Oss testetøser imellom

Åkkaii, klarer jeg å vente til IKM med en CB digital da? Har ingen i hus, så mulig å ha selvkontroll. Men bør vel bestille snart om den skal komme frem til helgen?
Noen her som har oversikt på HCG nivåene i en CBD? Googlet men ikke kommet frem til noe.

Åkkaii, klarer jeg å vente til IKM med en CB digital da? Har ingen i hus, så mulig å ha selvkontroll. Men bør vel bestille snart om den skal komme frem til helgen?
Noen her som har oversikt på HCG nivåene i en CBD? Googlet men ikke kommet frem til noe.
Husker ikke, men vet det ikke er lenge siden noen la det ut her inne. Let gjennom denne tråden og februar ikm/tester.
Men ukesindikatorene må tas med en klype salt

Husker ikke, men vet det ikke er lenge siden noen la det ut her inne. Let gjennom denne tråden og februar ikm/tester.
Men ukesindikatorene må tas med en klype salt
Ja, vet de må det. Men ønsker svart på hvitt at det er HCG i kroppen, ikke bare rare tester ;) Dette er nødvendig for at jeg tar steget ut fra prøvegruppen og inn i en evt. termingruppe.

Lurer på om ikke de er veldig sensitive :)

Ja, vet de må det. Men ønsker svart på hvitt at det er HCG i kroppen, ikke bare rare tester ;) Dette er nødvendig for at jeg tar steget ut fra prøvegruppen og inn i en evt. termingruppe.
Eh, hold up, forlate oss??

Står på pakken at det er 25, men har lest at den har 10 på 1-2 uker. Vet ikke hva som stemmer. Men ville regnet med 25 kanskje.

Kan være at den oversikten ble lagt i oktober-gruppa forresten. En tråd om CB ukesindikator....

20180202_223441.png

Ja, må bare få mannen hjem fra jobb i kveld [emoji106][emoji23]
Gøy! Tiden med prøving er jo herlig også, er kanskje litt over middels glad i sex, og dagene før el og under el er jeg litt ekstra lysten, så har det veldig gøy med prøving:Heartpink

Back
Topp