Oj Oj. Ser ut som starten på noe10 dpo og svake streker. [emoji15]
Vis vedlegget 254155
Vis vedlegget 254156
Øverste i går og nederste i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj Oj. Ser ut som starten på noe10 dpo og svake streker. [emoji15]
Vis vedlegget 254155
Vis vedlegget 254156
Øverste i går og nederste i dag.
Wohoooo. Måtte streken bli sterkere.dere har hatt jevnlig sex dere kanskje i å med at du ikke vet når du hadde el?
du vet egg kan gå i dvale også!
Kan du ikke ta en til..??Ja regelmessig sex og null peiling på når el evt har vært [emoji23] men tror ikke på det før neste test viser samme. Har blitt lurt av mange nå
Krysser fingrene for dere!!! Jeg har sett flere antydning til streker på testene dine!!Ja regelmessig sex og null peiling på når el evt har vært [emoji23] men tror ikke på det før neste test viser samme. Har blitt lurt av mange nå
Når tar du ny da?? Jeg Har virkelig troen altså!Ja regelmessig sex og null peiling på når el evt har vært [emoji23] men tror ikke på det før neste test viser samme. Har blitt lurt av mange nå
Det er vel ca annen hver dag man skal se tydelig forskjellSvake tester 2 dager på rad? Skal det være stigning på testene hver dag i begynnelsen?
Har tatt CB pluss som er ganske så svak både i går of i dag.
Så har jeg testet med babyplan sine 25 mlu test som også er super svak.
Kjente jeg gikk rett i kjelleren i dag da jeg testet og det var null forskjell fra i går. Skal sies at jeg testet i går ettermiddag og nå.
Hm, usikker... veldig svak isåfallHar jeg bare streksyn eller ser dere en svaaak strek?![]()
Klarer ikke se noe..Det er vel ca annen hver dag man skal se tydelig forskjellog i starten har jo konsentrasjonen på urinen mye og si.
Gleder meg til imorgenJeg tørr ikke teste før i kveld[emoji85] er så sjukt redd for å få negativ igjen.. men i dag mårres var urinen meget konsentrert. Og hvis dette er tidlig så mulig jeg må vente til imårra tidlig.
Jeg tørr ikke teste før i kveld[emoji85] er så sjukt redd for å få negativ igjen.. men i dag mårres var urinen meget konsentrert. Og hvis dette er tidlig så mulig jeg må vente til imårra tidlig.

For hjertet sin del, er det nesten det beste![]()
Hadde strek enda 2 uker etter at min så slik ut. Men fikk EL likevell.Går så sakte![]()
(Litt annerledes innlegg i denne tråden men)
Vil den skal forsvinne.... tror dere den er borte om en uke?
Men hvordan merket du EL da..? smerter? slim..?Hadde strek enda 2 uker etter at min så slik ut. Men fikk EL likevell.
Jeg brukte EL tester når jeg tenkte at det nærmet seg. De var negative til og begynne med selv om gtesten viste svak strek. Men gtesten var mye svakere når jeg hadde EL da.Men hvordan merket du EL da..? smerter? slim..?
Nytter jo ikke å bruke tester ivertfall,for de blir jo positive nå uansett ..
Hm.. okei.. jeg får bare prøve meg frem med EL tester også da..? kanskje neste uke,for å se når de blir negative..Jeg brukte EL tester når jeg tenkte at det nærmet seg. De var negative til og begynne med selv om gtesten viste svak strek. Men gtesten var mye svakere når jeg hadde EL da.