Skravletråd?

Da har jeg svidd spira mi i MR maskinen:( Har jo ikke fått mensen tilbake etter fødsel en gang! Og ikke er vi prøvere heller!!
Det er ikke sikkert det har gjort noe skade. Hva med å ringe legevakten å spørre han eller hun som sitter der slik at du får roet nervene ?
 
Ble iallfall sur nå når e fikk skygge innfor tidsfrist i ettermiddag[emoji849][emoji849][emoji35][emoji35]
 
Jeg er testfri denne pp [emoji4]
Bra vi er flere [emoji4] kjenner litt på angsten nå som tr er ferdig og EL nærmer seg, men bestiller jeg så når de ikke å komme fram til neste uken, så det går ikke uansett om jeg skulle få litt angst [emoji28]
 
Jeg blir også flau av det:hilarious::hilarious:
Er ikke store byen jeg bor i, og alle vet hvem alle er, så blir litt ekstra flau da [emoji28] nå har heldigvis apotek1 kommet med klikk og hent på nett, så de på apoteket kan pakke tingene klar, så henter man de ferdig pakket i pose [emoji23]
 
Er ikke store byen jeg bor i, og alle vet hvem alle er, så blir litt ekstra flau da [emoji28] nå har heldigvis apotek1 kommet med klikk og hent på nett, så de på apoteket kan pakke tingene klar, så henter man de ferdig pakket i pose [emoji23]
OMG ?! Det visste jeg ikke !!!! Haha Nice !! Har samme problematikken her, så jeg kjøper IKKE sensitive ting på apoteket for å si det sånn :hilarious: kjenner det koker i toppen bare jeg skal ha canesten liksom...
 
Bra vi er flere [emoji4] kjenner litt på angsten nå som tr er ferdig og EL nærmer seg, men bestiller jeg så når de ikke å komme fram til neste uken, så det går ikke uansett om jeg skulle få litt angst [emoji28]

Jeg har tester liggende, men grunnen til at jeg ikke tester denne gangen er fordi sjansen er så forsvinnende liten for at vi får det til. Må nok vente en mnd eller to til før svømmerene til mannen forhåpentligvis har forbedret seg :) Hvorfor har du testfri pp?
 
OMG ?! Det visste jeg ikke !!!! Haha Nice !! Har samme problematikken her, så jeg kjøper IKKE sensitive ting på apoteket for å si det sånn :hilarious: kjenner det koker i toppen bare jeg skal ha canesten liksom...
Fant det ut i forje pp [emoji28] så det var veldig greit å hente ting på apoteket da [emoji4]
 
Jeg har tester liggende, men grunnen til at jeg ikke tester denne gangen er fordi sjansen er så forsvinnende liten for at vi får det til. Må nok vente en mnd eller to til før svømmerene til mannen forhåpentligvis har forbedret seg :) Hvorfor har du testfri pp?
Jeg klarer ikke flere nedturer av positive EL tester, men negative gtester. Mistet i februar, så vil så gjerne blir gravid med engang, men samtidig så slår angsten meg helt ut før positiv test. Så jeg tenker at om jeg ikke tester etter EL denne pp, så klarer jeg og ikke teste tidlig etter graviditet, kansje jeg klarer og fungere skikkelig og ikke bli så opphengt i testing.
 
Er ikke store byen jeg bor i, og alle vet hvem alle er, så blir litt ekstra flau da [emoji28] nå har heldigvis apotek1 kommet med klikk og hent på nett, så de på apoteket kan pakke tingene klar, så henter man de ferdig pakket i pose [emoji23]

Uff..samme her :oops: Bor på en liten plass og kjenner flere rundt på ulike apotek, både her jeg bor og litt utenfor. De bør kunne holde den informasjonen for seg selv, men orker ikke blikkene og smilene om jeg skal kjøpe tester der. Kjøper heller når jeg er på andre apotek som liker er i nærheten, men det er alltid forferdelig pinlig :shy: Så nå vurderer jeg å kjøpe tester på EBay og få sendt i posten ;)
 
Jeg vil også gjerne være med å skravle! :p

Går bare rett på tmi, jeg: har fått el-slim i dag, tror jeg, selv om jeg trodde jeg hadde el for to uker siden, men typen har så mye jobb og er mye borte for tiden, så spørs om vi rekker noe kosing før det er for sent... Blir fryktelig frustrert, både psykisk og seksuelt, hehe :arghh:
 
Jeg vil også gjerne være med å skravle! :p

Går bare rett på tmi, jeg: har fått el-slim i dag, tror jeg, selv om jeg trodde jeg hadde el for to uker siden, men typen har så mye jobb og er mye borte for tiden, så spørs om vi rekker noe kosing før det er for sent... Blir fryktelig frustrert, både psykisk og seksuelt, hehe :arghh:
Seksuelt frustrert kan jeg alt om. Fy fønsksmsndmd... har hatt sex EN-1 gang på 2 mnd. Helt sykt
 
Seksuelt frustrert kan jeg alt om. Fy fønsksmsndmd... har hatt sex EN-1 gang på 2 mnd. Helt sykt

Ååå, herregud! :banghead: Uff, all styrke til deg, hehe. Er så typisk å havne i tørkeperiode nå som jeg har sluttet på pilla. Før kunne vi humpe flere ganger om dagen, mens når jeg endelig har el igjen...
 
Back
Topp