Oss testetøser imellom

Mon tro om æ blir å klare å slutte å henge her etterhvert.. haha.. føler meg hjemme her.. ( Men det er jo stengt tatt ikke den beste plassen å henge, når man ønsker å være i en termingeuppe ;) ) Men æ skal nu henge her ei stund til :) sender spire støv ut til dere alle :)

Får bare positiv på morgenen, fikk positiv i går morges og i dag. Tok en på 6 timers urin i efta og den var negativ. Normalt? Første gang jeg er gravid og er nervøs for at alt bare er tull [emoji20]
9dpo

:smiley-angelic003 Det var det beste jeg fant på en klemmesmily [emoji813]bigred
Tusen takk. Er egentlig litt i tvil om vi skal ta en pause i prøvingen nå. Har 2 barn fra før. En født i januar og en i februar. Hadde egentlig termin i desember med den som kom i januar. Hadde vært greit å kanskje unngå de mnd [emoji12] men får se hva jeg tenker når man er i neste syklus [emoji4]

Får bare positiv på morgenen, fikk positiv i går morges og i dag. Tok en på 6 timers urin i efta og den var negativ. Normalt? Første gang jeg er gravid og er nervøs for at alt bare er tull [emoji20]
9dpo
Siden du kun er 9 dpo. Så kan det hende at det er for lite HCG på kvelden. Når du er ca 13 dpo. Så vil det nok ikke ha noe å si når på døgnet du tester. Er en grund til at man anbefaler å teste med morgen urin til ikm [emoji4]

Siden du kun er 9 dpo. Så kan det hende at det er for lite HCG på kvelden. Når du er ca 13 dpo. Så vil det nok ikke ha noe å si når på døgnet du tester. Er en grund til at man anbefaler å teste med morgen urin til ikm [emoji4]
Takk for svar [emoji4] da er det bare å vente da [emoji85]

test 2.jpg

Dagens test 10 dpo på kveld. Så en anelse av en strek på morgen urinen i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Etter 1 år med prøving. Hva tenker dere?

8961E328-F60E-4F4F-BF02-06FD818906F4.jpeg 55D09F27-D9BF-441E-9909-4E6D2539F76C.jpeg
Hjelp! Har.... hadde slått meg til ro med at det ikke klaffet den pp, og begynte å spotte, noe jeg alltid gjør før mensen. Men mensen kommer aldri. Også tok jeg to tester nå nettopp. Ser dere også to streker? Off, jeg blør jo litt og blir kjempebekymra... Frykten for hvordan det kan gå sitter så sterkt i meg enda, etter MA i desember. Strekene kom før fristen var godt ut, og er tydeligere i virkeligheten enn på bilde.

Back
Topp