Smule
Elsker forumet
Ja, det er jo detOkei, da begynner jeg cd8, og krysser fingre! Er så spennende med ny pp [emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo detOkei, da begynner jeg cd8, og krysser fingre! Er så spennende med ny pp [emoji1][emoji1]
Husker ikke, men vet det ikke er lenge siden noen la det ut her inne. Let gjennom denne tråden og februar ikm/tester.Åkkaii, klarer jeg å vente til IKM med en CB digital da? Har ingen i hus, så mulig å ha selvkontroll. Men bør vel bestille snart om den skal komme frem til helgen?
Noen her som har oversikt på HCG nivåene i en CBD? Googlet men ikke kommet frem til noe.
Ja, vet de må det. Men ønsker svart på hvitt at det er HCG i kroppen, ikke bare rare testerHusker ikke, men vet det ikke er lenge siden noen la det ut her inne. Let gjennom denne tråden og februar ikm/tester.
Men ukesindikatorene må tas med en klype salt
Eh, hold up, forlate oss??Ja, vet de må det. Men ønsker svart på hvitt at det er HCG i kroppen, ikke bare rare testerDette er nødvendig for at jeg tar steget ut fra prøvegruppen og inn i en evt. termingruppe.
Står på pakken at det er 25, men har lest at den har 10 på 1-2 uker. Vet ikke hva som stemmer. Men ville regnet med 25 kanskje.Åkkaii, klarer jeg å vente til IKM med en CB digital da? Har ingen i hus, så mulig å ha selvkontroll. Men bør vel bestille snart om den skal komme frem til helgen?
Noen her som har oversikt på HCG nivåene i en CBD? Googlet men ikke kommet frem til noe.
Midlertidig. Dere skal jo komme etter [emoji3] Men tiden på oktober er knapp...Eh, hold up, forlate oss??
Tror jeg avventer. Er fortsatt store muligheter for kjemisk vet jeg.Står på pakken at det er 25, men har lest at den har 10 på 1-2 uker. Vet ikke hva som stemmer. Men ville regnet med 25 kanskje.
Kan være at den oversikten ble lagt i oktober-gruppa forresten. En tråd om CB ukesindikator....Ja, vet de må det. Men ønsker svart på hvitt at det er HCG i kroppen, ikke bare rare testerDette er nødvendig for at jeg tar steget ut fra prøvegruppen og inn i en evt. termingruppe.
Åkkaii, klarer jeg å vente til IKM med en CB digital da? Har ingen i hus, så mulig å ha selvkontroll. Men bør vel bestille snart om den skal komme frem til helgen?
Takk! Mente jeg hadde sett en sånn, men fant den ikke
Var i terminforum oktober, fant den i bruksanvisning for cbd på nett, engelsk versjon, annen info der enn den norske siden.Takk! Mente jeg hadde sett en sånn, men fant den ikke![]()
Endelig! Vis vedlegget 243903Vis vedlegget 243904
Her er det bare å hoppe på mannen, og neste fredag ca kan jeg endelig bidra her inne med g-tester [emoji173]️

Herlig! Da er det bare å humpe i vei![]()
Gøy! Tiden med prøving er jo herlig også, er kanskje litt over middels glad i sex, og dagene før el og under el er jeg litt ekstra lysten, så har det veldig gøy med prøvingJa, må bare få mannen hjem fra jobb i kveld [emoji106][emoji23]

DesverreNoen som ser noe ? 5 dager til ikm.Vis vedlegget 243927