Oss testetøser imellom

Jeg begynte alt for tidlig i dag CD7, så forventet ikke annet enn negativ. Men jeg tror ikke jeg dyppa den lenge nok, og nå må jeg ikke tisse mer [emoji30]

Image1518591445.091304.jpg

Jeg begynte alt for tidlig i dag CD7, så forventet ikke annet enn negativ. Men jeg tror ikke jeg dyppa den lenge nok, og nå må jeg ikke tisse mer [emoji30]

Vis vedlegget 243984

Tror ikke jeg ville stresset så over det, ikke så ofte man har eggløsning allerede på CD7, så det går nok fint :)
Jeg pleier å telle til 10 når jeg tester :) (med mindre det står noe annet på testene...)

Tror ikke jeg ville stresset så over det, ikke så ofte man har eggløsning allerede på CD7, så det går nok fint :)
Jeg pleier å telle til 10 når jeg tester :) (med mindre det står noe annet på testene...)
Regner med hun mener 7dpo ettersom det er en graviditetstest med sensitivitet på 10 hun har prøvd. De skal vel dyppes i 3 sekunder om jeg husker riktig

Regner med hun mener 7dpo ettersom det er en graviditetstest med sensitivitet på 10 hun har prøvd. De skal vel dyppes i 3 sekunder om jeg husker riktig

Haha! Ja, jeg mener selvfølgelig 7 DPO. Gikk litt fort i svingene. Jeg tror ikke jeg dypper lenge nok, så den funket ikke i det hele tatt. Ny test om et par dager [emoji1317]

Det sies at man kan dyppe den raskt i vann om man fikk for lite urin på, men om dette stemmer vet jeg ikke [emoji848]

Nå har jeg dratt hjemmefra, men takk for tips! Mulig jeg tar en ny i kveld. Skal på date med mannen, og er jeg gravid er det jo greit å unngå vinen [emoji85]

Er det mulig! 6 dpo og testetrangen vant [emoji23][emoji23] så klart blenda hvit [emoji23]
20180214_092925.jpg

Nå har jeg dratt hjemmefra, men takk for tips! Mulig jeg tar en ny i kveld. Skal på date med mannen, og er jeg gravid er det jo greit å unngå vinen [emoji85]
Kanskje greit å unngå vin uansett, sjeldent tester slår ut så tidlig ;)

Jeg testa med digital ukesindikator idag, den viste ikke gravid :( Så nå er jeg så skuffet. Jeg trodde virkelig jeg var det, siden de på apoteket så testen min og sa den var positiv! Men jeg har ikm idag eller imorgen, så nå håper jeg bare jeg ikke får den og så tester jeg fredag heller hvis ikke. Men etter alt jeg har lest om falske cb pluss på nett har jeg mistet troen helt. Så sykt kjipt. Aldri teste før ikm igjen

Jeg testa med digital ukesindikator idag, den viste ikke gravid :( Så nå er jeg så skuffet. Jeg trodde virkelig jeg var det, siden de på apoteket så testen min og sa den var positiv! Men jeg har ikm idag eller imorgen, så nå håper jeg bare jeg ikke får den og så tester jeg fredag heller hvis ikke. Men etter alt jeg har lest om falske cb pluss på nett har jeg mistet troen helt. Så sykt kjipt. Aldri teste før ikm igjen
Det er veldig kjipt. Men testet du på morgenurin? Om du er usikker på tester, bestill babyplan sine. De er veldig enkle å lese syns jeg og ikke hørt at de har falske streker. Og gi ikke opp før tanta er her!! Noen, meg inkl., trenger tid på hcg-økning.

Blitt noen tester den siste uka[emoji23][emoji23] misfornøyd med babyplan stavene! Utrolig ujevn farge på strekene! Halve, og bare rare! Men fin stigning på strimlene![emoji7][emoji7]

IMG_3354.JPG
IMG_3357.JPG
IMG_3353.JPG

Det er veldig kjipt. Men testet du på morgenurin? Om du er usikker på tester, bestill babyplan sine. De er veldig enkle å lese syns jeg og ikke hørt at de har falske streker. Og gi ikke opp før tanta er her!! Noen, meg inkl., trenger tid på hcg-økning.
Nei jeg har enda ikke fått tr, føler litt stikninger / slags strekk i bukområdet(livmora?) , men det kan likegjerne være pga kommende tr. Jeg har jo et ørlite håp så lenge ikke tr kommer, sikkert så mange som kjenner seg igjen her. Håper så at det var tidlig å teste seg, men ser samtidig at flertallet pleier å få positiv utslag på digital hvis de får svak strek da. Men hvis HCG fordobles annenhver dag og ikke hver dag KAN det jo være. Men nå forventer jeg bare tr imorgen, tør rett og slett ikke teste mer. Har sånn RFSU test ofte, men flere sier de er dårlige og slår ut flere dager senere. Jeg løper nok på apoteket imørgen kveld hvis ikke jeg får tr inatt bare i tilfelle til fredag morgen

Slenger inn testen min her også, siden man er og blir en testetøs[emoji28][emoji85] 7 dpo, spent på om d blir noe mer[emoji16]
IMG_1340.JPG

Back
Topp