Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Deilig.Tusen takk [emoji173]
Jeg er 11+5 idag.
Føles langt dit enda altså (8+2).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig.Tusen takk [emoji173]
Jeg er 11+5 idag.
Det kan jeg forstå. Det første trimesteret går liksom så tregt synes jeg. Venter bare på å komme til uke 12 [emoji51]Deilig.
Føles langt dit enda altså (8+2).
Kjenner til det! Tul på onsdag for min del og dagene snegler seg avgårdehar du vært i fin form hele svangerskapet eller har du vært dårlig?
Ja, det er forferdelig sent. Ikke finner jeg hjertelyd med doppler enda heller. Vet det er mye å forvente å få til, men må prøve. Var rett før jeg ringte og prøvde få annen UL før idag...Det kan jeg forstå. Det første trimesteret går liksom så tregt synes jeg. Venter bare på å komme til uke 12 [emoji51]
Morsomt å prøve så lenge man er klar over at sannsynligheten er liten så tidlig [emoji4] Var så vidt jm fant hjertelyden idag, og vi fikk høre det i max 8 sekunder før babyen flytta på seg pga bråket [emoji13] Mye plass å gjemme seg på der inne!Ja, det er forferdelig sent. Ikke finner jeg hjertelyd med doppler enda heller. Vet det er mye å forvente å få til, men må prøve. Var rett før jeg ringte og prøvde få annen UL før idag...
Har du vært på tidlig UL i dag?![]()
Ja!fikk se en liten spire med et bankende hjerte
så letta nå
![]()

Åh, så herlig!!!!
Nå har jeg nedtelling til det er min tur![]()
Veldignår skulle du på tul igjen? Husker ikke
![]()
Det blir spennende! Blir det første tul?Mandag ettermiddag![]()
Det blir spennende! Blir det første tul?
Krysser fingrene for detJa, det blir det. Er 11+1 på mandag, så håper vi får se noe som ligner på et menneske![]()
Jeg er så stressa nå at om ikke jeg snart finner hjertelyden så må jeg sjekke opp om jeg kan få til en UL før helga. trenger å vite at alt er ok. Det skal være mulig å finne hjertelyd, men vet det absolutt ikke er en selvfølge. Hadde bare trengt det nå... Har kanskje ikke den beste doppleren for å få til riktig vinkel og sånn, men må jo prøve..Morsomt å prøve så lenge man er klar over at sannsynligheten er liten så tidlig [emoji4] Var så vidt jm fant hjertelyden idag, og vi fikk høre det i max 8 sekunder før babyen flytta på seg pga bråket [emoji13] Mye plass å gjemme seg på der inne!
Åå. Ultralyd! Skulle ønske jeg hadde råd til å ha det hver uke [emoji7] Alltid ha noe å glede (grue?) seg til! Da går dagene gjerne fortere.
Det er absolutt et lite menneske da ja, om enn fremdeles med litt dårlige proposjonerJa, det blir det. Er 11+1 på mandag, så håper vi får se noe som ligner på et menneske![]()
GratulererJa!fikk se en liten spire med et bankende hjerte
så letta nå
![]()
TakkGratulerer