Skravletråd februar!

Yngste vil visst ikke sove ikveld :p

Nei. Klokka flyr.

Skulle man avsluttet og satt kursen hjemover kanskje....

Ikke her heller. Men nååå ser det ut som han sovner straks . :woot:

Her ligger hun å dupper enda med øynene i armene til pappaen men får ikke heeelt tid å sovne.
De skal få sove lenge i morgen om de trenger. Jeg må kjøre alene til bhg uansett. Skal til psykolog i ni tiden. Begge trenger litt søvn. Han var oppe med henne kl 03 inatt [emoji15][emoji15] da starta hun dagen

Over 180. Var på Kapp'ahl og så (tykk I tillegg til lang ><) og de sa at buksene er litt kortere akkurat nå. Får bare håpe det endrer seg.

Ja da er du høy[emoji2] og skjønner du sliter med lengden.. Mine to beste venninner er 186 høye, og de finner ikke bukser som passer[emoji38]

Å få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]

Ingen av gutta mine spiser rein fisk[emoji85]

Her ligger hun å dupper enda med øynene i armene til pappaen men får ikke heeelt tid å sovne.
De skal få sove lenge i morgen om de trenger. Jeg må kjøre alene til bhg uansett. Skal til psykolog i ni tiden. Begge trenger litt søvn. Han var oppe med henne kl 03 inatt [emoji15][emoji15] da starta hun dagen
Her sovnet han til slutt. :happy: Får håpe denne natten blir bedre og at morgenen starter betydelig senere enn i dag. Kl 03 er jo midt på natten :sorry:

Syns vi like gjerne kunne tatt vanlig rekkefølge jeg da. Vi kom til coven de andre gangene. Nå kom vi jo ikke over den kneika uansett liksom [emoji90]

Ja, vi brukte mye unødvendig tid på å dø.... :P

Back
Topp