Jeg har begynt å lykke buksene mine med hårstrikk i stede for knappen [emoji23]Du vet du er gravid når du skal ha på deg klær om morgenen og ingen ting passer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å lykke buksene mine med hårstrikk i stede for knappen [emoji23]Du vet du er gravid når du skal ha på deg klær om morgenen og ingen ting passer![]()
Jeg har begynt å lykke buksene mine med hårstrikk i stede for knappen [emoji23]
Skjønner du blir stressa. Satser på at alt står bra til. De har jo plass til å gjemme seg så er ikke uvanlig ikke å finne med doppler nå selv om du har gjort det førFant hjertelyd med dopler forrige mandag, har prøvd to ganger etter det og klarer ikke finne denunødvendig stress? Aner ikke lenger hvor langt jeg har kommet heller men uke 10-11 en plass. Håper på å få se at alt er bra på ul i morgen
Er jo det jeg prøver å si til meg selv også, men du veit har man først begynt å tenke og Kværne på en ting er det vanskelig å snu. Er jo ingenting som tilsier at det har gått galt heller.Skjønner du blir stressa. Satser på at alt står bra til. De har jo plass til å gjemme seg så er ikke uvanlig ikke å finne med doppler nå selv om du har gjort det før
Jeg vet. Og jeg forstår så godt hvordan du har det.Er jo det jeg prøver å si til meg selv også, men du veit har man først begynt å tenke og Kværne på en ting er det vanskelig å snu. Er jo ingenting som tilsier at det har gått galt heller.
Huff, nei. Kvalme er ikke noe ok. Man blir så hemmet i altVar småkvalm i hele går, aldri vært kvalm ifm. svangerskap før, det er ikke morsomt altså![]()
Har ikke prøvd det, men tror kanskje ikke det går he he har en bilring serru og tror den blir i veien. Takk for tips skal prøve selv med bilringen i veienJeg vet. Og jeg forstår så godt hvordan du har det.
Første mine leger har spurt om når jeg kommer på UL er hvordan jeg har det og om jeg har noen indikasjon på at det har gått galt.
Så ei annen som hadde skullet ligge på siden på kontroll hos legen når de skulle lytte etter hjertelyd. Har du prøvd det?
Håper du ikke blir syk, hold deg på soffan under pleddet resten av dagenFryktelig sliten idag og brygger på et eller annet også så ligger på sofaen under et pledd og med en god kopp te
Jeg har også litt i veien. Men tenkte jeg skulle ta med trikset til neste gang jeg prøver med doppler dersom jeg ikke finner den når jeg ligger flattHar ikke prøvd det, men tror kanskje ikke det går he he har en bilring serru og tror den blir i veien. Takk for tips skal prøve selv med bilringen i veien
Håper ting blir litt bedre når 2 trim starter og kan slappe litt mer av i huet.
Det er planen. Trenger uansett hvilen.Håper du ikke blir syk, hold deg på soffan under pleddet resten av dagen![]()
Gratulerer med første kontroll.Nå har jeg vært på første svangerskapskontroll. Var visst for tidlig ute for blodprøve, så må tilbake om to uker!
Høres ut som behovet tvinger frem det jaAh, har enda ikke klart å stå opp av senga... er sulten så får vel tvinge meg opp nå [emoji28]