Oss testetøser imellom

Synes jeg kan se noe
Ja nå har jeg IKM på søndag. Så bestemt meg for å se om TR kommer. Blir så stressa av dette testegreien [emoji12] så tar jeg en ny test søndag. Så på den i dag helt tørr og det er en svak rød strek der. Men vi får se. Vis ikke blir det pp 6 her.

Dere som tester med RFSU hvor tidlig kan man begynne å teste med dem? Bare fordi jeg lurer og er det jeg har liggende når den tid kommer[emoji4]

Dere som tester med RFSU hvor tidlig kan man begynne å teste med dem? Bare fordi jeg lurer og er det jeg har liggende når den tid kommer[emoji4]
På de jeg kjøpte så var det IKM. Det var en sånn pakke med 8 stk i

Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde da
IMG_5289.JPG

Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Tror jeg ser noe men er usikker på om det er skyggestrek

Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Ser strek!

Tok en test idag, 10 dpo. Testen er en clearblue og jeg har demontert den. Følte streken ble sterkere etter jeg demonterte den..Noen med noe erfaring?

Back
Topp