Da blir det pp6 her.Ser ikke noen strek her nei....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det pp6 her.Ser ikke noen strek her nei....![]()
Da blir det pp6 her.
Det var det beste jeg fant på en klemmesmily 
Du er gravidStor forskjell på testen nå når den var tørka etter jeg kom hjem fra jobb. ( den til venstre)
Æ velger å si.. Æ e gravidkrysser alt for at lille spire holder seg der i 9 mnd.. Vis vedlegget 245707
Nydelig[emoji7] [emoji108] [emoji173]Stor forskjell på testen nå når den var tørka etter jeg kom hjem fra jobb. ( den til venstre)
Æ velger å si.. Æ e gravidkrysser alt for at lille spire holder seg der i 9 mnd.. Vis vedlegget 245707
*grabber til meg*Mon tro om æ blir å klare å slutte å henge her etterhvert.. haha.. føler meg hjemme her.. ( Men det er jo stengt tatt ikke den beste plassen å henge, når man ønsker å være i en termingeuppe) Men æ skal nu henge her ei stund til
sender spire støv ut til dere alle
![]()
Tusen takk. Er egentlig litt i tvil om vi skal ta en pause i prøvingen nå. Har 2 barn fra før. En født i januar og en i februar. Hadde egentlig termin i desember med den som kom i januar. Hadde vært greit å kanskje unngå de mnd [emoji12] men får se hva jeg tenker når man er i neste syklus [emoji4]Det var det beste jeg fant på en klemmesmily [emoji813]bigred
Siden du kun er 9 dpo. Så kan det hende at det er for lite HCG på kvelden. Når du er ca 13 dpo. Så vil det nok ikke ha noe å si når på døgnet du tester. Er en grund til at man anbefaler å teste med morgen urin til ikm [emoji4]Får bare positiv på morgenen, fikk positiv i går morges og i dag. Tok en på 6 timers urin i efta og den var negativ. Normalt? Første gang jeg er gravid og er nervøs for at alt bare er tull [emoji20]
9dpo
Takk for svar [emoji4] da er det bare å vente da [emoji85]Siden du kun er 9 dpo. Så kan det hende at det er for lite HCG på kvelden. Når du er ca 13 dpo. Så vil det nok ikke ha noe å si når på døgnet du tester. Er en grund til at man anbefaler å teste med morgen urin til ikm [emoji4]
Jeg ser streken når jeg bøyer pc skjermen lavt ned ...Vis vedlegget 245747
Dagens test 10 dpo på kveld. Så en anelse av en strek på morgen urinen i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Etter 1 år med prøving. Hva tenker dere?
Jippi!!!!Tom for babyplan early. Tok babyplan med følsomhet på 25 mlu. Er muligens 11 dpo, kanskje 10 dpo. Vis vedlegget 245792
Gratulere sier nå bare jegTom for babyplan early. Tok babyplan med følsomhet på 25 mlu. Er muligens 11 dpo, kanskje 10 dpo. Vis vedlegget 245792
Gratulere sier nå bare jeg![]()
Helt sikkert det som er årsakenRedd for kjemisk. Syns testen er svakere i dag. Men både konsentrasjon på urin og at den krever mer hcg, kan jo være årsaken til det?