Ja jeg ville jo heller ikke gått på noe jeg ikke trives medJa, de skal få velge selv. Enig med deg, Kengu, det er jo de som skal gjøre det så da må de jo ønske det selv for å trives.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg ville jo heller ikke gått på noe jeg ikke trives medJa, de skal få velge selv. Enig med deg, Kengu, det er jo de som skal gjøre det så da må de jo ønske det selv for å trives.
Enig i at korps og dugnad er en (veldig utbredt) myte. De fleste jeg kjenner med barn i den alderen har erfart mer dugnad i andre aktiviteter. Dessuten er ikke korps bare 17. Mai. Det er konkurranser, julespilling og turer. Og for de som kaller det harry er det på grensen til mobbing syns jeg, håper ikke den meningen deles med barna. Jeg har selv spilt nå i 22 år. I korpsene er det ikke topplag og ingen som må sitte på benken. Alle er med, og alle er like viktige og nødvendige for at det skal klinge godt. Kan også nevne veldig sosialt og inkluderende miljø. Måtte bare fremsnakke korps litt [emoji4]Enig .veldig synd at dette hindrer mange barn i å spille i korps.
Det er mye mer i forball og håndball, utrn ar jeg hører mange si "nei. Ikke forball og håndball. For jeg orker ikke all den dugnaden"
Det kommer nok helt an på hvor man bor dette med dugnader på alle aktiviteterEnig i at korps og dugnad er en (veldig utbredt) myte. De fleste jeg kjenner med barn i den alderen har erfart mer dugnad i andre aktiviteter. Dessuten er ikke korps bare 17. Mai. Det er konkurranser, julespilling og turer. Og for de som kaller det harry er det på grensen til mobbing syns jeg, håper ikke den meningen deles med barna. Jeg har selv spilt nå i 22 år. I korpsene er det ikke topplag og ingen som må sitte på benken. Alle er med, og alle er like viktige og nødvendige for at det skal klinge godt. Kan også nevne veldig sosialt og inkluderende miljø. Måtte bare fremsnakke korps litt [emoji4]
Ja, men jeg liker ikke at det hindrer foreldre (uavhengig hvor de bor) i å la barna lære seg noter og gleden av musikk [emoji4] Hvis det er det de har lyst til såklartDet kommer nok helt an på hvor man bor dette med dugnader på alle aktiviteter![]()
Å sånn ja, her er det faktisk veldig mye dukgnad, det er lippemarked 2 ganger i året der alle må hjelpe til mez å sette frem, kjøre og rydde, de selger juletrør og nek før jul, konserter hvertfall 5-6 ganger i året, det selges lodd, det er tur 2 ganger i året og stevner (usikker på om det er det det heter[emoji23]) så her er det mye ihvertfall, har ei vennine som har en datter i korpset og hu misliker hele greia sterkt[emoji23]

Disk-golf? Aldri hørt om [emoji2]Ja, de får velge selv.
Om jeg skulle ha bestemt så skulle begge to drevet med hest og ridning også. Og de skulle ikke drevet med disk-golf. Det syntes jeg bare er er merkelig sport. Menmen, så lenge dem har det gøy og trives![]()
Det driver teoretisk sett mine med også. De er innmeldt i alle fall. Ene og alene for at de skulle ha nok antall medlemmer til p start klubben da (under idrettslaget hvor mannen er leder av hovedstyre så han var involvert)Disk-golf? Aldri hørt om [emoji2]
Høres jo litt gøy ut egentlig!Det driver teoretisk sett mine med også. De er innmeldt i alle fall. Ene og alene for at de skulle ha nok antall medlemmer til p start klubben da (under idrettslaget hvor mannen er leder av hovedstyre så han var involvert)
Praktisk sett så har de da prøvd. Vi har altså disk-golf bane her. Frisbee, som skal treffe i kurver. Med ulike typer disker da, litt sånn som ulike golfklubber, for lange kast, for "putt" etc
Trolig .jeg har ikke prøvd.Høres jo litt gøy ut egentlig!