Skravletråd septemberspirene!

Det kan jeg forstå. Det første trimesteret går liksom så tregt synes jeg. Venter bare på å komme til uke 12 [emoji51]
Ja, det er forferdelig sent. Ikke finner jeg hjertelyd med doppler enda heller. Vet det er mye å forvente å få til, men må prøve. Var rett før jeg ringte og prøvde få annen UL før idag...

Ja, det er forferdelig sent. Ikke finner jeg hjertelyd med doppler enda heller. Vet det er mye å forvente å få til, men må prøve. Var rett før jeg ringte og prøvde få annen UL før idag...
Morsomt å prøve så lenge man er klar over at sannsynligheten er liten så tidlig [emoji4] Var så vidt jm fant hjertelyden idag, og vi fikk høre det i max 8 sekunder før babyen flytta på seg pga bråket [emoji13] Mye plass å gjemme seg på der inne!

Åå. Ultralyd! Skulle ønske jeg hadde råd til å ha det hver uke [emoji7] Alltid ha noe å glede (grue?) seg til! Da går dagene gjerne fortere.

Morsomt å prøve så lenge man er klar over at sannsynligheten er liten så tidlig [emoji4] Var så vidt jm fant hjertelyden idag, og vi fikk høre det i max 8 sekunder før babyen flytta på seg pga bråket [emoji13] Mye plass å gjemme seg på der inne!

Åå. Ultralyd! Skulle ønske jeg hadde råd til å ha det hver uke [emoji7] Alltid ha noe å glede (grue?) seg til! Da går dagene gjerne fortere.
Jeg er så stressa nå at om ikke jeg snart finner hjertelyden så må jeg sjekke opp om jeg kan få til en UL før helga. trenger å vite at alt er ok. Det skal være mulig å finne hjertelyd, men vet det absolutt ikke er en selvfølge. Hadde bare trengt det nå... Har kanskje ikke den beste doppleren for å få til riktig vinkel og sånn, men må jo prøve..

Ja, det blir det. Er 11+1 på mandag, så håper vi får se noe som ligner på et menneske :)
Det er absolutt et lite menneske da ja, om enn fremdeles med litt dårlige proposjoner

Falt på isen idag 3 ganger rett etter hverandre på rumpa. Får vondt nederst i magen på venstre side når jeg går eller beveger venstre bein [emoji15] var på TUL tidligere idag før jeg falt og så et perfekt bankende hjerte, så kjipt om noe skulle skjedd nå!

Skal ikke ha noe å si. For det første sier du at du falt på rumpa og for det andre ligger babyen og livmora godt plantet ned i bekkenet enda. Går nok bra.

Back
Topp