Blomsterstøv
Andre møte med forumet
Åååh er det sant! Jeg er så redd det bare er skygge!Jeg ser en strek!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh er det sant! Jeg er så redd det bare er skygge!Jeg ser en strek!![]()
Ser og strek, men disse er kjent for skygge. Prøv en test med rød fargestoff.Åååh er det sant! Jeg er så redd det bare er skygge!
Gratulerer [emoji16]Øverste i går ettermiddag/kveld, nederste i dag morges. Den i midten er bare en jeg tok for å forsikre meg om at jeg ikke så syner i går![]()
Men er jo en økning her? Tror sannelig det er bebis på gang igjen. Måtte den bare sitte i 9 mnd. Så engstelig etter MA i desember.
Vis vedlegget 243812
Ser strek [emoji4]Er det noen her som kan se denne? Jeg har snart kikket meg blind , men venninna mi sier det er strek der! Jeg er helt i susa her
Her er det økning [emoji173] gratulerer så masseØverste i går ettermiddag/kveld, nederste i dag morges. Den i midten er bare en jeg tok for å forsikre meg om at jeg ikke så syner i går![]()
Men er jo en økning her? Tror sannelig det er bebis på gang igjen. Måtte den bare sitte i 9 mnd. Så engstelig etter MA i desember.
Vis vedlegget 243812
Så Herlig!![emoji173][emoji173]CD 12 og det ser ut til at dobbel kur med Letrozol funker for meg! Så vil tro EL er på torsdag!
Så endelig kan jeg forhåpentligvis inntre dpoland etter å ikke ha vært der siden september!
Vis vedlegget 243818
EL strimmel tatt i morges!
Testen til monitoren, den sa høy, men vil nok si max i morgen!
Vis vedlegget 243819
Er så glad nå!!Har x-antall g-tester siden jeg ikke har fått brukt noen siden september - så hjelpes jeg kommer til å bli testetøs gange 100 denne gangen!
hadde tenkt og vente til helga med og teste, men når jeg skal ta en urinprøve uansett, så måtte jeg bare Så herlig!Øverste i går ettermiddag/kveld, nederste i dag morges. Den i midten er bare en jeg tok for å forsikre meg om at jeg ikke så syner i går
Vis vedlegget 243812

Jeg ser strek!Er det noen her som kan se denne? Jeg har snart kikket meg blind , men venninna mi sier det er strek der! Jeg er helt i susa her
Gjør du også det?? Åååh jeg blir så redd når flere her sier det er så vanlig med skyggestreker. Er på vei til apoteket nå får vente til ikveld og imorgen før jeg tør å tro det er ordentlig strekJeg ser strek!
Se om de har RFSU strimmeltester der. De er fine for å måle økningGjør du også det?? Åååh jeg blir så redd når flere her sier det er så vanlig med skyggestreker. Er på vei til apoteket nå får vente til ikveld og imorgen før jeg tør å tro det er ordentlig strek
Synes det var lett å se strek på testen din, men har jo lest en del her inne om flere som har fått falsk strek på disse testene så jeg kan jo såklart ikke garantere noe...Gjør du også det?? Åååh jeg blir så redd når flere her sier det er så vanlig med skyggestreker. Er på vei til apoteket nå får vente til ikveld og imorgen før jeg tør å tro det er ordentlig strek

Gjør du også det?? Åååh jeg blir så redd når flere her sier det er så vanlig med skyggestreker. Er på vei til apoteket nå får vente til ikveld og imorgen før jeg tør å tro det er ordentlig strek
Åååh ja var på apoteket nå, de sa det var klart en strek! Men har kjøpt digital for å ta ikveld. De mente den ville slå ut på den . Uff nå blir jeg nervøs for at det bare er skygge som mange her sier er vanlig :/Spennende! Håper du får en klar og fin strek på en annen test
Fikk selv skygge på CB digital, og den skuffelsen var stor når det viste seg å ikke være baby på vei altsåheier på deg!! Gledes til oppdatering
![]()
Det er dessverre vanlig på den tidligtesten, men da er gjerne streken litt vanskeligere å se, og grå. Din så kanskje mer blå ut?Åååh ja var på apoteket nå, de sa det var klart en strek! Men har kjøpt digital for å ta ikveld. De mente den ville slå ut på den . Uff nå blir jeg nervøs for at det bare er skygge som mange her sier er vanlig :/
Jeg begynte på CD8 hvertfall. Men du kan jo starte når enn du vilDa var tr borte igjen. Når må jeg begynne å teste etter eggløsning? Fikk tr 9.feb. Vil være sikker denne måneden [emoji85][emoji85]
Ja den er blå ihvertfall har kjøpt sånn pakke med RFSU test ofte nå og. Haha.Det er dessverre vanlig på den tidligtesten, men da er gjerne streken litt vanskeligere å se, og grå. Din så kanskje mer blå ut?![]()
Da kan du jo ta en nå daJa den er blå ihvertfall har kjøpt sånn pakke med RFSU test ofte nå og. Haha.
Jeg begynte på CD8 hvertfall. Men du kan jo starte når enn du vil![]()