Siadle og magerusket - juni 2018

Jeg fikk et dypt sukk og et "husspå at ailt ska betales å da". :rolleyes: :knegg: Men strengt tatt så trengte vi jo en vinterpose, og denne er jo mye finere enn endel andre på markedet. At den gjorde mitt forrige vognposekjøp overflødig derimot (easygrow lite), det er en annen sak. Men kjekt med to som kan brukes som vår/høst-pose da. Viktig med reserve og sånt. :angel12

Reserve kan være livsnødvendig faktisk! Jeg har mange reserver. :knegg:
 
Reserve kan være livsnødvendig faktisk! Jeg har mange reserver. :knegg:

Og det er spesielt viktig å ha også reserve-tingene klare 3 måneder før termin også. :playful:

Er en her som mumler noe om at butikkene ikke har stengt etterpå. Skjønner ikke hva han mener. :rolleyes:
 
Og det er spesielt viktig å ha også reserve-tingene klare 3 måneder før termin også. :playful:

Er en her som mumler noe om at butikkene ikke har stengt etterpå. Skjønner ikke hva han mener. :rolleyes:

Særlig viktig å ha alt klart før termin ja. Særlig vinterposer, når barnet er ventet i juni. :hilarious:
 
Særlig viktig å ha alt klart før termin ja. Særlig vinterposer, når barnet er ventet i juni. :hilarious:

Vi bor tross alt i et område med litt ustabil sommer, så ja, særlig vinterposer. :p :knegg:
 
28+1 - Tredje trimester.

Ikke vært de helt store begivenhetene denne uka, bassengtrening tirsdag, og ellers fint lite. Er passe lei av å henge i sofaen, men nå er man i gang med siste etappe.

I morgen skal vi inn til 3D-ultralyd. Jeg håper vi får utbytte av det! Lillebror er jo av det aktive slaget, som sett på OUL, så jeg håper vi treffer han på en litt mindre aktiv periode denne gangen. Time 09.30, og da er han vanligvis noe roligere enn litt lengre utpå dagen.

Skal også hente vogna i morgen, og antageligvis kommer det en del pakker på posten som også må hentes, blant annet stellebord. Vognposen må jeg vel vente på til tirsdag, urettferdige greier. :knegg: Venninna mi i Oslo kunne hente sin på posten på fredag. [emoji21]
 
Jeg fikk et dypt sukk og et "husspå at ailt ska betales å da". :rolleyes: :knegg: Men strengt tatt så trengte vi jo en vinterpose, og denne er jo mye finere enn endel andre på markedet. At den gjorde mitt forrige vognposekjøp overflødig derimot (easygrow lite), det er en annen sak. Men kjekt med to som kan brukes som vår/høst-pose da. Viktig med reserve og sånt. :angel12
Nå mener jeg ikke å kuppe dagboken, Men var du fornøyd med easygrow lite?
 
Nå mener jeg ikke å kuppe dagboken, Men var du fornøyd med easygrow lite?

Har ikke fått brukt den i praksis enda, så vanskelig å si. Syns jo den ser god og bra ut da, men det er alt jeg kan si så langt. :)
 
Har ikke fått brukt den i praksis enda, så vanskelig å si. Syns jo den ser god og bra ut da, men det er alt jeg kan si så langt. :)
Hehe okei. Den kan ikke brukes i bilstol ? Ser ikke slik ut mtp selefestene..
 
Hehe okei. Den kan ikke brukes i bilstol ? Ser ikke slik ut mtp selefestene..

Nei, den kan ikke det, tror jeg da. De selger en egen variant, easygrow lite bilstolpose, til den bruken så regner med de ikke har laget vognposen sånn at en kan bruke den til det.
 
Nei, den kan ikke det, tror jeg da. De selger en egen variant, easygrow lite bilstolpose, til den bruken så regner med de ikke har laget vognposen sånn at en kan bruke den til det.
Easygrow har mini til bruk i bilstol, både vanlig, med ull og lite variant.



Siadle - gratulerer med 28 uker og tredje trimester.
Lykke til på 3D UL imorgen
 
Nei, den kan ikke det, tror jeg da. De selger en egen variant, easygrow lite bilstolpose, til den bruken så regner med de ikke har laget vognposen sånn at en kan bruke den til det.
Ja har sett på den. Hadde håpet den vanlige lite kunne brukes til begge deler hehe.
 
Lykke til på 3D UL imorgen :)
 
Skikkelig skuffa over 3D-ultralyden. Denne gutten skal altså IKKE bli tatt bilder av, så vi fikk med oss ei remse med bilder som var heller dårlige. "Ser ut som en demon", var min tolvårige sønns heller syrlige bemerkning. [emoji21] Det ble virkelig prøvd alle triks i boka for å få han til å endre stilling, men nei. Føltes som litt bortkasta penger for å være ærlig.

Men, han vokser fint. Ligger på snittet for alderen sin, og alt ser helt fint ut. Han er fortsatt en han, ingen guttedeler som har falt av enda. Lå med et godt tak rundt juvelene sine den ene gangen vi titta - i slekt med sin far altså. [emoji23]
 
Synd å bruke så mye penger og ikke få ordentlige bilder. Ikke noe tilbud om å komme tilbake?

Godt lillebror ser ut til å ha det strålende da ihvertfall
 
Synd å bruke så mye penger og ikke få ordentlige bilder. Ikke noe tilbud om å komme tilbake?

Godt lillebror ser ut til å ha det strålende da ihvertfall
Nei, ikke noe tilbud om komme tilbake - men det er for så vidt helt ok altså. Hadde jeg følt at han ikke en gang prøvde hadde jeg blitt sur, men han holdt på i over fem kvarter, og vi prøvde alt mulig for å få krapylet til å ligge "rett" der inne, men ikke f... altså!

Akkurat samme greia som på OUL, med en gang han fikserte proben, og så ut til å ha et godt motiv, gjorde lillebror en salto der inne. Gir opp jeg, vi får leve i spenning frem til han kommer ut.
 
Bøllefrø!
Er noen barn som bare ikke vil vise seg frem. Godt det ble forsøkt ordentlig da, da vet man at det ikke er det det står på
 
Bøllefrø!
Er noen barn som bare ikke vil vise seg frem. Godt det ble forsøkt ordentlig da, da vet man at det ikke er det det står på
Skal ikke si noe på innsatsen nei, og han var oppriktig lei seg for at vi ikke fikk sett bedre, men det var jo ikke hans skyld.

Alt så heldigvis fint ut, så man får være glad og takknemlig for det.
 
Vi fikk aldri se profilen til frøkna vår, det nektet hun. På OUL holdt legen på i 3 kvarter og jeg følte meg blå og gul på magen etter proben.

Synd dere ikke fikk utbytte av 3D, men det er jo som du sier viktigst at alt ser bra ut. :happy:
 
Vi fikk aldri se profilen til frøkna vår, det nektet hun. På OUL holdt legen på i 3 kvarter og jeg følte meg blå og gul på magen etter proben.

Synd dere ikke fikk utbytte av 3D, men det er jo som du sier viktigst at alt ser bra ut. :happy:
Han får vær så god finne seg i å bli fotografert på utsiden altså! [emoji23]
 
Back
Topp