Skravletråd septemberspirene!

Så kjekt å høre [emoji7] satser på det var helt uviktig blod som kom[emoji1362]

Åååå så fantastisk! Godt du tok ultralyden sånn at du slipper å gå med den vonde følelsen mer ;-) dette skal gå veien:)

Ja jeg er såå glad for at vi dro. Slippe å uroe seg unødig[emoji173]️ Krysser fingrene nå for at det lille hjertet banker helt til termin[emoji1]

1672091e2dfb7da99756bff59b430f43.heic

Da er vi hjemme igjen etter en kjempe fin opplevelse på TUL[emoji4]
Fikk se en sprellende liten reke med ett bankende hjerte. Det var utrolig beroligende og få høre de raske fine hjerteslagene[emoji173]️ Nå kan jeg roe meg ett par hakk og håpe at blødningen bare var/er uskyldig.
Gratulerer

Fikk se en sprellende liten reke med ett bankende hjerte. Det var utrolig beroligende og få høre de raske fine hjerteslagene[emoji173]️ Nå kan jeg roe meg ett par hakk og håpe at blødningen bare var/er uskyldig.
Så flott at alt så bra ut [emoji173] håper du kan senke skuldrene litt nå [emoji4]

Så flott at alt så bra ut [emoji173] håper du kan senke skuldrene litt nå [emoji4]

Ja nå føler jeg meg mye roligere[emoji4] Liten frykt vil jo alltid ligge luskende, men det var utrolig godt å få høre det raske hjerte❣️
Skal på ul igjen på sykehuset onsdag 31. Gleder meg like mye til det[emoji4]

Å neei[emoji15] Omgangssyke er jo så slitsomt! Her hadde hele familien omgangssyke for to uker siden. Trodde aldri jeg skulle bli kvitt kvalmen, men jeg var visst gravid[emoji28]

Ja kvalmen sitter godt i her, vanskelig å skille.. men tror det er svangerskapet, det hjelper å spise, og oppkastet til vesla var kortvarig heldigvis!

Det var så godt å se[emoji173]️ Ikke minst høre[emoji1]
Nå ble terminen satt til 30 august, men jeg tror selv at den er i starten av september. Blir spennende og se på oul[emoji4]

Jeg fikk også termin 31. August, så det blir spennende å se hvor vi ender![emoji4] så bra at alt var Ok!

Er det mange her som har barn fra før? Ser for meg at ting blir veldig annerledes denne gangen, med ei på 2 år.

Er det mange her som har barn fra før? Ser for meg at ting blir veldig annerledes denne gangen, med ei på 2 år.

Venter nr 2 her også, og Frøkena mi blir 2 nå i februar.
Ja, nå er vi jo allerede en familie som skal vokse. Vi har våre rutiner som lille skal komme inn i og forandre på sikkert [emoji85][emoji23][emoji5]

Herlig!!:love7

Det var helt fantastisk[emoji173]️ Men jeg er litt bekymret enda altså[emoji85] Blør bittelitt enda. Bytter mellom gammelt og friskt blod, men er bare på papiret etter dobesøk. Trenger ikke bruke bind. Så jeg er glad jeg skal på ul på sykehuset på onsdag. Kanskje de kan finne ut av hva blødningene kommer av. Håper også såklart at alt fortsatt står bra til og at alt ser like fint ut som sist[emoji120][emoji173]️

Det var helt fantastisk[emoji173]️ Men jeg er litt bekymret enda altså[emoji85] Blør bittelitt enda. Bytter mellom gammelt og friskt blod, men er bare på papiret etter dobesøk. Trenger ikke bruke bind. Så jeg er glad jeg skal på ul på sykehuset på onsdag. Kanskje de kan finne ut av hva blødningene kommer av. Håper også såklart at alt fortsatt står bra til og at alt ser like fint ut som sist[emoji120][emoji173]️

Tror vi alle har en smule bekymring inni oss ett eller annet sted frem til termin. Vi får satse på at det ikke er noe viktig blod som kommer og håpe på at alt er bra :Heartred De finner helt sikkert ut av hva blødningene er på onsdag. Lest på nett at en liten blødning rundt uke 10 kan være vanlig siden da er det et lite fall i mengde av hormoner. Dette kommer av at morkaken overtar produseringen av HCG i kroppen. (mulig noe feil i hva jeg skrev, men slik jeg oppfattet det da jeg leste om det. ) :)

Tror alt kommer til å gå fint, krysser fingrene!

Tror vi alle har en smule bekymring inni oss ett eller annet sted frem til termin. Vi får satse på at det ikke er noe viktig blod som kommer og håpe på at alt er bra :Heartred De finner helt sikkert ut av hva blødningene er på onsdag. Lest på nett at en liten blødning rundt uke 10 kan være vanlig siden da er det et lite fall i mengde av hormoner. Dette kommer av at morkaken overtar produseringen av HCG i kroppen. (mulig noe feil i hva jeg skrev, men slik jeg oppfattet det da jeg leste om det. ) :)

Tror alt kommer til å gå fint, krysser fingrene!

Takk[emoji173]️ Ja du kan ha rett. Håper du har det[emoji4] Jeg har jo hørt om flere som blør litt tidlig i svangerskapet. Moren min gjorde også det med meg, og jeg sitter jo her i dag![emoji1] Så jeg må prøve å tenke på alle solskinnshistoriene[emoji4] Selv om det ikke er like lett alltid. Spesielt når man har opplevd SA tidligere.

Takk[emoji173]️ Ja du kan ha rett. Håper du har det[emoji4] Jeg har jo hørt om flere som blør litt tidlig i svangerskapet. Moren min gjorde også det med meg, og jeg sitter jo her i dag![emoji1] Så jeg må prøve å tenke på alle solskinnshistoriene[emoji4] Selv om det ikke er like lett alltid. Spesielt når man har opplevd SA tidligere.

Hehe, ja der ser du! Du er jo et levende bevis på at det kan være helt ufarlig :) Tror det er viktig å tenke positivt! Gleder meg til oppdatering på onsdag :)

Er det fler her som har symptomer som kommer og går? Jeg har hatt såre brystvorter annenhver dag de siste 4 dagene nå :p er 6+0

Er det fler her som har symptomer som kommer og går? Jeg har hatt såre brystvorter annenhver dag de siste 4 dagene nå :p er 6+0
Helt normalt med symptomer som kommer og går og faktisk normalt ikke å ha noen symptomer også

Back
Topp