Er nok jeg som ser noe i håp [emoji12] om du ser ved de strekene jeg har tegna. Zoomer inn litt, så ser du ikke noe da Heller? Beklager maset mitt! Vis vedlegget 245391Vis vedlegget 245392
Ser desverre ingenting her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok jeg som ser noe i håp [emoji12] om du ser ved de strekene jeg har tegna. Zoomer inn litt, så ser du ikke noe da Heller? Beklager maset mitt! Vis vedlegget 245391Vis vedlegget 245392
Synes jeg kan se noeNå har jeg sett på disse to bildene i hele dag. Og jeg syns jeg ser noe svakt på begge bildene. Er 10 dpo. Er det noen som ser Noe?? Vet jeg har spurt for noen sider siden.Vis vedlegget 245389Vis vedlegget 245390
Ja nå har jeg IKM på søndag. Så bestemt meg for å se om TR kommer. Blir så stressa av dette testegreien [emoji12] så tar jeg en ny test søndag. Så på den i dag helt tørr og det er en svak rød strek der. Men vi får se. Vis ikke blir det pp 6 her.Synes jeg kan se noe
På de jeg kjøpte så var det IKM. Det var en sånn pakke med 8 stk iDere som tester med RFSU hvor tidlig kan man begynne å teste med dem? Bare fordi jeg lurer og er det jeg har liggende når den tid kommer[emoji4]
Tror jeg ser noe men er usikker på om det er skyggestrekNoen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Klarer ikke se noe her
Tror jeg ser noe men er usikker på om det er skyggestrek
Ser strek!Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Det forstår jeg veldig godt !Vanskelig å få den med på bilde. Livredd for kjemisk og sa, ønsker så inderlig å rekke en til før løpet er kjørt
Ingen tvil her
Ingen tvil her [emoji5]
Tørr fortsatt ikke å håpe [emoji85][emoji85]
Skjønner deg godt. Får jeg positiv neste gang så kommer jeg til å gå med den i lomma i tre mndEller tro [emoji85]
Tok en test idag, 10 dpo. Testen er en clearblue og jeg har demontert den. Følte streken ble sterkere etter jeg demonterte den..Noen med noe erfaring?
Det der e jo baby strek [emoji173][emoji173][emoji173]