Oss testetøser imellom

IMG_0163.JPG

Tørkede tester.
Trolig 10dpo, IKM 20.04.

Måtte teste en EL test i går kveld og den ga utslag, ikke positiv, men tydelig strek, så da måtte jeg nesten sjekke med G-test i dag. Måtte ta to fordi jeg var redd jeg så syner. Tror dere digital slår ut i morgen?

Den der er sterke enn min var når jeg på samme urin fikk «gravid 1-2» på digital

Så rart! Jeg har nemlig også fått lik strek som dette, som viste seg å bare være skygge. Kanskje man bør sende hele denne tråden til diverse produsenter som kollektiv klage...

Blenda hele gjengen. Øverste i går kveld, midten i dag mårres og nederste i kveld [emoji106] greit å få bekrefta at det var defekt test jeg fikk tidligere da[emoji106] men utrolig kjedelig at man får slike forhåpninger med tester man stoler på.
IMG_3530.JPG

Blenda hele gjengen. Øverste i går kveld, midten i dag mårres og nederste i kveld [emoji106] greit å få bekrefta at det var defekt test jeg fikk tidligere da[emoji106] men utrolig kjedelig at man får slike forhåpninger med tester man stoler på.
Vis vedlegget 253802

Hmmm, jeg synes da jeg ser antydning til noe på de to nederste? Er du sikker på at de er blenda?

Vis vedlegget 253741
Tørkede tester.
Trolig 10dpo, IKM 20.04.

Måtte teste en EL test i går kveld og den ga utslag, ikke positiv, men tydelig strek, så da måtte jeg nesten sjekke med G-test i dag. Måtte ta to fordi jeg var redd jeg så syner. Tror dere digital slår ut i morgen?
Ingenting å tvile på med denne iallefall [emoji3] Nå er det bare å håpe på at den blir sittende sånn at man kan feire nyttår på en fødeavdeling [emoji23]
IMG_20180418_082832551.jpg

Back
Topp