Oss testetøser imellom

Hvordan får man foressten lastet opp bilde? Får bare beskjed om at fila er for stor?
Om du har iPhone og bildet ble sånn «live photo» opplegg så funker det ikke. Da må du ta et vanlig bilde ☺️

Da fikk jeg nok skygge i dag. Tok en test bare på gøy[emoji849][emoji85]
Det er jo ikke sikkert det da, det er jo mange som har fått reelle streker med dem også.. men poenget mitt er at jeg klarer ikke stole på de lenger...pga at jeg ikke aner om streken er skikkelig med mindre den hadde vært supersterk... Så jeg ville kjøpt tester fra et annet merke om jeg var deg :)

Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Syns det ser ut som en rosa strek jeg [emoji4]

Det er jo ikke sikkert det da, det er jo mange som har fått reelle streker med dem også.. men poenget mitt er at jeg klarer ikke stole på de lenger...pga at jeg ikke aner om streken er skikkelig med mindre den hadde vært supersterk... Så jeg ville kjøpt tester fra et annet merke om jeg var deg :)

Ja bruker opp dem jeg har [emoji106]men er ikke logisk da jeg mener el skal komme mandag/tirsdag[emoji23][emoji23]

Det er noe i gjære[emoji5] Men etter flere kjemiske og sa på sensommern i fjor jubler jeg ikke.
Det forstår jeg! Jeg krysser fingrene for at dette er noe og at den eventuelt sitter i 9 mnd [emoji4] kun opplevd en kjemisk og bare det syns jeg var tøft. Så har veldig sympati for dere som går igjennom sa og ma [emoji17]

Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500

Ser strek, prøv å legg en hårnål/strikk el lignene ved testen. Da fokuserer kameraet bedre, mye lettere å få tydelig bilde av testen [emoji1376][emoji51]

Back
Topp