Takk!Gratulerer så myd [emoji2] [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Gratulerer så myd [emoji2] [emoji2]
Jeg ser en antydning til strek [emoji4] håper den blir sterkere og spiren blir værende [emoji4]Vis vedlegget 253848
Dagens test på IKM. Mener å huske fra forrige svangerskap at jeg aldri har fått positiv test før godt over IKM. Symptomer har jeg i massevis. Og håper virkelig spiren sitter denne PP. Selvom det ikke sees på bildet har jeg en antydning til strek på denne.
#Håper!
GratulererIngenting å tvile på med denne iallefall [emoji3] Nå er det bare å håpe på at den blir sittende sånn at man kan feire nyttår på en fødeavdeling [emoji23]Vis vedlegget 253841
Håper veldig på at den blir sterkere. Nervepirrende dette her [emoji5]Jeg ser en antydning til strek [emoji4] håper den blir sterkere og spiren blir værende [emoji4]
Hmmm, jeg synes da jeg ser antydning til noe på de to nederste? Er du sikker på at de er blenda?
Gratulerer så myeTok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!
Vis vedlegget 253865 Vis vedlegget 253866
Gratulererhåper vi holder hele veien begge 2.
Tok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!

JaaaBaby strek![]()
håper bare dette går veien nå!
Tok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!
Jaaahåper bare dette går veien nå!
Foreløpig termin 31.12![]()
Velkommen skal den være uansett nårDetta blir nyttår barn.

Gratulerer! Håper spirene våre sitter!!Tok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!
1januar her [emoji23]Jaaahåper bare dette går veien nå!
Foreløpig termin 31.12![]()
Ingenting å tvile på med denne iallefall [emoji3] Nå er det bare å håpe på at den blir sittende sånn at man kan feire nyttår på en fødeavdeling [emoji23]Vis vedlegget 253841
Vis vedlegget 253848
Dagens test på IKM. Mener å huske fra forrige svangerskap at jeg aldri har fått positiv test før godt over IKM. Symptomer har jeg i massevis. Og håper virkelig spiren sitter denne PP. Selvom det ikke sees på bildet har jeg en antydning til strek på denne.
#Håper!