Skravletråd septemberspirene!

Kan vi spise fetaost? :oops:
husker ikke
Oster skal enten være pasterurisert eller godt varmebehandlet (70 grader?).
Sjekk ut matportalen.no Det er myndighetens kostholdsråd til blant annet gravide

Kan vi spise fetaost? :oops:
Jeg har gjort det i mine to første svangerskap, men Arla har visst selv gått ut og sagt at de ikke kan garantere at osten deres er listeria-fri, selv om den er nyåpnet og pasteurisert, så denne gangen har jeg ikke turt. [emoji17]

Jeg har gjort det i mine to første svangerskap, men Arla har visst selv gått ut og sagt at de ikke kan garantere at osten deres er listeria-fri, selv om den er nyåpnet og pasteurisert, så denne gangen har jeg ikke turt. [emoji17]
Hvis noen er helt sikre på at det er trygt så vil jeg gjerne vite det, elsker fetaost [emoji28]

Fant hjertelyd med dopler i dag [emoji173]️ [emoji847] er 10+0.
Veldig deilig side jeg har vært litt bekymret etter litt rosa utflod for 1,5 uker siden[emoji4]
Så deilig lyd!
Tenker jeg begynner lete til uka om jeg føler behov.

Så deilig lyd!
Tenker jeg begynner lete til uka om jeg føler behov.

Ja jeg er veldig forsiktig med bruken av dopler selv. Er så redd baby skal bli skadet eller føle ubehag [emoji85] så blir bare når jeg føler jeg på en måte må[emoji51]

Hadde vært fint om en sort fetaost hadde vært greit i det minste[emoji85]... MÅ ha fetaost i salaten min[emoji28]

Men hvis arla ikke kan garantere at produktet de selger i butikk ikke er listeriafri, hvordan kan de ha lov til å selge produktet i butikk? De må jo ta prøver av sine produkt som alle andre?...

Sent from my VTR-L29 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med dere om dagen?:)

En uke til TUL, så for meg går det som det har gjort siden positiv test: sakte :-P

Men men, skal ikke klage. Fin form og nå er jeg 10+1, så det nærmer seg at vi slipper katten ut av sekken :-)

En uke til TUL, så for meg går det som det har gjort siden positiv test: sakte :p

Men men, skal ikke klage. Fin form og nå er jeg 10+1, så det nærmer seg at vi slipper katten ut av sekken :)

Kjenner til det! Tul på onsdag for min del og dagene snegler seg avgårde ;) har du vært i fin form hele svangerskapet eller har du vært dårlig?

Kjenner til det! Tul på onsdag for min del og dagene snegler seg avgårde ;) har du vært i fin form hele svangerskapet eller har du vært dårlig?

Har vært i fin form hele tiden. Bittelitt kvalm innimellom, men har ikke kastet opp, så jeg kan ikke klage.

Onsdag er her på null komma svisj! :-) første UL?

Har vært i fin form hele tiden. Bittelitt kvalm innimellom, men har ikke kastet opp, så jeg kan ikke klage.

Onsdag er her på null komma svisj! :) første UL?

Ja dette blir første tul! Veldig spent :-) satser på gode nyheter! Herlig med god form da:) jeg er veldig trøtt og litt kvalm, men jeg har heller ikke kastet opp enda...så jeg skal heller ikke klage:) synes synd på de med hypermesis!

Noen dager går fort og andre sakte. Og ikke alltid samsvar med om godfølelsen er der eller ikke

Huff, nå er det mange fra september som har mistet syns jeg! [emoji173] Bare igår var det 5 stk som la ut at de hadde mistet inne på fb-gruppa, og er vel noen som kun er her inne også [emoji22] Nå har vi ingen flere å miste altså, krysser fingrene for at alle spirene som er igjen klorer seg godt fast frem til termin!!

Huff, nå er det mange fra september som har mistet syns jeg! [emoji173] Bare igår var det 5 stk som la ut at de hadde mistet inne på fb-gruppa, og er vel noen som kun er her inne også [emoji22] Nå har vi ingen flere å miste altså, krysser fingrene for at alle spirene som er igjen klorer seg godt fast frem til termin!!

Ja, helt enig!

Å nei så mange? Uff nå håper jeg resten får gå til termin❤️ Første trimester er så skummelt

Å nei så mange? Uff nå håper jeg resten får gå til termin[emoji173]️ Første trimester er så skummelt
Ja jeg måtte telle over, og idag kom enda et innlegg om ei som mista igår så da er det 6 stk! [emoji22] Kan ikke huske at vi mistet så mange på verken juli 2011 eller mai 2013... men da må det bare gå bra med resten av oss [emoji173]

Back
Topp