Takk Ronja [emoji16] Og ja snø er gøy. Men dessverre smeltet mye bort i løpet av morningen da
Plussgrader hos dere?[emoji4] her er det masse minus[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ronja [emoji16] Og ja snø er gøy. Men dessverre smeltet mye bort i løpet av morningen da
Ikke her heller. Men nååå ser det ut som han sovner straks .Yngste vil visst ikke sove ikveld![]()

Ikke her heller. Men nååå ser det ut som han sovner straks .![]()
Over 180. Var på Kapp'ahl og så (tykk I tillegg til lang ><) og de sa at buksene er litt kortere akkurat nå. Får bare håpe det endrer seg.
Ryggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^
Ja ikke santHeldige han[emoji7]
Å få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]
Det tror jeg det blirBlæ, det hadde vært gøy!![emoji1]
Her sovnet han til slutt.Her ligger hun å dupper enda med øynene i armene til pappaen men får ikke heeelt tid å sovne.
De skal få sove lenge i morgen om de trenger. Jeg må kjøre alene til bhg uansett. Skal til psykolog i ni tiden. Begge trenger litt søvn. Han var oppe med henne kl 03 inatt [emoji15][emoji15] da starta hun dagen
Får håpe denne natten blir bedre og at morgenen starter betydelig senere enn i dag. Kl 03 er jo midt på natten 
Ja. Så utgjort sist!Det gjør vi![]()
Kommer til å gå litt fra og til om jeg kan. Ez sa det var greit, men det spørs litt hva Much tenker. Det eneste jeg MÅ ha med meg er Argus ^^
Hei!! Fint herHei på deg[emoji1][emoji1] hvordan går det??
Ja da er du høy[emoji2] og skjønner du sliter med lengden.. Mine to beste venninner er 186 høye, og de finner ikke bukser som passer[emoji38]
Jaja, hva synes vi om kveldens innsats?Ja. Så utgjort sist!
Hahaha så sant! Jeg er i den andre skalaen. Eller. 165. Ikke blant de laveste da. Men lav nok der jeg leter etter gardintrapp på butikken for å komme på øverste hylleVerden er ikke for de høye, eller de lave.
Syns vi like gjerne kunne tatt vanlig rekkefølge jeg da. Vi kom til coven de andre gangene. Nå kom vi jo ikke over den kneika uansett liksom [emoji90]Jaja, hva synes vi om kveldens innsats?
Syns vi like gjerne kunne tatt vanlig rekkefølge jeg da. Vi kom til coven de andre gangene. Nå kom vi jo ikke over den kneika uansett liksom [emoji90]
Veldig. Skjønner ikke at much liker coven jeg. Kunne vi ikke gått på aggramar heller. Han er kjekk han [emoji23]Ja, vi brukte mye unødvendig tid på å dø....![]()