Oss testetøser imellom

Gratulerer! Håper spirene våre sitter!!
Ja, det må de! :Heartpink
Nesten litt vanskelig å bite hvilken terminutregning man skal forholde seg til.. jeg satser på en termin i januar jeg også:knegg: når hadde du el?

Vis vedlegget 253848
Dagens test på IKM. Mener å huske fra forrige svangerskap at jeg aldri har fått positiv test før godt over IKM. Symptomer har jeg i massevis. Og håper virkelig spiren sitter denne PP. Selvom det ikke sees på bildet har jeg en antydning til strek på denne.
#Håper!

Jeg ser ingenting jeg[emoji85] men håper selvsagt for deg[emoji4]

Ja, det må de! [emoji813]pink
Nesten litt vanskelig å bite hvilken terminutregning man skal forholde seg til.. jeg satser på en termin i januar jeg også:knegg: når hadde du el?
Jeg er ikke helt sikker på når EL var fordi testene kom i posten lenge etterpå. Men kalenderen jeg bruker sier 7 april, jeg tror kanskje det var 8april. Sjekket noen ulike terminkalkulatorer og får 1 og 2januar med utgangspunkt i første dag av mens. Så da blir det vel nyttårsaften da [emoji106][emoji23]

Jeg er ikke helt sikker på når EL var fordi testene kom i posten lenge etterpå. Men kalenderen jeg bruker sier 7 april, jeg tror kanskje det var 8april. Sjekket noen ulike terminkalkulatorer og får 1 og 2januar med utgangspunkt i første dag av mens. Så da blir det vel nyttårsaften da [emoji106][emoji23]

Alle beregner jo forskjellig, der jeg har sett nå, har det vært 40+0, men lurer på om jeg har pleid å beregne 40+2 eller 3 før, så blir nok i januar jeg også :)

Termindato havner på 40+3, det er den planen «e-snurra» Norge går etter.
Det var slik det var ja:joyful::joyful:
Men da puster jeg litt ut, da blir terminen 3.januar, og bare fint hvis h*n blir der inne til det:joyful:

Siste testen ble heldigvis akkurat slik jeg håpte:D 5+2 I dag. Krysser fingrene for at det fortsetter riktig vei.. masse lykke til til dere andre damer ;)

Vedlegg

• PSX_20180420_060126.jpg
    PSX_20180420_060126.jpg
    483,6 KB · Visninger: 158
Obligatorisk med en CB digital?
Tatt i dag, 11DPO:love7

6D6E05B8-7DEE-4941-B948-34C46E5E1C21.jpeg

Back
Topp