Det er godther er leggingen adskillig verre enn det
![]()
Ja det er kjekt at det er så enkelt. Eller, for ryggen sin del er det enkelt. Lillejenta er så hard på puppen, det føles som om hun prøver å separere brystvorten fra resten av puppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godther er leggingen adskillig verre enn det
![]()
Jepp. Må prøve neste gang og rett og slett kutte fileen slik at den har fiskepinneform. For fiskepinner spiser hun. Men vil gjerne ha ren fisk i de.
Ja det er kjekt at det er så enkelt. Eller, for ryggen sin del er det enkelt. Lillejenta er så hard på puppen, det føles som om hun prøver å separere brystvorten fra resten av puppen![]()
Det er bare å lage melmix og egg, og dekke fileten med det. Veldig enkelt. Vi lager det glutenfritt, og bruker da glutenfri cornflakes rundt. Veldig populært![]()
Ja for ryggen sin del er jo det braskulle ønske den var lettere her. Nettopp på grunn av min rygg også.
Au au au! Høres virkelig ikle godt ut [emoji15]
Prøvde med cornflakes. Det var ikke populært [emoji85] men cornflakes i seg selv var ok. Hun har spist panert sei før. Og var ei stund ekstremt glad i kveite. Og med grønn pesto oppå. Men alt bare stoppa plutselig. Men skal prøve å lage fiskepinneforma panert sei! Godt du minte meg på det. Kanskje det funkervi har mye fiskekaker og sånt.fiskeboller likte hun og før. Nå er det æsj. Siden det er i saus. Prøvd uten saus. Fremdeles æsj. Ikke glad i saus hun her [emoji85]
Hun får tenner, men hun har vært hard på puppen hele veien. De 3 første månedene gikk det i brennende puppen, smertestillende og tårer. Dette er egentlig barnemat i forhold, så jeg bør ikke klage ^^
Det er vanskelig. Jeg er ganske sær på mat selv, og spiste ikke stekt fisk før jeg ble voksen etter å ha likt det først.
Auau. Vet det meste om vonde pupper fra ammetiden i starten med begge. Mine pupper vil visst ikke amme, men prøvd med begge ei stund. Gikk i det samme som deg de første mnd og det er vondt!
Er og sær i matveien. Men spiser det når jeg må. Som foran henne. Tng jeg egentlig ikke liler så godt. Vise at man kan prøve alt![]()
Hestehov allerede?![emoji1] lykke!!God morgen! Jeg holder mini med selskap mens hun leker på gulvet. I dag snør det igjen.. og her hadde jo isen på veien begynt å tine og jeg starta så vidt på vårstemning. Hestehoven er kommet enkelte steder. Oh well.![]()
Til alle i Stavangerområdet, eller som tar turen dit:
https://babyverden.hoopla.no/sales/3222090718
Håper vi ses![]()
Takk for det [emoji4] i morgen [emoji54]
Hva ble shoppet?
Du er rar![]()
Liker deg likevelHører deg si det[emoji23]
Det var en hel delTo lamper, vinterbukser til gutta, klær til gutta, truser til meg selv og neglelakk[emoji1]
Var en tur på salg , en butikk som gikk konkurs i fjor som selger ut restlagerert.
Så mye fint!
Njee. Opp og ned. Men hun roa seg heldigvis etterhvert. Hun må ha sovet godt for våkna av seg selv før alarmenogvar i toppform
Det kommer du tilHva handlet du?[emoji2]