Oss testetøser imellom

Jeg ser noe på begge bildene men tydeligst på bilde nr 2 [emoji7] men ser ikke hvilken farge, men håper det er baby strek!
Jeg ser nemlig ikke noe på noen [emoji23][emoji23] Men tok to på rappen, for å sammenligne. I virkeligheten er det øverste jeg ser noe på, men er såååå trøtt pga mini kjørte våkenshow i 2-tiden. Men har aldri hatt skygge før da, så er superspent. Sist gikk jeg fra blenda til strekstrek. Men testet ikke mellom 10 og 14 DPO pga helgetur.

Jeg ser nemlig ikke noe på noen [emoji23][emoji23] Men tok to på rappen, for å sammenligne. I virkeligheten er det øverste jeg ser noe på, men er såååå trøtt pga mini kjørte våkenshow i 2-tiden. Men har aldri hatt skygge før da, så er superspent. Sist gikk jeg fra blenda til strekstrek. Men testet ikke mellom 10 og 14 DPO pga helgetur.
Okei :) jeg redigerte det ene bildet ditt og så derfor tydeligere strek :) krysser fingrene for deg!
IMG_20180212_065225.png

Når man skal ta urinprøve uansett, og bare måå teste selv om man bare er 7 dpo :hungover: blir jo såklart blenda! Ikke tidligtest engang :hilarious: huff.. dagene går sakte

Nei, jeg er så elendig. Skal se om jeg ser på stor pcskjerm når jeg kommer på jobb [emoji23][emoji23]

Ser du noe på disse da? Hehe... ser absolutt en strek her, håper det er babystrek :)

A3B91317-79D1-43A2-83EF-3079AE8E8CBA.jpeg
F81BBEAA-E865-4219-833F-21126F6EF381.jpeg

Jeg er håpløs. Men jeg så jo streken når jeg hadde testen i hånda. Er bare overføringen fra virkeligheten til bilde jeg mister den :p Men vet hvor den er så på mobilen med full belysning og et øye lukket mens jeg myser kan jeg skimte noe :p
:D Blir spennende å se om streken blir sterkere! Krysser fingrene og håper med deg:Heartpink

Back
Topp