Skravletråd uke 19!

Er så sliten om dagen, jobbe i blomsterbutikk i sesong er ikke bare bare som gravid

Men det er gøy, er det ikke [emoji1][emoji295]️ 15 og 16 er verst, så er det litt travelt i sommeravslutningstider i midten av juni, men så roer det heeeeeelt ned. Sommeren er gørrkjedelig, men jeg tenker det passer fint når vi har voksende mager [emoji16][emoji1319]
 
Men det er gøy, er det ikke [emoji1][emoji295]️ 15 og 16 er verst, så er det litt travelt i sommeravslutningstider i midten av juni, men så roer det heeeeeelt ned. Sommeren er gørrkjedelig, men jeg tenker det passer fint når vi har voksende mager [emoji16][emoji1319]
Det er helt utrolig gøy. Blir litt deilig når det roer seg litt med voksende mager ja [emoji16]
 
Da var det godt å komme inn og sitte seg i sofaen etter 10-11 timer ute i finværet! :) Hva har dere styret med i dag?
 
Da var det godt å komme inn og sitte seg i sofaen etter 10-11 timer ute i finværet! :) Hva har dere styret med i dag?

I dag har jeg hatt fri og fått vasket tusen sett med klær og hengt opp tilsvarende antall til tørk (puh, det tar jo halve dagen!) :shifty: Jeg har ikke fått nyte finværet dessverre, da vi ikke har fått på plass utemøbler enda (men de er bestilt i dag!), så da kommer de forhåpentligvis på fredag. Ellers har jeg laget middag og badet og lagt lillemann og nå sitter jeg og mannen og ser på Dplay (en episode med Praktisk info). I tillegg har jeg brukt mye av dagen på å undres over hvem dem kjente norske artisten i 30-årene som ble tatt for fyllekjøring er:p Hva har du styret med? :)
 
Er det noen fler enn meg som føler at stemningen i heimen ikke er like god som man skulle tro?
Dette er en veldig ønsket graviditet, vi har vært sammen i mange år og har vært igjennom opp- og nedturer. Jeg føler at dette skulle være en lykkelig tid, men mye pga mine humørsvingninger så er det ikke så idyllisk som vi hadde sett for oss :) håper de roer seg snart, så vi kan nyte tiden :D
 
Last edited:
Er det noen fler enn meg som føler at stemningen i heimen ikke er like god som man skulle tro?
Dette er en veldig ønsket graviditet, vi har vært sammen i mange år og har vært igjennom opp- og nedturer. Jeg føler at dette skulle være en lykkelig tid, men mye pga mine humørsvingninger så er det ikke så idyllisk som vi hadde sett for oss :)

Hehe jeg har absolutt ikke sett for meg noen idyll. Har vært gravid 5 ganger før (har to barn) og vet veldig godt hvor lett mannen min har for å glemme at jeg er gravid og konstant kvalm.

Jeg blir likevel sur og gretten når han blir irritert fordi jeg sier at jeg orker ikke «ditt» eller «datt» (feks i går OG i dag har han hinte at jeg skal gå ut på plenen (ett mål ca) og fjerne stein. Ingen STOR jobb men jeg klarer ikke henge opp en hel maskin med klær uten pause. Jeg ligger stort sett på sofaen.

Så da sier han irritert «åh, ja så får vel jeg gjøre DET OGSÅ DA!» og såklart må jeg si som jeg har sagt en million ganger så langt: «det var DU som insisterte på barn nr. 3. Vi snakket lenge og grundig om hvordan det blir med to barn og kroppen min som ikke takler svangerskap særlig bra»
 
Hehe jeg har absolutt ikke sett for meg noen idyll. Har vært gravid 5 ganger før (har to barn) og vet veldig godt hvor lett mannen min har for å glemme at jeg er gravid og konstant kvalm.

Jeg blir likevel sur og gretten når han blir irritert fordi jeg sier at jeg orker ikke «ditt» eller «datt» (feks i går OG i dag har han hinte at jeg skal gå ut på plenen (ett mål ca) og fjerne stein. Ingen STOR jobb men jeg klarer ikke henge opp en hel maskin med klær uten pause. Jeg ligger stort sett på sofaen.

Så da sier han irritert «åh, ja så får vel jeg gjøre DET OGSÅ DA!» og såklart må jeg si som jeg har sagt en million ganger så langt: «det var DU som insisterte på barn nr. 3. Vi snakket lenge og grundig om hvordan det blir med to barn og kroppen min som ikke takler svangerskap særlig bra»
Huff, jeg føler meg veldig heldig [emoji173]
Det spiller egentlig ingen rolle hvorfor jeg er i dårlig humør, gubben er verdens roligste og spør forsiktig om det er noe han kan gjøre, om jeg er sulten, hvordan dagen har vært på jobb [emoji173]

Da jeg gikk gravid med storesøster fikk jeg nesten ikke lov til å gjøre noe som helst i huset, han dullet noe helt sinnsykt med meg [emoji23]
 
I dag har jeg hatt fri og fått vasket tusen sett med klær og hengt opp tilsvarende antall til tørk (puh, det tar jo halve dagen!) :shifty: Jeg har ikke fått nyte finværet dessverre, da vi ikke har fått på plass utemøbler enda (men de er bestilt i dag!), så da kommer de forhåpentligvis på fredag. Ellers har jeg laget middag og badet og lagt lillemann og nå sitter jeg og mannen og ser på Dplay (en episode med Praktisk info). I tillegg har jeg brukt mye av dagen på å undres over hvem dem kjente norske artisten i 30-årene som ble tatt for fyllekjøring er:p Hva har du styret med? :)

Startet dagen med å ligge ute på altan og bare nyte solen og varmen. Første sommerdag her oppe i nord :') Så ut på ettermiddagen dro jeg og en venninne på en øy og solte oss og spiste litt frukt og sånn. Kjempe kos og etter det dro vi på besøk til en venninne som nesten nettopp har fått en liten gutt <3 Så kjente det kriblet litt ekstra i magen når jeg var der. Gleder meg enda mer til desember <3
Så flink du har vært da som har gjort mye fornuftig :eek: Jeg har vasket en maskin klær og tok det nettopp i tørketrommelen og kommer nok ikke til å brette det i dag :')
 
I dag har jeg hatt fri og fått vasket tusen sett med klær og hengt opp tilsvarende antall til tørk (puh, det tar jo halve dagen!) :shifty: Jeg har ikke fått nyte finværet dessverre, da vi ikke har fått på plass utemøbler enda (men de er bestilt i dag!), så da kommer de forhåpentligvis på fredag. Ellers har jeg laget middag og badet og lagt lillemann og nå sitter jeg og mannen og ser på Dplay (en episode med Praktisk info). I tillegg har jeg brukt mye av dagen på å undres over hvem dem kjente norske artisten i 30-årene som ble tatt for fyllekjøring er:p Hva har du styret med? :)

Nå er jo jeg blitt helt besatt av det samme, hehe.. :p

Hun er fra Romerike, så jeg var ikke helt på jordet da jeg sa Marion Ravn ;)
Marit Larsen er forøvrig fra Romerike hun også.
Men fler veit jeg ikke..:rolleyes:
 
Back
Topp