12 dpo
Ok, men det er fortsatt tidlig! Da håper vi på positiv test i løpet av noen dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 dpo
Ja det tror jegVis vedlegget 253741
Tørkede tester.
Trolig 10dpo, IKM 20.04.
Måtte teste en EL test i går kveld og den ga utslag, ikke positiv, men tydelig strek, så da måtte jeg nesten sjekke med G-test i dag. Måtte ta to fordi jeg var redd jeg så syner. Tror dere digital slår ut i morgen?
Andre opplevd skyggestreker fra lloyd? http://tinypic.com/r/2r3j993/9
Tror det kanskje var noe feil med den. Fikk denne idag:Den der er sterke enn min var når jeg på samme urin fikk «gravid 1-2» på digital
Den der er sterke enn min var når jeg på samme urin fikk «gravid 1-2» på digital
Hvor mange DPO ?
Hvor mange DPO ?
Åja heheeNei øverste er 6/7 og nederste er 7/8, så veldig tidlig [emoji23] men tror skygge![]()
Vis vedlegget 253741
Tørkede tester.
Trolig 10dpo, IKM 20.04.
Måtte teste en EL test i går kveld og den ga utslag, ikke positiv, men tydelig strek, så da måtte jeg nesten sjekke med G-test i dag. Måtte ta to fordi jeg var redd jeg så syner. Tror dere digital slår ut i morgen?
Blenda hele gjengen. Øverste i går kveld, midten i dag mårres og nederste i kveld [emoji106] greit å få bekrefta at det var defekt test jeg fikk tidligere da[emoji106] men utrolig kjedelig at man får slike forhåpninger med tester man stoler på.
Vis vedlegget 253802
Ingenting å tvile på med denne iallefall [emoji3] Nå er det bare å håpe på at den blir sittende sånn at man kan feire nyttår på en fødeavdeling [emoji23]Vis vedlegget 253741
Tørkede tester.
Trolig 10dpo, IKM 20.04.
Gratulerer så myd [emoji2] [emoji2]Ingenting å tvile på med denne iallefall [emoji3] Nå er det bare å håpe på at den blir sittende sånn at man kan feire nyttår på en fødeavdeling [emoji23]Vis vedlegget 253841