Om du har iPhone og bildet ble sånn «live photo» opplegg så funker det ikke. Da må du ta et vanlig bildeHvordan får man foressten lastet opp bilde? Får bare beskjed om at fila er for stor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du har iPhone og bildet ble sånn «live photo» opplegg så funker det ikke. Da må du ta et vanlig bildeHvordan får man foressten lastet opp bilde? Får bare beskjed om at fila er for stor?
Aha! TakkOm du har iPhone og bildet ble sånn «live photo» opplegg så funker det ikke. Da må du ta et vanlig bilde![]()
Hvis du tar bilde med snapchat blir fila som regel små nok til å legge utHvordan får man foressten lastet opp bilde? Får bare beskjed om at fila er for stor?

Hvis du tar bilde med snapchat blir fila som regel små nok til å legge ut![]()
På de jeg kjøpte så var det IKM. Det var en sånn pakke med 8 stk i
Jeg fikk skyggestreker på noen,streker på noen og sterk strek på en.. veldig merkelige tester..klarte ikke forholde meg til dem...Erfaring med skyggestreker på disse?
Syns det er noe der.Vis vedlegget 245520
Her er testen tørket, 9 dpo kanskje bare 8 dpo
Syns det er noe der.
Jeg fikk skyggestreker på noen,streker på noen og sterk strek på en.. veldig merkelige tester..klarte ikke forholde meg til dem...
Det er jo ikke sikkert det da, det er jo mange som har fått reelle streker med dem også.. men poenget mitt er at jeg klarer ikke stole på de lenger...pga at jeg ikke aner om streken er skikkelig med mindre den hadde vært supersterk... Så jeg ville kjøpt tester fra et annet merke om jeg var degDa fikk jeg nok skygge i dag. Tok en test bare på gøy[emoji849][emoji85]
Syns det ser ut som en rosa strek jeg [emoji4]Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Det er jo ikke sikkert det da, det er jo mange som har fått reelle streker med dem også.. men poenget mitt er at jeg klarer ikke stole på de lenger...pga at jeg ikke aner om streken er skikkelig med mindre den hadde vært supersterk... Så jeg ville kjøpt tester fra et annet merke om jeg var deg![]()
Syns det ser ut som en rosa strek jeg [emoji4]
Det forstår jeg! Jeg krysser fingrene for at dette er noe og at den eventuelt sitter i 9 mnd [emoji4] kun opplevd en kjemisk og bare det syns jeg var tøft. Så har veldig sympati for dere som går igjennom sa og ma [emoji17]Det er noe i gjære[emoji5] Men etter flere kjemiske og sa på sensommern i fjor jubler jeg ikke.
Noen testetøser som kan bekrefte strek her? Jeg ser ikke streksyner nå vel? Jeg har venta på tr i hele dag på grunn av veldig til murringer... Tok en test i dag tidlig som var negativ, men testen jeg tok nå så kom det raskt en svak strek.. vrient å få med på bilde daVis vedlegget 245500
Jaa.. dette må.da være en spire i november??mon tro om den vil slå ut på en digital test ??Vis vedlegget 245590