbud. Er sykt varmt for tiden også på soverommet og det hjelper ikke akkurat å ha masse tepper hengende foran vinduet for å gjøre det mørkt:rolleyes: Merker godt på J at varmen påvirker matlysten og må tilby mat mye oftere gjennom dagen da hun spiser veldig lite av gangen. Våkner da en ekstra gang eller to om natta for påfyll.
Hver kveld blir jeg fortsatt like overraska og letta over at vi får til legging og det er så deilig! I dag var det til og med uten sutring eller gråt og jeg kunne sitte ute på verandaen og lese i varmen fra halv åtte! Mannen har vært bortreist på jobb i tre dager så det skal bli veldig godt å få han hjem nå straks:Heartred merker veldig godt at han ikke er her for han er så flink til å avlaste meg når jeg blir sliten og trenger å samle meg. Merker jo at tålmodigheten ovenfor J blir kortere når jeg også blir mer trøtt og sliten og det er jo naturlig men ingen god følelse.Men i dag har vi kost oss masse og sovinga har gått bra og vi har kommet oss litt ut så denne dagen skal jeg ta vare på :)
Og så har jeg kjøpt meg nytt brukt bæresjal som jeg gleder meg masse til å prøve ut!:smiley-bounce012 J begynner å bli litt for sterk og stor for cabooen nå så er så spent på å lære meg å knyte selv og også etterhvert begynne med ryggbæring :)

Så godt at hun legger seg fint på kvelden. Er så deilig å kunne ha noen timer for seg selv før en skal i seng selv.

Vi også opplever at det blir mer mat på natten nå. Og det er jo forståelig siden de ikke spiser så mye på dagtid i denne varmen.

Sjal. Elsker sjal. Hvilket har du kjøpt? Vi må få se bilde[emoji16]
 
Så godt at hun legger seg fint på kvelden. Er så deilig å kunne ha noen timer for seg selv før en skal i seng selv.

Vi også opplever at det blir mer mat på natten nå. Og det er jo forståelig siden de ikke spiser så mye på dagtid i denne varmen.

Sjal. Elsker sjal. Hvilket har du kjøpt? Vi må få se bilde[emoji16]
Diva essenza perla str 6, 100% bomull :)
Ikke det absolutte drømmesjalet men må jo begynne et sted og var rimelig. Tenker jeg må se om jeg får det til før jeg kanskje kjøper meg ett helt nytt ett :)

FC6254AB-19CC-4DB0-B9C6-CF88CC439D1F.jpeg
DBC1CBE9-0FAD-4FF2-8B8E-A3330D68862A.jpeg
 
Gleder meg sånn til å få det! Fikk endelig melding om at det var kommet på posten så iler nok på butikken tidlig i morgen:joyful: blir spennende å se om frøkna er hjelpsom når jeg skal øve meg på knyting da:hilarious:
Du må si ifra om det er enkelt å knytte :)
 
Du må si ifra om det er enkelt å knytte :)
Will do :) hun jeg kjøpte av sa at det var med dette sjalet hun hadde mestret knytingen så da håper jeg på det samme. Hvertfall ferdig innbrutt så da bør det gå lettere;) mannen skal bort i fire dager fra søndag så da blir det ekstra mye bæring på meg så hadde vært supert om det bare klaffa:p
 
Will do :) hun jeg kjøpte av sa at det var med dette sjalet hun hadde mestret knytingen så da håper jeg på det samme. Hvertfall ferdig innbrutt så da bør det gå lettere;) mannen skal bort i fire dager fra søndag så da blir det ekstra mye bæring på meg så hadde vært supert om det bare klaffa:p
Ah den ser jeg! Synes knyting ser SÅ vanskelig ut men det er sikker ikke det. Bæreselen og tar jo litt tid i starten. Her reiser samboer og bort, i 2 uker så jeg kvier meg :( har blitt flinkere å bruke bæreselen. Er nok utviklingstrinn på gang her og, så blir mye bæring for tiden.
Hvor lenge blir samboer borte ?
 
Back
Topp